וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על רקע האבטלה: מרכז לפיתוח קריירה שיעזור לשלב סטודנטים בשוק העבודה

2.8.2020 / 10:09

על רקע שיעור האבטלה העומד על 23.5%, הקימה קרן אדמונד דה רוטשילד מרכז לפיתוח קריירה בשיתוף המכללה האקדמית ספיר בשדרות לשילוב סטודנטים ובוגרי המכללה בשוק העבודה

על רקע שיעור האבטלה הגבוה העומד על 23.5% הקימה קרן אדמונד דה רוטשילד מרכז לפיתוח קריירה בשיתוף המכללה האקדמית ספיר בשדרות לשילוב סטודנטים ובוגרי המכללה בשוק העבודה.
תמר שוחט, מנהלת המרכז לפיתוח קריירה במכללת ספיר: "המרכז יעניק כלים ומיומנויות לפיתוח קריירה בעלת אופק כלכלי, מקצועי ואישי המותאם לעולם התעסוקה העכשווי".

לחיצת יד. ShutterStock
שיתוף פעולה יכול להוביל לעתיד טוב יותר/ShutterStock

נוסף על התמחות והתנסות מעשית, המרכז יעניק לסטודנטים במכללה ובוגריה ידע ומיומנויות בחיפוש עבודה ובפיתוח קריירה באמצעות הכוון וייעוץ תעסוקתי אישי, לוח משרות מעודכן וחיבור למעסיקים רלוונטיים, סדנאות, הרצאות, נטוורקינג, הכנה למרכזי הערכה ולראיונות עבודה ויריד תעסוקה. דגש מיוחד מושם במרכז על מציאת תעסוקה לאוכלוסיות בפריפריה החברתית במדינת ישראל, מתן מענה ייחודי לפתרונות תעסוקה לחברה הערבית ויסייע לסטודנטים עם מוגבלות, הקניית כלים ומיומנויות שיאפשרו להם להשתלב כשווים במשרות אשר תואמות את הכישורים האקדמיים שלהם.

נוסף על כך, במרכז הפועל במשרד דיקן הסטודנטים, תמשיך לפעול תכנית "סיפתח", מנגישים קריירה לאקדמיה: ליווי תעסוקתי וייעוץ קריירה לסטודנטים ובוגרים עם מוגבלות. מטרת התוכנית היא לסייע לסטודנטים המוכרים עם 20% נכות ומעלה, לקבל כלים ומיומנויות לחיפוש עבודה, ולהשתלב במשרה אשר תואמת כישורים.

קרן אדמונד דה רוטשילד שייסד הברון מנכסיו הפרטיים מתמידה בתרומותיה החלוציות של משפחת רוטשילד לחיזוק החברה בישראל זה כמעט 140 שנה. הקרן תרמה בעשור האחרון יותר ממיליארד ש"ח לחברה הישראלית, בדגש על צמצום פערים באמצעות הנגשת ההשכלה הגבוהה בפריפריות החברתיות במדינה.

דנה בר, מנהלת תחום מיצוי השכלה גבוהה בקרן אדמונד דה רוטשילד: "אנו בקרן אדמונד דה רוטשילד, פועלים ליצירת חברה ישראלית משותפת על ידי קידום מצוינות, גיוון, מנהיגות וצמצום פערים באמצעות הנגשת ההשכלה הגבוהה בפריפריות החברתיות בישראל. על מנת לייצר מוביליות חברתית משמעותית באמצעות ההשכלה הגבוהה, אנו שמים דגש ופועלים לתרגום ההשכלה הגבוהה לכדי תעסוקה הולמת".

אלון גייר, דיקן הסטודנטים במכללה האקדמית ספיר: "המכללה וקרן אדמונד דה רוטשילד הם אלו שמחברים את האקדמיה למציאות תכליתית של קריירה איכותית שממנפת את הידע האקדמי".
תמר שוחט, מנהלת המרכז לפיתוח קריירה: "מיצוי השכלה גבוהה ומציאת תעסוקה הולמת לסטודנטים ולבוגרי המכללה הינה מטרת על של מרכז הקריירה. המרכז הפועל תחת משרד דיקאנט הסטודנטים במכללה, יקנה כלים ומיומנויות לפיתוח קריירה בעלת אופק כלכלי, מקצועי ואישי המותאם לעולם התעסוקה העכשווי".

  • עוד באותו נושא:
  • אבטלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully