וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מד"א מחליפה בית: מעבירה את המטה המרכזי מת"א לאור יהודה

4.8.2020 / 16:49

ארגון ההצלה, שפעל בשנים האחרונות ברחוב יגאל בתל אביב, מעתיק את המטה הארצי למשרדים בגודל 2,400 מ"ר באור יהודה. ראשת העיר: "המעבר יאפשר להם נגישות גבוהה לכל הארץ"

מטה מגן דוד אדום אור יהודה. תמונות גולשים
בניין מד"א החדש באור יהודה/תמונות גולשים

מגן דוד אדום נמצאת בהליכי מעבר את המטה המרכזי שלה לאיזור התעשייה הצפוני באור יהודה - כך נודע לוואלה! עסקים. כידוע, ארגון ההצלה פועל במשך שנים מרחוב יגאל אלון בתל אביב, אבל לאחרונה החליטה הנהלת מד"א להעתיק את המשרדים לאור יהודה.

מד"א שוכרת כ-2,400 מ"ר מחברת ליברמן זאב השקעות בע"מ וחתמה על הסכם שכירות למשך שלוש שנים. הצעד הזה קורה במהלך משבר הקורונה, כאשר לארגון תפקיד מרכזי בניהול המשבר הבריאותי המרכזי ביותר מזה שנים.

ראשת עיריית אור יהודה ליאת שוחט. דוברות עיריית אור יהודה,
"מאחלת בעיקר שתהיה להם מעט עבודה". ראשת עיריית אור יהודה ליאת שוחט/דוברות עיריית אור יהודה

ראש עיריית אור יהודה, ליאת שוחט, בירכה על המהלך, וציינה: "אני מברכת את מד"א על העברת מטה הארגון לאור יהודה. למרות הימים הטרופים שעוברים עלינו ובייחוד על שירותי הבריאות וההצלה, בחרו במד"א להעתיק את משכנם מתל אביב לאור יהודה ולרכז בעיר את מטה הארגון. ההחלטה למקם את המטה בעיר תאפשר לצוותי ההצלה נגישות גבוהה לכל חלקי הארץ. מדובר בנדבך נוסף בהפיכתה של אור יהודה למרכז תעסוקה מוביל בישראל עם הקמתן של מיליון מ"ר של תעסוקה ומסחר שעתידים להיבנות בתוך שנים ספורות ב-OPARK. אני מאחלת הצלחה רבה לארגון ההצלה הלאומי שלנו ובעיקר שתהיה להם מעט עבודה".

את תגובת מד"א לא ניתן היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully