וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצריכה שלנו השתנתה - ואיתה גם המוצרים

2.8.2020 / 7:54

ממגהצים שאפשר היה למצוא רק במכבסות עברנו לגיהוץ על קולב, מסחיטה ידנית הגענו לטכנולוגיה משוכללת שמשמרת את הוויטמינים ועוד. הנה 4 דוגמאות למהפכות ששינו לחלוטין את עולם הצרכנות וההרגלים שלנו

היום זה נשמע דמיוני, אבל פעם, ממש לא מזמן, היו חיתולים רב פעמיים ואיש לא שמע על מגבונים לחים. היום יש עשרות מכל סוג, תוצר של שפע הצריכה שאליו התרגלנו. זה נכון אפילו יותר במוצרים החשמליים.

תחום האוכל הוא דוגמא מצוינת. עד לפני עשור המודעות לבריאות לא הייתה קיימת. בשנים האחרונות המגמה והרצון לחומרים בריאים תופסים תאוצה, ויש ביקוש לחומרים כמו ultem, שאינם מפרישים רעלים, עוברים תקינה מחודשת ומקבלים תווי בריאות.

אבולוציה טכנולוגית. יחצ,
כמה זה נראה קל. מכונת גילוח לבדים/יחצ

מסחטות

זוכרים שגם מיץ הייתם סוחטים ביד? אז התחום הזה עובר טרנספורמציה. את האבולוציה אפשר לראות לנגד עינינו. התחלנו במסחטה ידנית שהופעלה על ידי כוח הזרוע. עם כניסת הטכנולוגיה התחילו לצוץ מסחטות הסכין, מסחטות חשמליות שפעולתן מתבצעת על ידי חיתוך הירק או הפרי לחתיכות קטנות.

מעבר לפעולה החשמלית נוצר יתרון נוסף של עבודה עם פירות קשים, אבל מנגד גם הגיעה התובנה של איבוד ויטמינים רבים עקב פעולת סכין מהירה אשר יוצרת חמצון. זה הוביל לשלב הבא בטכנולוגית המסחטות: מסחטה בכבישה קרה, שיוצרת פעולה מהירה ושמירה על ערכים תזונתיים וכל מאכל יכול להיכנס אליה. מסחטות אלה הן בעלות מיכל הזנה היושב מעל המסחטה, המזון עובר פעולת לעיסה, מעיכה, סינון, ולבסוף הופך לנוזל בעל ערכים תזונתיים רבים.

אנחנו ב-2020, והבשורה הגיעה באמצעות מסחטה בטכנולוגיה כבישה קרה פתח רחב של OIG - מוצר שמסתמן כי ישנה את עולם השיקים. הוא מגיע עם שני מכלים - מיכל הזנה רחב במיוחד ומיכל דחיסה שהמזון עובר דרכם - ולא דרך מסננת. המסחטה מגיעה ללא רשת, שקטה, וניתן לנקות אותה בקלות ובמהירות.

אבולוציה טכנולוגית. יחצ,
כל הוויטמינים נשארים בכוס. ממסחטה ידנית לכבישה קרה עם פתח רחב/יחצ

סירים

גם עולם הסירים עובר שינויים רבים ומאמץ לתוכו את הטכנולוגיה והקדמה, מסיר בישול מברזל שמונח על אש גלויה לסירים המותאמים לכיריים חשמליות (אינדוקציה) ומיוצרים מחומרים חכמים, השומרים על חום ומאפשרים ניקוי קל.

מרוץ החיים והקצב המהיר יצרו את סירי הלחץ החכמים, סירים עם תכניות המסוגלים לעשות כמעט הכול. ממש בימים אלו אנחנו עדים לפסגת הטכנולוגיה בבישול האיטי של "הסיר החכם" - סיר של OIG מתחבר לאפליקציה שמזינה מתכונים, עם אפשרות להנחיות קוליות והסברים לפי סדרי המתכון. המכשיר בעל 12 שכבות חימום, בניגוד לשאר הסירים, ומאוד מתאים גם למי שלא מתמחה בבישול .

אבולוציה טכנולוגית. יחצ,
מפשוט ובסיסי לחכם. האבולוציה של הסירים/יחצ

מגהצים

יש כיום המון מגהצים שעברו גלגולים רבים. זה התחיל במגהצים שהיו מנת חלקן של מכבסות בלבד, עבר למגהצי בית גדולים ומאסיביים והמשיך למגהצים קטנים, קומפקטיים וכאלה שאף ניתן לקחת אותם לטיולים ונסיעות.

דוגמא טובה היא מגהץ סטימר. הוא יפה ואופנתי (וזה, כידוע, לא פחות חשוב מהפעולה עצמה) וגם עושה את העבודה. המגהץ הזה מהווה פיתרון קל לגיהוץ מהיר תוך 25 שניות, בעוד הבגד תלוי על הקולב.

מגהץ אנכי ידני, סטימר מבית STEAMERY STOCKHOLM דגם NO.2 CIRRUS, בעיצוב מפואר וגימור מאט, מעניק לו מגע רך ונעים. החזית עשויה פלדת אל חלד. הוא מתאים לנסיעות, מתחמם בתוך 25 שניות בלבד ומאפשר מילוי מים בצורה נוחה מבלי לנתק את המגהץ מהחשמל, שוקל 590 גרם לנוחות מרבית. מגהץ זה מתאים לגיהוץ חולצות, מכנסיים, וילונות, מצעים, ועוד, ומגיע במגוון צבעים - אדום, ורוד, לבן, שחור, כחול, אפור, ומנטה. את הסטימר של OIG אפשר להשיג ברשת "חשמל נטו".

אבולוציה טכנולוגית. יחצ,
קרש גיהוץ? תיפטרו ממנו/יחצ

מכונת גילוח לבדים

מכירים את השוונצים הקטנים שמעיקים לכם על החולצה? היום אפשר להיפטר מהם. מכונת הגילוח לבדים מבית STRAMERY STOCKHOL דגם PILO FABRIC מתקנת ומחליקה משטחי בד פגומים באמצעות סכיני גילוח חדים ומנוע רב עוצמתי. ה-Pilo Fabric Shave קומפקטית וקלה לנשיאה, מגיעה בעיצוב מפואר ובמגוון צבעים, ביניהם שחור, ורוד, כחול, אפור ואדום. סוללה טעונה במלואה מאפשרת שימוש של עד קרוב ל-6 שעות רצופות וקיימת אפשרות לטעינה חכמה באמצעות USB. כיבוי המכשיר אוטומטי בעת הסרת כיסוי האלומיניום, כך שאין סכנה בניקויו. מכונת הגילוח של OIG ניתנת להשגה ברשת "חשמל נטו".

אבולוציה טכנולוגית. יחצ,
פשוט וקל. מכונת גילוח לבדים/יחצ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully