וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוב ההימורים של וורן באפט לא השתלמו, חוץ מאחד שהוציא אותו מנצח

5.8.2020 / 12:20

החברות בתיק ההשקעות של האורקל מאומהה הפסידו השנה הרבה מאוד כסף, אבל הימור מוצלח אחד העביר את הפורטפוליו לפלוס רציני וגרם לנו (שוב) למחוא לו כפיים

בווידאו: טראמפ מחדש את תדרוכי הקורונה ומעודד עטיית מסיכות/רויטרס

זו לא הייתה שנה פשוטה עבור ברקשייר האת'וויי, חברת האחזקות של וורן באפט. האורקל מאומהה סבל, כמו רוב המשקיעים הגדולים, מהפסדים. חברות שבהן מושקעת ברקשייר האת'וויי איבדו אחוזים רבים מערכן בגלל נגיף הקורונה.

האם זה אומר שהקונצרן הפסיד כסף? כשקוראים לך וורן באפט זה כנראה בלתי אפשרי.

וורן באפט, מנכ"ל ויו"ר ברקשייר הת'אוויי. רויטרס
מפסיד בכפיות, מרוויח בדליים. באפט/רויטרס

ברקשייר האת'וויי השקיעה, למשל, יותר מ-25 מיליארד דולר בבנק אוף אמריקה, מוסד שמנייתו צללה ב-29 אחוז מתחילת השנה. קוקה קולה, שם יש לבאפט 19 מיליארד דולר, איבדה 16 אחוז. אמריקן אקספרס (14 מיליארד השקעה) נחתכה ב-25 אחוז. ואחרי כל זה, צריך להסתכל על המניה שמרכיבה 45 אחוז מעוגת ההשקעות: אפל. שם זה כבר סיפור אחר.

אפל, שהודיעה בשבוע שעבר על דוחות מצוינים ומצפה לגידול נוסף במכירות הסמארטפון, נסקה בכמעט 49 אחוז מתחילת 2020. היא התאוששה מהר מאוד מהמגיפה וטיפסה בעקביות. הרווחיות העצומה ממניות אפל מייצרת שורת פלוס חביבה גם בברקשייר האת'וויי - כ-600 מיליון דולר. אולי כסף לא גדול במונחים של תיק ששווה 247 מיליארד, אבל אתם יודעים, רוב החברות היו חותמות היום על הישגים נמוכים בהרבה.

  • עוד באותו נושא:
  • וורן באפט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully