וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

50 שנה אחרי הנפקת כרטיס האשראי הראשון: משלמים בנייד

3.8.2020 / 12:19

Max משיקה שירות תשלום בנייד, ללא מגע ובכל מקום. לרגל ההשקה, החזר כספי של 10% במגוון רשתות מובילות. בקרוב תשיק מוצרים נוספים כחלק מחזון התשלומים הדיגיטליים

Max פותחת עידן חדש בעולם התשלומים, ומשיקה אפשרות לתשלום בנייד, ללא מגע ובכל מקום. צורת התשלום החדשה תאפשר נוחות מרבית לצרכנים, שיוכלו כעת להשאיר את הארנק בבית, לצד ביטחון והגנה מלאים - בדיוק כמו בכרטיס אשראי פיזי, ותוך יכולת ביצוע פעולות תשלום מורכבות.

התשלום בנייד יתאפשר באפליקציה הקיימת של Max לאחר רישום קל ומהיר, בבתי עסק בארץ ובחו"ל ללא צורך בהקלדת קוד סודי. לקוחות אשר ישלמו בנייד ייהנו מהטבות ייחודיות במסגרת ההשקה ובכלל זה החזר כספי של 10% על קניות במגוון רשתות מובילות שיועברו חזרה ללקוחות כזיכוי ישיר בכרטיס האשראי.

כרטיס אשראי מקס. יחצ,
שדרוג רציני/יחצ

התשלום בנייד עם Max זמין לבעלי מכשירי אנדרואיד, ובהמשך, עם כניסת apple pay לישראל, יתאפשר גם במכשירים תומכי מערכת הפעלה iOS. כבר היום, התשלום בנייד זמין למחזיקי כרטיסי Max מסוג ויזה, ובעוד שבועיים תפתח האפשרות גם למחזיקי כרטיס Max מסוג מאסטרקארד. השימוש זמין גם למחזיקי חלק מהכרטיסים הבנקאיים שמתופעלים על ידי Max (לוגו Max בגב בכרטיס) ובנקים נוספים יצטרפו בהמשך.

טכנולוגיית התשלום המאובטח בנייד תתאפשר רק בבתי עסק שעובדים על תשתית תשלומים חכמה (EMV) שקיימת כבר היום בבתי עסק רבים וברשתות המובילות בישראל. כזכור, מחודש נובמבר הקרוב יחויבו כל הרשתות הגדולות ובתי עסק רבים נוספים לעבור לתשתית החדשה, זאת בהתאם להוראות בנק ישראל ובדומה למקובל באירופה ובארה"ב.

Max מחברת את התשלום בנייד גם לעסקים קטנים ומזמינה גם את העסקים הקטנים להצטרף למהפכת התשלומים בדיוק כמו הרשתות הגדולות. כל עסק קטן שיעבור לתשתית EMV במסלול המהיר של Max, יוכל להצטרף לרשימת העסקים שמקנים את הטבת ההשקה. Max תעניק לעסקים אלה תמיכה כספית ושיווקית, תיידע את הלקוחות על ההטבה שהם מעניקים וכן תשתתף במימון ההטבה.

עסקים קטנים שעוד לא עברו לתשתית תשלומים חכמה (EMV) צריכים להזדרז לעשות זאת, גם כחלק מהמחויבות בהתאם להנחיות וללוחות הזמנים שקבע בנק ישראל (עד חודש יולי 2021 מרבית העסקים במשק מחויבים לעבור), וגם מפני שהמדינה מאפשרת ומקדמת את סבסוד עלות התקנת תשתית התשלומים החכמה עד חודש ספטמבר הקרוב באמצעות הסוכנות לעסקים קטנים במשרד הכלכלה.

כרטיס אשראי מקס. יחצ,
"מהפכה כלכלית ותרבותית"/יחצ

רון פאינרו, מנכ"ל Max: "אנחנו יודעים שהציבור בישראל מחכה הרבה זמן למהפכת תשלומים אמתית שמגיעה לבתי העסק. המעבר מכרטיס פלסטיק לתשלום דיגיטלי מלא, הוא שינוי כלכלי תרבותי עמוק באופן שבו אנחנו מחליפים כסף. זה שינוי שתלוי במידה רבה בשיתוף פעולה של בתי העסק, גדולים כקטנים - לכולם אינטרס שהצרכנים ישלמו בביטחון, ביעילות ובנוחות המרביים. אני מעריך שבישראל יאמצו את התשלום הסלולרי בהתלהבות רבה, ומאמין שאחרי ההשקה שלנו, ושל חברות כרטיסי האשראי האחרות, יצטרפו למהפכה שחקנים נוספים, כולל גופים בינלאומיים". פאינרו התייחס למצב הכלכלי והוסיף: המשק הישראלי, כמו העולם כולו, מתמודדים עם השפעות הקורונה על הכלכלה ושגרת החיים, אני מקווה שההטבות שאיגדנו עבור הצרכנים, יחד עם הרשתות המובילות ובתי העסק הקטנים, יסייעו במשהו לעודד את צריכה מקומית".

תקופת הקורונה היוותה זרז משמעותי לאימוץ דיגיטציה וביצוע עסקאות ללא שימוש בכרטיס האשראי הפיזי. על פי נתוני max, במהלך החודשים האחרונים, שיעור העסקאות הדיגיטליות (בטלפון ובאונליין) מכלל העסקאות במשק, עלתה ב- 52% בממוצע בהשוואה לתקופה מקבילה אשתקד. בקרב לקוחות הגיל השלישי, השיעור גבוה יותר ועומד על 71%.

הבהרות

* הקשת קוד סודי בן 4 ספרות נדרשת בתשלום מעל 300 ₪ בעת השימוש ב"כרטיס אשראי חכם" (כזה עם סימן של WIFI ), הסכום הועלה לאחרונה מ200 ₪ ל- 300 ₪ ונקבע לצורך תקופת הקורונה בלבד.

** לקוחות אשר ישלמו בנייד ייהנו מהטבות ייחודיות במסגרת ההשקה, ובכלל זה החזר כספי של 10% (כולל כפל מבצעים) על קניות במגוון רשתות מובילות. בין הרשתות: פוקס, פוקס הום, אמריקן איגל, יאנגה, The Children Place, מנגו, בילבונג, ארי, צומת ספרים, קרביץ, אופטיקנה, rebar וכוורת - רשת חנויות הנוחות לחיילים). כל לקוח יוכל לצבור החזר כספי עד 500 ש"ח, שיועבר אליו כזיכוי לאשראי, עם תום תקופה המבצע (אחרי סוכות).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully