וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעילה במאות אלפי שקלים בגני תקווה: "אירוע חריג וחמור ביותר"

28.7.2020 / 10:05

המועצה איתרה מעילה כספית של מנהלת בחברה לפיתוח גני תקווה, במסגרתה נמשכו במרמה מאות אלפי שקלים: "לא תישאר פינה אחת מכל מחלקות החברה שלא תיחקר בדיעבד"

צילום: אנשי הדממה וניב אהרונסון, עריכה: שניר דבוש ויוסי אלטר

מועצת גני תקווה איתרה בשבוע האחרון באמצעות רואה החשבון יובל אהרוני מעילה כספית של מנהלת מחלקה בחברה לפיתוח גני תקווה. המעילה ארכה שנים ובמסגרתה נמשכו במרמה מאות אלפי שקלים מכספי החברה. היום (שלישי) תוגש תלונה למשטרה.

גני תקווה. יחצ,
אירוע נדיר וחמור. גני תקווה/יחצ

"החברה לפיתוח גני תקווה מודיעה, כי בבדיקת עומק של מבקר החברה, רו"ח יובל אהרוני, נמצאה מעילה כספית של מנהלת מחלקה בחברה, שנמשכה בעקביות על פני שנים", נכתב בפוסט שפורסם בעמוד הפייסבוק של המועצה, "מבקר החברה ביצע פעולות סמויות וניתוחים ממוחשבים של מאגרי המידע בחברה, על מנת לנתח את השיטה ולכמת את היקף המעילה.

"בשיחת בירור שביצעו מבקר החברה, המנכ"ל והיועצת המשפטית עם העובדת - היא הודתה במעילה, הביעה חרטה, הבטיחה להחזיר כסף והתפטרה לאלתר מהחברה. חשוב לציין שהמעילה התבצעה מחשבון הבנק של החברה וללא קשר לחשבונות של לקוחות החברה. ממצאי הבדיקה של מבקר החברה, הועברו לראש המועצה ויו''ר הדירקטוריון גב' ליזי דלריצ'ה, ולמנכ''ל החברה מר נמרוד גלנטה.

"מנכ"ל החברה הבהיר כי הדבר דורש בדיקה מעמיקה וכי 'לא תישאר פינה אחת מכל מחלקות החברה שלא תיבדק גם בדיעבד'. תיקי החברה והמידע על תנועות כספיות של החברה הועברו לבחינת רו''ח אהרוני - מבקר החברה. בהמשך יועבר התיק למשטרת ישראל לחקירה פלילית כנדרש בחוק. נבקש לומר כי מדובר באירוע חריג וחמור ביותר. אמון בעובדות ועובדי הציבור אשר ידם נוגעת בקופה הציבורית מדי יום, כמו גם שקיפות לציבור - היו ועודם ערכים ראשונים במעלה. הנהלת החברה והדירקטוריון סייעו וימשיכו לסייע בבדיקה ובחקירה הנדרשת, כך שלא תישאר אבן ללא הופכין, מתוך רצון כן של החברה להגיע לחקר האמת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully