וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במקום הראשון: ישראייר הייתה החברה הפעילה בנתב"ג בתקופת הקורונה

5.8.2020 / 10:33

החברה הטיסה 100 אלף נוסעים מתחילת המשבר, לאחר שביצעה טיסות חילוץ: "גאים ומאושרים להיות חלק מפעילות חיונית". תטיס את מכבי תל אביב בטיסות שכר ליעדים באירופה

שחקני מכבי תל אביב חוגגים אליפות עם האוהדים הצהובים/אור שקדי

ישראייר היא החברה הפעילה ביותר בנתב"ג בתקופת הקורונה, לאחר שהטיסה בטיסות חילוץ ופנים ארציות כ-100 אלף נוסעים מתחילת המשבר. לאורך התקופה ביצעה ישראייר טיסות להשבת ישראלים ממדינות שונות בעולם, סייעה בעלייתם של כאלף עולים לישראל, ביצעה טיסות מורכבות עבור תעשיית הביטחון, טיסות מטען ושימרה את הנתיב בין אילת למרכז.לפי נתוני רשות שדות התעופה שפורסמו היום לטיסות לאילת, הטיסה החברה מעל ל-22 אלף נוסעים בחודש יולי, ירידה של 33% לעומת אשתקד.

ביום שני האחרון הגיעו לישראל בטיסת ישראייר מיוחדת 140 עולים חדשים מצרפת בסיוע הקרן לידידות. שרת הקליטה, פנינה תמנו שטה, נשיאת הקרן לידידות יעל אקשטיין וסמנכ"ל השיווק והמכירות של ישראייר גיל סתיו קיבלו את פניהם של העולים בטקס חגיגי בנתב"ג. אחד העולים בטיסה: "אנחנו מגשימים את החלום הציוני סוף סוף נוכל להסתובב עם כיפה על הראש ברחובות ללא חשש".

מעובדי ישראייר נמסר: "אנו גאים ומאושרים להיות חלק מפעילות חשובה וחיונית זו בזמן תקופת המשבר".

טיסת ישראייר עם עולים חדשים. ישראייר,
140 עולים חדשים מצרפת נוחתים מטיסת ישראייר, השבוע/ישראייר

בנוסף, ישראייר תטיס את קבוצת הכדורסל של מכבי תל אביב. במסגרת ההיערכות לעונה הבאה, ובהנחה שהשמיים יפתחו וניתן יהיה לקיים טיסות ומשחקים, המועדון חתם על הסכם הטסה בלעדי עם חברת התעופה. לאחר שהתקבל מספר לא מבוטל של הצעות מחברות תעופה בינלאומיות, במכבי תל אביב החליטו לחתום עם חברה ישראלית מתוך סולידריות, ולנתב את תקציב הטיסות למשחקי היורוליג לחברה שחשובה כל כך למשק הישראלי. הקבוצה תטוס בטיסות שכר פרטיות ובהתאם להנחיות משרד הבריאות.

מנכ"ל מכבי תל אביב עדלי מרכוס: "למרות שלל הצעות שקיבלנו על מנת להטיס את הקבוצה בעונה הבאה, היה לנו ברור מהרגע הראשון שאנחנו הולכים עם חברת תעופה ישראלית, בימים של משבר אדיר במשק הישראלי בכלל ובענף התעופה והתיירות שספגו מכה אנושה בפרט. התחייבנו לעשות מאמץ על מנת לשדך את ישראייר לקבוצות יורוליג נוספות שבאות לארץ בתקווה לבשורות טובות וימים טובים יותר".

אורי סירקיס מנכ"ל ישראייר: "אנו גאים להיות המוביל לאומי של אלופת המדינה בכדורסל אשר מהווה חלק בלתי נפרד מההוויה הישראלית ומאחלים לה ולמדינה שרשרת של ניצחונות".

  • עוד באותו נושא:
  • ישראייר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully