וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: במכבי נרתמים למען נפגעי הקורונה

רונית מטיאס

2.8.2020 / 12:08

וגם: הפועלים מסייע לאנשי התרבות, חברת המדרסים מגייסת, מכבי תל אביב חוגגת אליפות ולנדוור ילמדו אתכם להכין קפה

אוספים ומחלקים

עודד שלום, שביט ויזל, יואב פלאטו שרון,  אבירם אליאס,  ניר שמול , אורן אהרוני,  אלון בן זקן, ציפי טוויג, גיורא איתן. יח"צ,
עודד שלום, שביט ויזל, יואב פלאטו שרון, אבירם אליאס, ניר שמול , אורן אהרוני, אלון בן זקן, ציפי טוויג, גיורא איתן/יח"צ

לרגל סוף עונת המשחקים של מועדון הכדורסל מכבי תל-אביב שהסתיימה ביום שישי, נערך טקס יריית הפתיחה למבצע איסוף סלי המזון. שחקני מחלקת הנוער של מועדון הכדורסל מכבי תל-אביב, נרתמו לפעילות למען עמותת שניר, במסגרתה נערך בימים אלה מבצע איסוף מצרכי מזון לטובת משפחות נזקקות שנפגעו ממשבר הקורונה. השנה לא תתקיים מסיבת סיום עונה בשל הוראות משרד הבריאות לגבי התקהלות, לכן הפעילות הזו משמעותית לנערים ולמאמנים כאחד.

במסגרת הפעילות נאספו עד כה למעלה מ- 500 סלי מזון שיועברו למשפחות נזקקות ברחבי הארץ, בעזרת מתנדבי עמותת שניר.

היו והתרגשו: ניר שמול, יו"ר ומייסד עמותת שניר שהודה למועדון מכבי תל-אביב על שיתוף הפעולה ולניר שרצקי, שמתנדב שנים ארוכות בעמותה וחיבר ביניהם; שביט ויזל, חברת הוועד המנהל ומתנדבת בעמותה; אלון בן-זקן, מנכ"ל מחלקת הנוער של מכבי תל-אביב בכדורסל, ושחקני מחלקת הנוער של מכבי תל אביב.

seperator

פועלים למען העסקים

גלית פולק, אלברט אילוז, אסף אזולאי ודניאל רנון. D.V.A,
גלית פולק, אלברט אילוז, אסף אזולאי ודניאל רנון/D.V.A

גלית פולק, מנהלת מחלקת תקשורת שיווקית בבנק הפועלים, ואסף אזולאי, ראש מטה השיווק בבנק, השיקו בהתרגשות יוזמה של בנק הפועלים וארגון שחקני ישראל (שח"ם)-הובלת מהלך מרגש בכיכוב עשרות שחקני איכות, במטרה לסייע לעסקים קטנים, ולתמוך באמנים שטרם חזרו לפעילות בעקבות משבר הקורונה. השחקנים צולמו לסרטונים הומוריסטיים במגוון בתי עסק קטנים שהם בחרו, כשצוותי הצילום הורכבו מעצמאיים שנפגעו מהמשבר.

כחלק מהמהלך יזמו הגופים גם קרן סיוע חירום לאמנים, שחלק ממשאביה מגויסים על-ידי הציבור בקמפיין גיוס המונים שעלה לאוויר בשבוע שעבר. בנק הפועלים השקיע במהלך כחצי מיליון שקלים.

בין השחקנים שנבחרו לככב בפרויקט: הישאם סולימאן, תומר שרון, ריימונד אמסלם, אבי גרייניק, אלברט אילוז, ערן איווניר, טל לוי טל, דקלה הדר, ענת חדיד, אורן כהן, שלמה וישנסקי, אליענה שכטר, זיו זהר מאיר, יואב היימן ואורי יניב.

seperator

מדרסים ונהנים

אביעד רז אורן רז לימור כץ שם. יח"צ,
אביעד רז, אורן רז, לימור כץ שם/יח"צ

האחים לימור כץ , אביעד רז, ואורן רז (תאומים) בעלי הסטארט אפ הישראלי Upstep מקבוצת פוטקייר, יוצאים בימים אלו במהלך לגיוס המונים של 6.5 מיליון שקל . Upstep עשה ב-3 השנים אחרונות מהפכה בשוק המדרסים בארה"ב, וגדל במכירות זו השנה השלישית ברצף, מעל 100% ב-4 חודשים אחרונים, כשבתקופת משבר הקורונה גדלה פעילות החברה בארה"ב כ- 160% ועד כה מכרה החברה בארה"ב מעל 30,000 מדרסים.

Upstep עשתה פריצת דרך בתחום האורתופדיה והפכה אוטוריטה רפואית אונליין מס' 1 בארה"ב.

seperator

מחוה לצהובים

שמעון מזרחי וצבי וילדר. מורג ביטן,
שמעון מזרחי וצבי וילדר/מורג ביטן

עו"ד שמעון מזרחי, יו"ר קבוצת מכבי ת"א בכדורסל שזכתה באליפות ישראל בכדורסל, נפגש עם יועץ התקשורת צבי וילדר והצטלם איתו יחד עם צלחת אליפות לעונת 2019/2020. וילדר אוהד מושבע של הקבוצה ומקורב להנהלת הקבוצה, בירך את שמעון בעוד שנים רבות של אליפויות גם בישראל גם ביורליג.

seperator

מחווה לקפה

אורי פדרמן. דוד פרתי,
אורי פדרמן/דוד פרתי

אוניברסיטת הקפה של חברת הקפה לנדוור יוצאת בימים אלו במהלך ייחודי לסייע למקצוע הבריסטה להמשיך ולהתקיים ולהעניק טבילת אש ראשונה בעולמות הקפה. החברה תציע קורס הדרכה און-ליין ללא עלות, במסגרתו לבנת אוחיון, ראש מערך ההדרכות בחברה, תעביר את תורת הכנת הקפה. השיעורים יתנהלו בחדר ההדרכות המקצועי של החברה בזום. אורי פדרמן, מנכ"ל חברת קפה לנדוור אמר כי כל בית עסק שרוצה להגיש קפה איכותי באופן עקבי חייב ליישם את עקרונות משולש הקפה - קפה איכותי וטרי, מכונת קפה מקצועית שתדע להפיק את המיצוי האידיאלי ובריסטה מיומן בהכנת הקפה.

seperator

גרפיטי קהילתי

יאיר כהן ושי אלון. יעל שילה,
יאיר כהן ושי אלון/יעל שילה

לרגל השקת שכונת המגורים החדשה של אבני דרך בבית אל, יזמה החברה פרויקט קהילתי אומנותי בשיתוף מועצת בית-אל, במסגרתו העבירה ל-100 בני נוער מהיישוב סדנת גרפיטי לצביעת מגדל המים המהווה את סמל היישוב. אריאל אדלשטיין, סמנכ"ל שיווק ומכירות אבני דרך אמר כי קבוצת אבני דרך מקפידה לשלב לצד פעילותה העסקית חשיבה חברתית בשיתוף עם הקהילה המקומית בשכונות אותן היא בונה.

לרגל הקמת השכונה החדשה בחרו בפרויקט יצירתי שיעודד את מיטב הנוער ביישוב להמשיך ולהתנדב בפרויקטים אומנותיים שיפארו בעתיד את פני היישוב. שי אלון, ראש מועצת בית אל אמר כי כיף לראות איך הנוער מבטא את תחושותיו בדרך יצירתית.

seperator

נוסעים וחוסכים

אורן שמלץ. יח"צ,
אורן שמלץ/יח"צ

אורן שמלץ, סמנכ"ל שיווק בחברת איתוראן, השיק שירות תפעולי חדש לחברות הליסינג וחברות השכרת הרכב שיכול להביא לחיסכון של כ-20% בהוצאות תפעולית של כל רכב. שמלץ אמר כי מערכת איתוראן תאפשר למנהלי התפעול של החברות לקבל תמונות מצב בזמן אמת של כל רכב כולל דיווח על תאונות בזמן אמת דיווח על תקלות קראית קילומטרז' ועוד.

seperator

לאומי מרגשים

אודי אללי, מרים ברונשטיין, אמיר ביסאן, זהבה עליאש וברוך חדד. יח"צ,
אודי אללי, מרים ברונשטיין, אמיר ביסאן, זהבה עליאש וברוך חדד/יח"צ

זהבה עליאש ומרים ברונשטיין, בעלות סטודיו לשמלות כלה וערב בראש פינה, זכו לביקור של בכירי סניף בנק לאומי בראש פינה שבישרו להן על ההלוואה בקרן בערבות המדינה שהוענקה להם וריגשה אותם מאוד בתקופה קשה זו.

seperator

יאסו יאניס

יאניס ספרופולוס. עופר חג'יוב,
יאניס ספרופולוס/עופר חג'יוב

יאניס ספרופולוס, מאמן אלופת המדינה לשנת 2019-20, נבחר כפרזנטור לקמפיין יוגורט יווני, המיובא לישראל על-ידי יורו מחלבות אירופה. עלות הקמפיין כ-3 מיליון שקלים. יורו מחלבות אירופה שלחו ברכות ליאניס ולשחקני הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully