וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האתגר החדש של סטפן שמשגע את כולם

בשיתוף בנק הפועלים, בשיתוף בנק הפועלים

16.8.2020 / 14:00

סטפן לגר ובנק הפועלים חיברו אתגר טיקטוק חדש, OpenEverywhere# ועכשיו מגיע תורכם לחקות אותו ולהראות את צעדי הריקוד שלכם, במקומות הכי מטורפים שאפשר. כל הפרטים בפנים

כולנו מתגעגעים בקיץ הזה למסיבות ובינתיים רוקדים בטיקטוק! אי אפשר להשאר אדישים לאתגר החדש של סטפן.

סטפן לגר שר ורוקד לצלילי השיר שחובר ל-OpenEverywhere# ואתם מוזמנים לחקות אותו ואת הטיקטוקרים המובילים, מלבדו, גם הטיקטוקרים המובילים האחרים יעלו את הביצוע שלהם לריקוד וכאן מגיע השלב שלכם באתגר: בואו נראה אתכם רוקדים את אתגר ה-OpenEverywhere# של בנק הפועלים, במקומות הכי מטורפים שאפשר.

מדובר באתגר חדש שבנק הפועלים וסטפן חיברו במיוחד בהשראת אפליקציית "פועלים OPEN", שם תוכלו לפתוח חשבון בתהליך דיגיטלי קצר ונוח, מכל מקום ובכל זמן.

כנסו לטיקטוק בעמוד של פועלים young, תעקבו אחרי התנועות בסרטון ההסבר, וצאו לדרך.

סטפן לגר. ניר פקין
בואו לרקוד עם סטפן באתגר ה-OpenEverywhere#/ניר פקין

הקיץ כבר כאן ואם אתם צעירים ועובדים, או שיש לכם קצת חסכונות, אתם כנראה צריכים שיהיה לכם גם חשבון בנק. אבל איך פותחים חשבון בנק בקלות? הכירו את האפליקציה שתעזור לכם.

בנק הפועלים מציע לכם אפליקציה מיוחדת, "פועלים OPEN", דרכה אפשר לפתוח חשבון פועלים young ללא עמלות עו"ש, בתהליך דיגיטלי שנמשך רק כשבע דקות, ללא תלות בבנקאי או במוקד טלפוני. כל אחד יכול לעשות זאת

"פועלים OPEN" מאפשר לכם להשתמש בטכנולוגיות מתקדמות של זיהוי פנים "חיות" וצילום ופענוח תעודות, כדי לפתוח חשבון בלי שום בעיות תוך כמה דקות, והכל דרך הסמארטפון שלכם. זה פשוט, נוח ומהיר ולא צריך לחשוב על שעות פעילות של סניפים או זמינות של בנקאי - אפשר לפתוח חשבון בכל זמן, מכל מקום. רק להיכנס לאפליקציה של "פועלים OPEN", לענות על כמה שאלות קצרות, להזדהות על ידי צילום וידיאו של הפנים, לצלם את תעודת הזהות עם מצלמת הטלפון שלכם ולהקליט משפט בקולכם. הנתונים מאומתים אונליין בעזרת אמצעי בקרה וזיהוי פנים מהמתקדמים בעולם, עם רמת אבטחת מידע גבוהה ביותר, והחשבון שלכם בבנק הפועלים נפתח.

להורדת אפליקציית "פועלים OPEN"

* פתיחת חשבון באפליקציה לתושבי ישראל בגיל 16-18 מותנית בבדיקה ובקרה של הבנק בכפוף לתנאי הבנק ואישורו

בשיתוף בנק הפועלים, בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully