וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זמן לפתוח את הלב: הילדים שזקוקים לתרומה ולעזרה שלכם

בשיתוף וראייטי, בשיתוף וראייטי

13.8.2020 / 15:30

עמותת וראייטי, המסייעת זה למעלה מ-50 שנים לאלפי ילדים עם צרכים מיוחדים ממעמד סוציו-אקונומי נמוך, קיבלה בתקופת הקורונה מספר שיא של בקשות, אך אירועי גיוס התרומות בוטלו בשל המצב. כך אתם יכולים לעזור למטרה הנעלה

דני אבדיה וראייטי. וראייטי,
דני אבדיה וראייטי/וראייטי

כמעט שאין אחד מאיתנו שלא הושפע בחודשים האחרונים, בדרך זו או אחרת, ממשבר הקורונה. אולם ישנם כאלה שהמשבר פוגע בהם יותר מאחרים וכעת הם זקוקים לכל עזרה אפשרית.

לא מעט ילדים עם צרכים מיוחדים חווים רגרסיה משמעותית בשל הקשיים שהביאה עמה התקופה והריחוק מהמסגרות הקבועות שלהם. משפחות שמגדלות ילדים עם צרכים מיוחדים נדרשות להתמודד בימי אלו עם אתגרים חדשים וגדולים, הן במובן הכלכלי והן ברמה הנפשית, ועמותת וראייטי, המסייעת זה למעלה מ-50 שנים לאלפי ילדים עם צרכים מיוחדים שמגיעים ממשפחות ממעמד סוציו-אקונומי נמוך, מבקשת מכם להרחיב את ליבכם ולעזור בסיטואציה הלא שגרתית שנחתה על כולנו.

וראייטי. מאיה קונטנתה,
וראייטי/מאיה קונטנתה

בחודשים האחרונים קיבלה וראייטי כמות שיא של פניות לעזרה מצד אותן משפחות, אשר חלקן נקלע למצוקה כלכלית משמעותית בשל הפגיעה הקשה במשק, כתוצאה מהקורונה. מנגד, אירועי גיוס התרומות שעורכת העמותה בכל שנה בהצלחה מרובה, בוטלו השנה בשל המגבלות וכללי הריחוק החברתי.

כך נוצרה הבעיה, שכן אותם אירועים הם אחד הכלים שמסייעים לוראייטי יותר מכל לתמוך במשפחות הזקוקות לסיוע ולספק לילדי וראייטי את כל הציוד והטיפולים שהם נדרשים להם. וראייטי עוזרת במימון של ציוד שיקומי וטיפולים פרא-רפואיים לילדים, כמו גם במימון והפעלת פעילויות חינוכיות חברתיות במרכזי העמותה. וראייטי אף מפעילה בבתי ספר שונים ברחבי הארץ תכנית שנועדה לסייע לשילוב ילדים עם צרכים מיוחדים בקהילה באמצעות מרחב שילוב חדשני, המאפשר להם חוויית למידה משותפת.

וראייטי. ערן לם - LENS Productions,
וראייטי/ערן לם - LENS Productions

אחד ההורים העיד בפנייה לוראייטי: "יש לי שני ילדים עם אוטיזם וההוצאות על טיפולים כפולות ומכופלות. חשוב לי שהילדים יקבלו מה שהם צריכים בשביל לצמצם פערים ושיוכלו להתמודד עם הקשיים. רק על ילד אחד ההוצאות מגיעות ל-10,000 שקלים. בעקבות הקורונה, המצב הכלכלי הורע וחשוב לנו להמשיך לתמוך בילדים, שלא יווצרו עוד יותר פערים בתפקוד".

הורים לילדה בת 10 עם תסמונת גורן, תסמונת נדירה הגורמת להתקשות השרירים והגידים עד כדי שיתוק מוחלט, כתבו בפנייתם: "היות והילדה כבר מחג פורים בבית, כל נושא הלימודים בירידה משמעותית. אינה מוכנה לקרוא, לכתוב. נסיגה משמעותית. שיעורי החונכות של וראייטי הם בעבורה ועבורנו הצלה של ממש. נבקש בחרמים מרובים המשך אישור למימון חונכות עבורה".

תמר פליבה וראייטי. שרית פולק,
תמר פליבה וראייטי/שרית פולק

ואילו אם חד הורית לילד בן שבע עם עיכוב התפתחותי ו-CP כתבה: "בני ילד מיוחד עם בעיות קשות, מסוכן לעצמו ולסביבה. בולע דברים, נושך, מושך שיער. תלוי בזולת לגמרי, לא מתקלח ולא אוכל לבד. חייב עזרה בכל. יש לנו עוזרת זרה, 24/7. אני אם חד הורית שמתמודדת לבד עם הכל. יצאתי לחל"ת בפברואר. בקושי מצליחה בחודשים האחרונים לממן. המצב לא פשוט בכלל. אני עובדת כמורה לנגינה באופן פרטי ובגלל הקורונה כמעט הכל מתבטל".

מצוקות כאלה ורבות אחרות הן חלק משגרת יומם של הורים וילדים רבים בישראל ובתקופה האחרונה הן קשות מתמיד. כל עזרה ותרומה, חד פעמית או קבועה, היא משמעותית ומבורכת וגם אם אין ביכולתכם כרגע לסייע כספית, ניתן להצטרף לפרויקט "עיגול לטובה" הנהדר, במסגרתו מעגלים את האגורות הבודדות באשראי שלכם והן מועברות לתרומה למען הילדים.

לתרומה לוראייטי

להצטרפות ל"עיגול לטובה"

לעמוד הפייסבוק של וראייטי

לעמוד האינסטגרם של וראייטי

לאתר וראייטי

בשיתוף וראייטי, בשיתוף וראייטי
  • עוד באותו נושא:
  • וראייטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully