וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: מי חנך את המלון החדש בשדה בוקר?

רונית מטיאס

5.8.2020 / 14:00

וגם: אמנים יופיעו בגנים הלאומיים, בשופרסל עוזרים לילדים, בקניון רמת אביב מתרשמים מכובעים ובבתי החולים מראים מה מאחורי המסיכה

מדרימים ופותחים

ליאור רביב  אמיר הלוי אסף זמיר. דניאל בר,
ליאור רביב, אמיר הלוי, אסף זמיר/דניאל בר

הבוקר התקיים טקס קביעת מזוזה במלון קדמא שבשדה בוקר. ליאור רביב, מנכ"ל רשת המלונות ישרוטל והיזמים יעקב מורדוך ורוני פלד, ערן דורון, ראש מועצה רמת נגב ורב המועצה האזורית רמת נגב, הרב מאיר סויסא קבעו את המזוזה בדלת הכניסה במעמדשר התיירות אסף זמיר. זמיר בירך את עובדי המלון בהצלחה בדרכם החדשה ואת כל רשויות האזור בפריחה וצמיחה כלכלית ותיירותית.

מלון ישרוטל קדמא בבעלות חברת נאות בוקר שהשקיעה את מרבית הכסף, הוקם בעלות של 120 מיליון שקלים. כ-24 מיליון שקלים מושקעים על-ידי משרד התיירות. הקרקע שגודלה 40 דונם נקנתה לפני 20 שנה מתוך שליחות ציונית כלכלית להפריח את הנגב, ובנייתו החלה בשנת 2017. רשת ישרוטל תנהל את המלון.

seperator

נושמים תרבות

רמי יוסיפוב חילי טרופר ובני  דרייפוס. סיון פרג,
רמי יוסיפוב, חילי טרופר ובני דרייפוס/סיון פרג

עו"ד בני דרייפוס, מנכ"ל מפעל הפיס, ושר התרבות והספורט, חילי טרופר השיקו את פרויקט "נושמים תרבות" ברשות הטבע והגנים במסגרתו יופיעו אמני רחוב ומוזיקאים בגנים הלאומיים בישראל.

היקף ההשקעה ביוזמה כ-1.2 מיליון שקל והיא ממומנת על ידי מפעל הפיס ומשרד התרבות והספורט באופן שווה. השניים בירכו את המשתתפים והאמנים הלוקחים חלק בפרויקט ונשארו לצפות במופע.

seperator

ילקוט לכל ילד

איציק אברכהן והרב גלויברמן. יהודה כהן,
איציק אברכהן והרב גלויברמן/יהודה כהן

איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל והרב יעקב גלויברמן יו"ר עמותת 'יד ביד' השיקו את מבצע ההתרמה השנתי למען פרויקט "ילקוט לכל ילד" במסגרתו יתרמו עשרת אלפים ילקוטים חדשים למשפחות מעוטות יכולת. המבצע נערך מדי שנה לקראת פתיחת שנת הלימודים, ויחל בשבוע הבא בסניפי רשת שופרסל.

הלקוחות יוכלו לתרום בקופות הסניפים סכום של 10 שקלים לטובת הפרויקט, במסגרתו יחולקו עשרת אלפים ילקוטים חדשים עם ערכות מכשירי כתיבה לתלמידים ממשפחות מעוטות יכולת בכל רחבי הארץ.

seperator

שימו כובע

גילי סיוון, דוד בן משה, שי טובול. שרית ששי,
גילי סיוון, דוד בן משה, שי טובול/שרית ששי

בקניון עופר רמת אביב הושקה אמש תערוכת כובעים בשיתוף האמן שי טובול שתימשך כשבועיים. טובול היוצר כובעים כבר 30 שנה, חשף לראשונה בטקס פתיחת התערוכה את האוסף הפרטי שלו הכולל מעלה מ-100 כובעים ייחודיים שנוצרו בעבודת יד עבור אירועים, מופעים ואמנים שונים בישראל.

טובול סיפר לדוד בן-משה, מנכ"ל קניון עופר רמת אביב, שלכל כובע סיפור והיסטוריה משלו. לדוגמה כובע הנוצות של הזמרת ריטה ממופע One שיצא לאור ב 2006, כובע המטבעות של הזמרת שרית חדד מהמחזמר המוזיקאלי ווגאס שיצא לאור ב-2018, כובעים שעוצבו עבור תוכנית טלוויזיה הומוריסטית הנוכלות בכיכובם של יעל פוליאקוב ואילן פלד, כובעים של השחקנית אניה בוקשטיין מהצגות שונות, כובע כתר מלך שעוצב עבור תצוגת אופנה במוזיאון וויקטוריה&אלברט בלונדון, ועוד.

seperator

ממחזרים למען הילדים

איריס ואילן בן דרור. אביב חופי
איריס ואילן בן דרור/אביב חופי

איריס ואילן בן-דרור, יבואני ג'אנספורט מותג תיקים בינלאומי, השיקו מהלך שיווקי ענק שממחזר כ-13 מיליון בקבוקים וחומרים ממוחזרים ששולבו בבדי התיקים של חזרה ללימודים, ונמכרים באתר הסחר של החברה וברשתות הגדולות קרביץ ואופיס דיפו. זהו מהלך בינלאומי שמובילה החברה, תוך התחשבות סביבתית, חברות גדולות בעולם השכילו להבין שיש לתת משקל לשמירה על הסביבה, לעודד קיימות ומודעות סביבתית. במהלך ייצור הקולקציה מוחזרו 13,000,000 (13 מיליון) בקבוקי פלסטיק.

seperator

דואגים לתעסוקה

רמי גרינברג, אילנית גריוביץ-ברגר. יח"צ,
רמי גרינברג, אילנית גריוביץ-ברגר/יח"צ

קניון עופר סירקין בפ"ת, מקבוצת קניוני עופר, יוצא במיזם למען הקהילה, במסגרתו יתקיים יריד תעסוקה שיסייע לקהילת העסקים בעיר בגיוס עובדים זמניים לחודשי הקיץ ולחגי תשרי, ויעזור לבני נוער לתרום לפרנסת ולכלכלת משפחתם בתקופת הקורונה. היריד יתקיים החל ממחר יום חמישי, בשיתוף אגף חברה, נוער וצעירים של עיריית פתח תקוה האמון על פעילות החינוך הבלתי פורמאלי של בני הנוער בעיר ופועל כדי לאפשר מגוון הזדמנויות למימוש עצמי.

במסגרת היריד יפגשו בני הנוער עם המעסיקים המחפשים עובדים זמניים, ויוכלו להירשם במקום ולהתחיל מיד בתהליכי מיון וקליטה מולם. היריד יציע מגוון עבודות זמניות לבני הנוער בעיר. במשיקים רמי גרינברג ראש העיר פתח תקוה ואילנית גריוביץ-ברגר, מנכ"לית קניון סירקין.

seperator

מאיצים ומחדשים

מיקי שטיינר צביה בראון ליאור וייצמן. אפרת סער,
מיקי שטיינר, צביה בראון, ליאור וייצמן/אפרת סער

תוכנית ההאצה SAP.iO Foundry של SAP הכריזה כי תעבוד בשיתוף פעולה עם EON Innovation -חטיבת החדשנות של E.ON, מחברות האנרגיה הגדולות באירופה ועם חברת החשמל לישראל, שתיהן לקוחות SAP.

העבודה המשותפת תהיה במסגרת התוכנית הקרובה של SAP.iO שתתמקד בפתרונות לתעשיית האנרגיה. תוכנית ההאצה שאורכת 12 שבועות מספקת לחברות המשתתפות בה ליווי בבניית התשתית לשיתוף פעולה עם חברת התוכנה SAP, ליווי הכולל הגדרת הפתרון המשותף, אינטגרציה טכנולוגית וחשיפה ללקוחות SAP רלוונטיים בעולם. 45 מתוך 50 מחברות האנרגיה הגדולות בעולם משתמשות כיום בפתרונות של SAP. במסגרת העבודה המשותפת E.ON Innovation וחברת החשמל לישראל יהיו מעורבות בתהליך בחירת החברות לתוכנית, יעבדו עם SAP בצמוד לחברות הנבחרות.

seperator

יופי של מבצע

איילת בן צור ואתי לשם. יח"צ,
איילת בן צור ואתי לשם/יח"צ

עובדות ועובדי מרכז המחקר והפיתוח של eBay בנתניה לקחו חלק בקמפיין איסוף תרומות של המיזם gorgeous לשנת 2020 ותרמו מאות פריטי איפור וטיפוח אישיים לטובת נשים ונערות בסיכון.

כחלק מקמפיין איסוף התרומות, אספו עובדות eBayמאות מוצרי טיפוח ואיפור שלהן (חדשים ומשומשים במצב מצוין), המוצרים רוכזו במשרדי החברה ונשלחו לאיילת בן צור ואתי לשם, מייסדות ומנהלות המיזם gorgeous לצורך הרכבת ערכות הטיפוח והיופי שהועברו לנערות ולנשים בסיכון בכל רחבי הארץ. בכך הצטרפו עובדות eBay למיזם התרומות והאיסוף במסגרתו נארזו 1,000 מארזי איפור וטיפוח אישיים, יחד עם עשרות ארגזים מלאי מוצרים מפנקים ל- 30 מקלטים לנשים נפגעות אלימות ובתים חמים לנערות בסיכון, מקריית שמונה ועד אילת.

טכנולוגיה בים

רון גלב, דרור גולדשמידט וטל ברמן. שרון שחר המשאית השקופה,
רון גלב, דרור גולדשמידט וטל ברמן/שרון שחר המשאית השקופה

בצל מגפת הקורונה שלא מאפשרת לערוך כנסים פיזיים, החליטו בבזק בינלאומי ובחברת Aruba, חברת הבת של HP העולמית להשיק שירות Wifi מנוהל חדש בשידור חי מאולפן שידור נייד על חוף ימה של הרצליה למאות מהלקוחות העסקיים של החברה. את הכנס הנחה טל ברמן שאירח את דרור גולדשמיט, מנכ"ל Aruba ישראל, ורון גלב סמנכ"ל חטיבת פתרונות לעסקים של בזק בינלאומי.

seperator

מעצבים מחדש

אלדד שלתיאל, עידו ברונו, יורם רבין. עידן גרוס,
אלדד שלתיאל, עידו ברונו, יורם רבין/עידן גרוס

בהתאם להוראות משרד הבריאות, נחנכה לראשונה מזה זמן רב, תערוכה חדשה במוזיאון ישראל בירושלים, בשיתוף בית הספר לעיצוב וחדשנות במכללה למינהל. בתערוכה שביקור בה יהיה בתיאום מראש, מוצגות 70 הדמיות לעיצוב מחדש של חללי הלימוד ב-13 בתי הספר ה"מורכבים" ביותר בבירה, ממזרח ומערב ירושלים, במטרה לקרוא תיגר על עיצוב בית הספר המסורתי ולבחון כל מוסד על פי צרכיו.

מתוך שלל העיצובים יבחרו במחלקת החינוך בעירייה שלושה עיצובים אשר אותם יישמו במוסדות. מעבר לבתי הספר במזרח העיר עוצבו מחדש בית ספר אחרי הפרוסים בעיר כמו בית הספר לילדים בסיכון, בית ספר לבעלי מוגבלויות, בתי ספר נפרדים לבנים ובנות, בית ספר לאומניות ועוד.

seperator

הפנים שמאחורי המסכה

רינה דביר. אינה אנדלין. ילנה שגיא. ליאור לוי,
רינה דביר. אינה אנדלין. ילנה שגיא/ליאור לוי

במסגרת מיזם 'פנים מאחורי המסכות', צוותי המחלקות האונקולוגיות לילדים בבי"ח דנה, רמב"ם, סורוקה, הדסה ועוד, קיבלו מדבקות עם שמותיהם ותמונת הפנים שלהם להדבקה על בגדי המגן כדי שהמטופלים יוכלו לזהות מי איש הצוות שמאחורי המסכה, כל איש צוות קיבל במתנה 70 מדבקות שהודפסו בטכנולוגיית דפוס דיגיטלי.

מאחורי המיזם הבינלאומי ללא מטרות רווח, עומד היזם רפי אלבו. שיתוף הפעולה עם גדולים מהחיים נוצר מתוך הרצון לשפר את איכות הטיפול הרפואי של הצוות במחלקות האונקולוגיות לילדים בבתי החולים ברחבי הארץ וליצור קירוב לבבות ויצירת קשר חם ואנושי בין הצוות הרפואי והסיעודי המטפל מידי יום בילדים חולי סרטן בתקופה שהם מחויבים בלבוש מגן המסתיר את זהותם ואישיותם.

seperator

חתונה באהבה

רוית שושני, יניב פרסי, שרון חזום, בת שבע בובליל אורנה נאווי. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
רוית שושני, יניב פרסי, שרון חזום, בת שבע בובליל אורנה נאווי/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

באווירת טו באב ובעקבות ההנחיות החדשות באשר לקיום אירועים בימי הקורונה, אותגרה שרון חזום, מפיקה וסטייליסטית, להפיק את חתונתה לבחיר ליבה דדי גרבר ב-24 שעות. חזום, מי שעומדת מאחורי המותג 50 גוונים של סטייל, יישמה את הסטייל בחתונה שנערכה בביתה של חברתה הטובה האדריכלית שירלי דן במקום בבית הכנסת הגדול.

דדי, גרבר, שרון חזום, שירלי דן. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
דדי, גרבר, שרון חזום, שירלי דן/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

הרב גלויברמן, יו"ר עמותת החסד "יד ביד", חיתן את הזוג שהכיר לפני 7 שנים, על הקייטרינג ניצח השף איציק טפירו, שהכין ארוחת שהוגשה סביב שולחן אבירים שעיצבה ענבל אדל מ"פיינבוש". דיג'יי אלקנה אפרתי, חימם את האווירה. בחוגגים: מעצב האופנה יניב פרסי שעיצב את שמלת הכלולת עם כנפי השכינה; הנדל"ניסטית רוית שושני; אורנה נאוי; בת שבע בובליל, מבעלי קלאב הוטל.

seperator

אהבה בפארק

ירדן הראל. יח"צ,
ירדן הראל/יח"צ

ירדן הראל הפרזנטורית של זר פור יו התעוררה מוקדם במיוחד הבוקר והתייצבה עם אנשי זר פור יו בפארק הירקון בתל-אביב, עם הפתעה מיוחדת לכבוד טו באב. אנשי הרשת קישטו עם לבבות ענקיים של ורדים את הדשא של פארק הירקון לטובת זוגות שרוצים לנצל את הלבבות לפיקניק רומנטי בטבע לבבות מוקמו במרחק של שני מטר אחד מהשני כנדרש בחוק.

seperator

נרתמים ועוזרים

יסמין לוקץ. טל גבעוני,
יסמין לוקץ/טל גבעוני

לאור המצב הכלכלי הקשה החליטה קהילת אייקון בהובלת המייסדת והמנכ"לית יסמין לוקץ' (הכרישים) לצאת בפרויקט מיוחד ולרתום את בכירי קהילת ההייטק העולמית על-מנת לתמוך ולחנוך סטארטפים ישראלים שחווים אתגרים משמעותיים בשל המשבר הכלכלי הכבד.

במהלך חודש אוגוסט, ייפגשו וישוחחו הבכירים, חלקם מייסדים ומנכ"לים של חברות בשווי מיליארדי דולרים, באופן אישי עם מאות יזמים צעירים בעזרת אפליקציית הזום, במטרה לתת להם מניסיונם ואולי גם לייצר חיבורים עסקיים שיטיבו עם אותן חברות. בין היתר ייקחו חלק בפרויקט: נועם ברדין (Waze), ניר צוק (Palto Alto Ventures) עדי טטרקו (Houzz), זוהר לבקוביץ' (הכרישים, אמובי), אריאל כהן (TripActions), עופר יהודאי (Fyber), גיל הירש (Face.com, סטרים אלמנטס) ועוד רבים.

seperator

המנטורים

מירי זילמן, אפרת יודוביץ' והילה אוביל ברנר. יח"צ,
מירי זילמן, אפרת יודוביץ' והילה אוביל ברנר/יח"צ

Techstars TLV, מרשתות האקסלרטורים המובילות בעולם, מפעילה אקסלרטור ראשון בארץ בהשתתפות 10 חברות ומגוון מנטורים מובילים, מתחומים שונים, בעלי ניסיון עשיר וידע נרחב. בין המפגשים המתקיימים בחלקם במשרדים בתל אביב ובחלקם במתכונת אונליין, השתתפו לאחרונה אפרת יודוביץ' (יזמית סדרתית וראש שותפויות בחברת Achieved Technologies), טל ברנר (סמנכ"ל כספים ותפעול בחברת Natural Intelligence), נעם קנטי ומירי זילמן זיו (שותפי הייטק ב-EY- ארנסט אנד יאנג), דוד פלדמן (מצוות השקעות JVP), לירון אברהם (מנכ"ל, מזרח תיכון, אפריקה ורוסיה מחברת אאוטבריין), עדי רון (מייסד-שותף ומנכ"ל ב- Squareloot), שירלי בינדר (ראש ענף ישראל בחברת , רז בכר מנהל microsoft for startups Samurai Incubate), נועם קייזר (מנהל ב- Intel Capital בחברת Intel Corporation), ניר שמעוני (מייסד שותף ומנכ"ל ב- TechForGood), בת- חן (Time-Hacker & Speaker בחברת Hime Your Time), מיטל רביב (ראש פינטק וחדשנות ב- KPMG), רויטל לביא כהן (מנכ"לית בחברת PowerHouse Ventures), שחר מטורין (מנהל תחום ישראל בחברת הסטארט אפ Grind) ועוד רבים נוספים אשר חולקים את ידעם המקצועי והרחב עם החברות המשתתפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully