וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצמצמים בהוצאה המשפחתית: המבצעי של "לאומי גודיז"

3.8.2020 / 16:01

'לאומי גודיז' משיק את "קיץ משפחתי ב-10". ארוחות ב-10 שקלים בלבד במגוון רשתות מזון מובילות כגון מקדונלד'ס, מוזס, פיצה האט ואצה סושי

לאומי גודיז, תוכנית ההטבות ללקוחות לאומי, יוצאת במבצע "קיץ משפחתי ב-10", במהלך הקיץ יוכלו לקוחות לאומי לרכוש ארוחות ב-10 שקלים בלבד, בתוספת 10 גודיז, במגוון רשתות מזון מובילות, בישיבה או בטייק אוויי.

כך, למשל, תמורת 10 שקלים + 10 גודיז ניתן יהיה לרכוש ארוחה במקדונלד'ס (בשווי 50 שקלים), מגש פיצה + תוספת + שתייה + מקלות שוקולד בפיצה האט, ארוחת Special Club ברשת מוזס הכוללת 2 המבורגרים קלאסיים, פיצה משפחתית + שתייה ברשת דומינוס, וארוחה באצה סושי בר (בשווי 50 שקלים). עם הרשתות הנוספות שלוקחות חלק במבצע "קיץ משפחתי ב-10" ניתן למנות את בורגרים, פיצה עגבנייה, מאפה נאמן, פרשופ, ברגר קינג וצ'וקה. את ההטבות ניתן יהיה לרכוש באמצעות אפליקציית 'לאומי גודיז' במהלך כל חודש אוגוסט, כאשר ניתן יהיה לממש את ההטבה חודשיים מרגע הרכישה.

מוזס ירושלים. עידו שחם
זה יכול בהחלט להועיל/עידו שחם

לאומי גודיז הינה תוכנית הנאמנות היחידה במערכת הבנקאית שמאפשת ללקוחותיה לצבור נקודות, הן על הוצאות בכרטיס האשראי והן על ביצוע פעולות בנקאיות בערוצי הדיגיטל של הבנק - אתר לאומי באינטרנט, אפליקציית לאומי במובייל, ועמדות השירות העצמי המוצבות בסניפים. את הגודיז ניתן לנצל לטובת רכישת מגוון רחב של הטבות - באמצעות אפליקציית גודיז - בעולמות הבידור והפנאי, אופנה, טיפוח ובריאות, מזון, תיירות ונופש, אטרקציות משפחתיות, ועוד.

מיטל שירן הראל, ראש מערך השיווק בלאומי: "אנחנו כל הזמן חושבים כיצד להקל על לקוחותינו במסגרת 'לאומי גודיז' ולהעניק להם הטבות עם ערך מוסף אמיתי. המהלך הראשון שאנו יוצאים עימו - "קיץ משפחתי ב-10" - מאפשר להורים לבלות זמן איכות עם הילדים במהלך חופשת הקיץ, בבית או במסעדה, תוך חיסכון ניכר בהוצאה. בשבועות הקרובים אנחנו עתידים לצאת עם עוד מהלכים תקדימיים ברוח התקופה, במטרה להקל על ההוצאה המשפחתית".

  • עוד באותו נושא:
  • בנק לאומי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully