וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה ברשתות השיווק: ויקטורי תעודד רכישת מוצרים מהצומח בימי שני

4.8.2020 / 10:20

שיתוף פעולה בין הרשת לתנועת Meatless Monday. אייל רביד, מנכ"ל ויקטורי": "כשזה מגיע לשמירה על הבריאות שלנו ולשמירה על כדור הארץ אין תחרות, אני קורא לכל הרשתות לאמץ את היוזמה"

כחלק מפעילותה השוטפת של רשת 'ויקטורי', ששמה דגש רב על מעורבות קהילתית וכחלק משמירה על בריאות הצרכן וכדור הארץ, היא מקיימת בימים אלה שיתוף פעולה לטובת העלאת מודעות ועידוד הצרכנים לרכישת מוצרים מהצומח בימי שני.

החל מהיום ולמשך חודשיים תצא הרשת במגוון מבצעים והנחות על מוצרים מן הצומח. המבצעים יתקיימו גם בהזמנת קניות באתר האון ליין של הרשת.

אייל רביד מנכ"ל ויקטורי. עומר וידר,
אייל רביד, מנכ"ל ויקטורי/עומר וידר

שיתוף הפעולה של 'ויקטורי' עם תנועת Meatless Monday - "יום שני ללא בשר", נוצר לטובת עידוד הצרכנים לרכוש מוצרים מהצומח, כדי לשפר את הבריאות ולצמצם את הפגיעה בסביבה, הנגרמת כתוצאה מתעשיית משק החי.

"אנחנו מודים לרשת ויקטורי שמרימה את הכפפה ועוזרת להביא שינוי חיובי לבריאות שלנו ולכדור הארץ", אמר אורי קצ'ר מנהל פעילות מיטלס מאנדיי ישראל. גם בעמותת 'ויגן פרנדלי' מברכים גם על המהלך. מנכ"ל העמותה עמרי פז אומר: " החברות הגדולות במשק רואות שמשתלם להן לעודד צריכת מוצרים מן הצומח, הן מבחינת העלויות והן מבחינת המסר שהן מעבירות לצרכנים. אני בטוח שיחד עם ויקטורי, גם שאר הרשתות יראו את היתרונות".

לדברי אייל רביד, מנכ"ל ויקטורי: "כשזה מגיע לשמירה על הבריאות שלנו ולשמירה על כדור הארץ אין תחרות, אני קורא לכל הרשתות לאמץ את היוזמה בימי שני".

  • עוד באותו נושא:
  • ויקטורי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully