וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

WeSure משיקה: מעבירים את שוק ביטוחי הדירה לעולם הדיגיטלי

4.8.2020 / 13:09

חברת הביטוח הדיגיטלית השיקה היום את המוצרים חדשים שלה - ביטוח דיגיטלי למבנה, לתכולה ולמשכנתא - וחשפה שתתחיל למכור ביטוחי דירה מחוץ לישראל כבר ב-2021. נשיא הקבוצה יוחנן דנינו: "אנחנו מייצגים את עולם הביטוח העתידי"

אמיל ויינשל, יוחנן דנינו וניצן צעיר הרים ווישור. שני שיק דהרי,
אמיל ויינשל, יוחנן דנינו וניצן צעיר הרים/שני שיק דהרי

חברת ווישור (WeSure) השיקה היום את ביטוח הדירה הדיגיטלי שלה המאפשר לרכוש ביטוח דירה - ביטוחי מבנה, תכולה וביטוחים לאירועי קיצון בצורה דיגיטלית, מהירה וידידותית למשתמש. במעמד השקת המוצר החדש בו השתתפו יו"ר החברה, אמיל ויינשל, מנכ"ל החברה, ניצן צעיר הרים ונשיא החברה, רב ניצב בדימוס יוחנן דנינו הדגישו הדוברים כי בכוונתם לבצע מהפכה בשוק ביטוחי הדירה ולהצעיד את הענף כמובילים לעידן הדיגיטלי בדומה למה שעשתה חברת Gett לשוק המניות או חברת Airbnb בענף המלונאות.

ויינשל אמר כי הערכים המהווים נר לרגלי החברה הם שקיפות, גמישות ושימוש בטכנולוגיה מתקדמת שיוצרת לרוכש הביטוח חווייה נוחה יעילה ומשתלמת כלכלית כמו שלא נראתה עד כה בישראל. לדבריו החברה הצליחה להגיע ב-2019 לאיזון תפעולי ולהגיע ליחס של 80% בין התביעות לפרמיות. ויינשל התגאה במיוחד בציון הגבוה לה זוכה החברה בעקבות סקירות בגוגל --הוא מצביע על כך שלחברה יש כ-340 סקירות שהעניקו לה ציון גבוה של 4.8 מתוך 5.

צעיר הרים אמר שמסקרים עולה כי כרגע 40% מהדירות בישראל אינן מבוטחות כלל וחלק גדול ממי שמבוטח לא נוהג להחליף חברת ביטוח או להשוות מחירי חברות שונות. עם זאת הוא אומר כי סקרים מראים כי מבוטחים רבים יהיו מוכנים להחליף חברת ביטוח אם מעבר זה היה מביא לחיסכון כספי.

40 אחוז מהעסקאות נעשות אצלנו באמצעות מובייל, מדובר מספר יוצא דופן גם ביחס לעולם ובתחומים אחרים, בטח בענף יחסית שמרני כמו ביטוח

צעיר הרים הסביר כי ווישור היא חברה דיגיטלית הזמינה 24/7 מכל סוגי המכשירים. עם זאת, הוא מדגיש, לחברה יש מוקדי שירות ומוקדי תביעות - כי במקרים כאלה הלקוח רוצה בסופו של דבר להתנהל מול אנשים. "המטרה שלנו היא שמרבית העסקאות שיבוצעו אצלנו בחברה יהיו בצורה דיגיטלית. 40 אחוז מהעסקאות נעשות אצלנו באמצעות מובייל, מדובר מספר יוצא דופן גם ביחס לעולם ובתחומים אחרים, בטח בענף יחסית שמרני כמו ביטוח. לאחרונה השקנו מוצר חדש שנקרא מקיף קורונה שנועד לסייע ללקוחות בתקופת המשבר וכך גם ביטוחי הדירות שלנו הם מתוך מחשבה קודם כל על הלקוחות", אמר צעיר הרים.

דנינו אמר כי ווישור מייצגת את עולם הביטוח העתידי המשלב ניסיון ביטוחי וחדשנות טכנולוגית על מנת ליצור חוויית משתמש מאוד ידידותית. לדבריו, מיעוט העובדים והעלויות התפעוליות הנמוכות יחסית מאפשרות לחברה להציע מחירים משתלמים במיוחד למבוטחים.

הדוברים הדגישו במהלך ההשקה כי בניגוד לחברות אחרות כמו למונייד וכו' הם בחרו להתחיל את פעילותם בארץ על מנת לאפשר לצרכן הישראלי ליהנות מפירות הפיתוחים הטכנולוגיים של ההיי טק הישראלי. עם זאת, הדגישו בחברה, החזון שלהם הוא להיות חברה גלובלית ולהוביל את שוק הביטוח העולמי לעידן הדיגיטלי. דנינו אמר כי "המטרה של החברה שלנו היא להיות גלובלית. הדיגיטל הוכיח שניתן להתגבר על כל המחסומים. בחלק מהמקומות הקורונה אפילו הרחיבה את התוצאות העסקיות שלנו בהיקפים וברווחים. ההנפקה של למונייד הוכיחה כמה המשקיעים מאמינים באינשורטק. המודל שלנו הוא ייחודי, לא רק בהשוואה לחברות ביטוח מסורתיות, אלא גם לחברת ביטוח דיגיטליות. אנחנו רוצים לקחת את המודל שלנו פה בארץ ולראות כיצד אנחנו מיישמים אותו לחו"ל ונבצע את הכניסה לשווקים בחו"ל היא תהיה חלקה בזכות העובדה שאנחנו פועלים על ענן ומבצעים את העבודה מבחינה טכנית כמו שצריך. אנחנו בעיצומו של תהליך ולוקחים את הזמן זה כדי לוודא שנצא עם מוצר מושלם. אנחנו במקום טוב בתהליך הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully