וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: מה עושים טייסים שלא יכולים לטוס?

רונית מטיאס

29.7.2020 / 11:05

וגם: חברת הביטוח הצעירה מתרחבת, מי קיבלה שרשרת לסלולר, ההישג של רייצ'ל וייצמן ומחברים את כל הפריפריות למרכז

משפחה בהתנדבות

משפחה בהתנדבות. יח"צ,
משפחת שרעבי/יח"צ

טייס אל-על אורן שרעבי מפדואל רגיל להטיס נוסעים בכל העולם. מאז שהמטוסים קורקעו, הוא מצא עצמו בבית עם אשתו ושבעת ילדיו, שהחליטו ביחד לנצל את הזמן ולהתנדב בארגון יד שרה בסניף רעננה.

אורן שרעבי ביבשה מתנדב ביד שרה. יח"צ,
אורן שרעבי ביבשה מתנדב ביד שרה/יח"צ

אורן המתנדב בארגון קרוב ל-10 שנים, התחיל כנהג מכוניות בהסעת מוגבלים בתנועה. בשל הקורונה הצטרף לשירות השאלת ציוד רפואי ולבית המלאכה של יד שרה, והוא משפץ כסאות גלגלים.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אורן שרעבי באוויר. יח"צ,
אורן שרעבי באוויר/יח"צ

שרעבי אמר כי מבחינתו יש ערך מוסף נוסף להתנדבות שלו- התדמית של טייסי אל-על, שרבים מהם מתנדבים בשגרה במסגרות שונות, כולל בתקופת החל"ת בעקבות הקורונה. "לצערי דואגים להציג אותנו הטייסים כנהנתנים חסרי תקנה, דבר שהוא רחוק מהמציאות. אני מתנדב כבר קרוב לעשור ביד שרה".

seperator

מה שבטוח

יוסי ירקוני, בן פסטרנק ואודליה כהן. יח"צ,
יוסי ירקוני, בן פסטרנק ואודליה כהן/יח"צ

'רובין' - סטארט-אפ מתחום הפנסיה והביטוח שבסבב גיוסו האחרון בתחילת השנה בוצע על-פי ערך של 60 מיליון שקלים, חתם על שיתוף פעולה אסטרטגי עם 'קבוצת אמן' הישראלית כדי לחדור לשוק העסקי ולבנות עבור גופים, עובדיהם ולקוחותיהם ביטוחים פנסיוניים באופן המותאם לכל גוף פרטנית ובהתאם לצרכי העמית.

במסגרת שיתוף הפעולה, תשווק חטיבת הדיגיטל של קבוצת אמן, עם חברת רובין, למאות לקוחותיה העסקיים בארץ, את פתרונות רובין, וכן תהיה אמונה על המשך אפיון, עיצוב ופיתוח האפליקציה והפלטפורמה. צוותי הפיתוח והתמיכה של חברת רובין נקלטו באמן וימשיכו לפתח ולהעצים את פתרונות החברה לעולם הביטוח.

seperator

צמודים לנייד

טלי בלוך וליטל סבירסקי. אילן סביר,
טלי בלוך וליטל סבירסקי/אילן סביר

היזמיות ונשות העסקים ליטל סבירסקי וטלי בלוך השיקו באווירת קורונה מותג בינלאומי חדש בשם lovie - סט יוקרתי, הכולל קייס שקוף ואיכותי לטלפון, שאליו מחוברת שרשרת מעוצבת, המאפשרת לשים את הנייד בקייס כקרוס בודי, ולשחרר את הידיים.

מאחר וההשקה המתוכננת בוטלה, היזמיות הצעירות החליטו להגיע ישירות לבתי המוזמנות ולהעניק להן את המתנה, ביניהן: נועה קירל, אשלי וקסמן, יעל גולדמן, מיכל אנסקי, אור שפיץ, נעמה קסרי, לירון רביבו ועוד. האירוע נדחה ללקראת ספטמבר, אז יגיעו שרשראות חדשות.

השתיים מסרו כי ההשקה נדחתה, אך האתר שלהם, lovie.shop, פועל ברחבי העולם והביקוש למוצר הרבה מעל המצופה.

seperator

אמנית בינלאומית

רייצ'ל וייצמן. יח"צ,
רייצ'ל וייצמן/יח"צ

האמנית רייצ'ל ויצמן שמחה לקבל השבוע הודעה מהנהלת רשת גלריות לומאס העולמית, על שנבחרה להיות אחת מתוך 465 האמנים שנמכרו הכי הרבה בשנת 2020 תחת הקטגוריה הנחשבת Art Therapy. אין ספק שארט תרפי היא האמנות שכולנו זקוקים לה בימים אלה. ויצמן שמחה על המחווה ואמרה שהיא מאוד מוחמאת על היותה חלק מנבחרת אומנים מכל העולם.

seperator

פרטנרים מחוברים

רונן מרלי, איציק בנבנישתי ויועז הנדל. Ritvo photography,
רונן מרלי, איציק בנבנישתי ויועז הנדל/Ritvo photography

איציק בנבנישתי מנכ"ל פרטנר, שר התקשורת יועז הנדל וראש עיריית נהריה רונן מרלי, סיירו אתמול באתר פרישת סיבים אופטיים של פרטנר בשכונת 'נהריה הירוקה'. השר שהגיע בתחילת החודש לאירוע בו חוברה אילת לסיבים האופטיים של פרטנר, הבטיח לבנבנישתי שיגיע לכל עיר גבול ולכל חיבור בפריפריה המחוברת, כחלק ממדיניות 'קו המחרשה' לפריסת תשתיות תקשורת מתקדמות ברחבי הארץ. בנבנישתי הרים את הכפפה, החל בפריסה בנהריה, הנדל עמד בהבטחתו וכעת מחכה ליעד הבא.

seperator

ביקור השרה

אורנה טל , עומר ינקלביץ', אסנת לבציון- קורח. יח"צ,
אורנה טל , עומר ינקלביץ', אסנת לבציון- קורח/יח"צ

שרת התפוצות, ח"כ עומר ינקלביץ', סיירה אתמול במרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא), השתתפה בישיבת חמ"ל הקורונה בראשות סגנית מנהלת ביה"ח פרופ' אורנה טל וסיירה במחלקות הקורונה ובמתחם העבודות להקמת מחלקת אשפוז חירום בחניון בכניסה לביה"ח שתכלול 150 מיטות לשעת חירום ולטובת מוכנות לקליטת חולי קורונה.

מנהלת המרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא) ד"ר אסנת לבציון-קורח הודתה לינקלביץ' שהגיעה לצפות מקרוב בעבודת הצוותים הרפואיים ואמרה כי הם מברכים על כל ביקור במיוחד בעת משבר הקורונה מצד מקבלי ההחלטות וחברי הממשלה.

השרה התעניינה בנתוני התחלואה בציבורי המיעוטים בכלל והחרדי בפרט בהשוואה לציבור הכללי, בקצב ההדבקה וההתאמות הנדרשות לעיתים מול אוכלוסיות אלה. פרופ' אורנה טל סגנית מנהלת המרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא), מפקדת חמ"ל קורונה של ביה"ח או במצבי חירום, הסבירה את השינויים בטיפול בחולים לאורך הגל הראשון והשני של הקורונה.

seperator

רכישה אמנותית

רוני ויעל בראון. אביב חופי
רוני ויעל בראון/אביב חופי

חברי קבוצת הרכישה של מוזיאון תל אביב לאמנות "בוחרים אמנות" הראשות יעל בראון ובניהולה של עו"ד דינה פפו, ראש אגף קשרי ציבור במוזיאון, רכשו 15 עבודות של אמניות ואמנים ישראלים עכשוויים, עבור אוספי האמנות של המוזיאון, במסגרת פעילות הקבוצה ב־2020. העבודות נוספו ל־13 עבודות שנרכשו במסגרת פעילות הקבוצה ב־2019. העבודות בשנים 2019-2020 נרכשו בסכום כולל של 621,000 שקל. עד כה רכשה הקבוצה 93 עבודות של אמנות ישראלית עכשווית עבור אוספי מוזיאון תל אביב לאמנות.

seperator

צחוק מהעבודה

עידן ניידיץ, מאיה גרינברג ודודי פלד. יח"צ,
עידן ניידיץ, מאיה גרינברג ודודי פלד/יח"צ

קבוצת MORAZ צמחי מרפא הפועלת בעולמות ה-Wellbeing וה- Wellness בחרה לשתף פעולה עם הסטנדאפיסט ויוצר הרשת עידן ניידיץ ובנו עומר בן ה-7 , להוביל את קמפיין סדרת מוצרי "כינקייר"-סדרת הדגל לטיפול בכינים ושמירה על היגיינת הראש. במסגרת הקמפיין יצולם סרטון ויראלי, ויקודם בדיגיטל וברשתות החברתיות.

מאיה גרינברג, מנהלת שיווק קבוצת MORAZ, אמרה כי שיתוף הפעולה והבחירה בניידיץ נעשתה מתוך חיבתה של החברה לתכנים הומוריסטיים. מורז מתמחה בפיתוח ובייצור מוצרים פרא-רפואיים וקוסמטיים, מבוססים על צמחי מרפא הגדלים בגליל.

מסיבת פופקולנד

מעוז רעם. אור גפן,
מעוז רעם/אור גפן

מעוז רעם, מנכ"ל ומבעלי "פופקולנד", יצרני חטיפי פופקורן בטעמים ביישוב דלתון בצפון, החליט שברוח הקורונה, כשאי אפשר לערוך אירוע גדול, הוא ישלח למוזמנים את סדרת הטעמים החדשה. רעם דאג למארזים הכוללים את חמשת הטעמים שנבחרו מתוך המגוון שרץ שנים: קרמל מלוח, גבינה, גריל, בצל ומלח, שהותאמו בקפידה לאחר מבחני טעימה רחבים בקרב מגזרים וגילאים.

רעם סיפר כי פופקולנד החלה את דרכה בשנת 2009 בדוכנים בקניונים שהציעו מגוון רחב של מוצרים שבראשם היה הפופקורן בטעמים במגון של מעל ל-20 טעמים, מה שהיה "מבחן הטעימה" הראשוני. כיום לפופקולנד יש מגוון פעילויות, שבראשן ייצור ושיווק מוצרי מזון, כשמוצר הדגל הוא חטיפי פופקורן בטעמים, תחת מותג "פופקורנס", החברה מייצרת למותגים פרטיים עבור רשת "שופרסל" במדף green-ללא גלוטן, כשכל המוצרים לא מטוגנים, ללא גלוטן, ללא שומן טראנס, ללא חומרים משמרים, ומכילים סיבים תזונתיים.

seperator

לידר ממקסס

שלי ועברי לידר. יח"צ,
שלי צליק ועברי לידר/יח"צ

שיתוף פעולה ראשון מסוגו בין מכללת BPM, הבית של תעשיית המוזיקה לבין הזמר והיוצר עברי לידר. במסגרת שיתוף הפעולה יוכלו יוצרים מכל הארץ להוריד, בחינם, את הערוצים של הלהיט "המזרח התיכון", לטובת יצירת גרסת רמיקס אישית משלהם. הרמיקסים הטובים ביותר יזכו את המלחינים בפרסים איכותיים במיוחד.

שלי צליק, מנכ"לית המכללה נפגשה השבוע עם לידר כדי לשמוע, יחד, חלק מהרמיקסים שהגיעו ולהתרשם מהתוצרת.

seperator

חמד של בחור

דובי שיף, טניה כהן עוזיאלי. רפי דלויה
דובי שיף, טניה כהן עוזיאלי/רפי דלויה

האמן ישראל חמד זכה בפרס ע"ש חיים שיף לאמנות פיגורטיבית ריאליסטית לשנת 2020. הפרס כולל מענק כספי בסך 10,000 דולר ותערוכת יחיד מלווה בקטלוג במוזיאון תל-אביב לאמנות. חמד נבחר על-ידי ועדת שופטים של פרס שיף לאמנות פיגורטיבית-ריאליסטית לשנת 2020 שמונה את: האוצר הראשי של מוזיאון תל אביב לאמנות, דורון רבינא; האוצרת עמנואלה קלו; מנהלת מוזיאון הרצליה ד"ר איה לוריא; עו"ד גיל ברנדיס; ואספן האמנות דורון סבג, והמשקיפים טניה כהן-עוזיאלי, מנכ"לית מוזיאון תל אביב לאמנות, ונציג המשפחה דובי שיף.

חמד חי ועובד בנתניה ולא למד בשום מוסד ללימודי אמנות, מלבד לימודי ציור אצל האמנית מאיה כהן לוי. הוא בעל תואר ראשון ושני במשפטים מאוניברסיטת תל אביב.

seperator

הפרזנטורית

מלי לוי ועדי קדם. שוקה כהן
מלי לוי ועדי קדם/שוקה כהן

עדי קדם, מנהלת השיווק של חטיבת היוקרה בלילית קוסמטיקה, קפצה לסויטה במלון נורמן תל אביב ולא כדי לנפוש, קדם ביקרה את הדוגמנית והשחקנית מלי לוי, שנבחרה זו השנה השנייה להוביל את הקמפיין של מותג הטיפוח השוויצרי JUVENA.

צילומי הקמפיין החדש התקיימו בסוויטות של מלון נורמן תל אביב.

seperator

בקטנה

המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל בשיתוף הסוכנות היהודית השיקו לראשונה את תוכנית "צעירים ממשיכים לחזק את החוסן החברתי בפריפריה" במעמד יצחק הרצוג, יו"ר הסוכנות היהודית; אריאל משעל, מנכ"ל המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל; טל אוחנה ראש עיריית ירוחם; ופרופ' מולי להד. במסגרת התוכנית יינתנו כלים לצעירים בני 18-40 המהווים למעלה משליש מהחברה בישראל, באמצעות מפגשים מקוונים בנושא השפעת צעירים על החוסן החברתי בשגרה ובחירום, כשהמטרה היא שמאות אלפי צעירים בנגב בגליל ובפריפריה החברתית, המשתתפים בפעילות מרכזי הצעירים ברחבי הארץ, יהוו כוח רשמי, המסייע בשעת חירום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully