וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המכשיר הזה הבטיח לטפל לנו בכאבים בגוף. מודים שהופתענו מהתוצאה

6.8.2020 / 0:36

בניגוד למכשירים אחרים שפועלים רק על לייזר רך, הסוליו אלפא קיור פלוס החדש עובד בנוסף גם באמצעות גלי רדיו וחודר לרקמות העמוקות באזור הכואב. הבטיחו לנו תוצאה טובה ביותר, אז ניסינו וגילינו כמה דברים מעניינים

מכשיר סוליו אלפא קיור פלוס/ערוץ היוטיוב של סוליו

אחת הצרות בכאבים היא שאתם לא יודעים מה יכול לעזור לכם, וכשאתם מרגישים טוב יותר, אין לכם מושג מה באמת עשה את העבודה. זריקות וכדורים יכולים להרגיע לזמן קצר, אבל מעבר לטרחה שבקבלת מרשמים הם "מעניקים" לנו גם תופעות לוואי. כירופרקט ואוסטאופת? טרחה וכסף. פיזיותרפיה בקופת החולים? בהצלחה עם מציאת תור פנוי.

הטכנולוגיה המתקדמת לא פסחה גם על הניסיונות להפיג כאבים באמצעים ביתיים. במהלך 15 השנים האחרונות פותחו מכשירים, מרביתם פועלים בשיטת הלייזר הרך (Cold laser), שאמור לעזור בבעיות הקשורות לרקמות, שרירים, גידים והחלמה מדלקות. המכשיר החדש בתחום הוא סוליו אלפא קיור פלוס, מכשיר רפואי ביתי, היחיד מסוגו שאושר לשימוש על ידי ה-FDA.

אלפא קיור פלוס. סוליו אלפא קיור פלוס, אתר רשמי
זה המכשיר שעושה את ההבדל? סוליו אלפא קיור פלוס/אתר רשמי, סוליו אלפא קיור פלוס

גם לסוליו אלפא קיור פלוס (מעתה, לצרכי נוחות, יתכנה פה "סוליו") יש אפשרות לפעילות באמצעות לייזר רך, אבל בניגוד למכשירים האחרים יש לו גם את האופציה החזקה יותר - שימוש בגלי רדיו. באמצעות טכנולוגיה שמשלבת את גלי הרדיו עם אינפרה אדום ולייזר רך, מתאפשרת חדירה לרקמות עמוקות יותר מהמכשירים הסטנדרטיים. טכנולוגיית ה-RF חודרת לעומק הרקמות, הלייזר הרך מטפל בעיקר בהתכווצויות השרירים והאינפרא-אדום מטפל בכאבים בשכבות העור ובגמישותו.

המכשיר מגיע עם ג'ל המכיל חומצה היאלורונית שמזינה את העור והמפרקים. את הג'ל מורחים על המקום הנגוע. מכניסים את היד מתחת לידית הנשיאה ואוחזים במכשיר כמו שמחזיקים עכבר מחשב. בוחרים באחד משלושת המצבים של המכשיר ומעבירים אותו על הנקודה שבה מרחתם את הג'ל בתנועות ישרות או סיבוביות. שימו לב, אל תתעכבו על נקודה מסוימת, המכשיר חם, יגהץ אתכם ואתם עלולים להיצרב.

הסוליו פועל רק כשהוא מחובר לשקע החשמל. העובדה שאינו יכול לפעול על סוללות היא עדות לעוצמתו הגבוהה, אבל חייבים להודות שמבחינת חוויית השימוש זהו חיסרון, משום שאין גמישות ואי אפשר להשתמש בו מחוץ לבית. חיסרון נוסף של הסוליו הוא הג'ל. המכשיר עצמו עולה 1,950 שקל ומגיע עם שפופרת ג'ל אחת של 130 מ"ל או 2,069 שקלים עם ארבע שפופרות. כל שפופרת נוספת תעלה לכם 49 שקלים, מה שמייקר את העלויות אם אתם סובלים מכאב כרוני וזקוקים לשימוש מתמיד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

נקודת התורפה המשמעותית ביותר שמצאתי במכשיר טמונה בתהליך. בשל מריחת הג'ל וחוסר האפשרות להשתמש בו באופן סטטי, בטיפול בבעיות גב יש צורך באדם נוסף שיסייע לכם. זה נחמד ומטפח את הזוגיות, אבל אם אתם חיים לבד או שבן הזוג סתם עסוק ואין לו 15-20 דקות לפנות לכם במהלך היום, השימוש מאתגר מאוד ודורש גמישות וזו יכולה להיות בעיה.

ועכשיו לעיקר: יעילות הטיפול. מרגישים את האנרגיה הגבוהה שמועברת מהמכשיר לאזור הכואב. זאת, בניגוד למכשירי הלייזר הרך העדינים יותר. העובדה שהוא מאושר FDA, בניגוד לכל מכשיר ביתי מקביל בתחום, לא רק נותנת לו את התקן הנדרש ברמה התדמיתית, אלא מייצרת אופטימיות לגבי מידת האפקטיביות שלו.

ועכשיו הגיע הזמן לשאול: זה עובד?

התשובה היא כן. זה עובד, ומהר. אשתי סובלת, בנוסף לבלט בגב התחתון, מכאבים כרוניים בכל הגב עד הכתפיים. היא כבר עברה כמה וכמה טיפולי פיזיותרפיה וביקרה אצל אוסטאופת, אבל הכאב חזר. רגע לפני שקיבלנו את הסוליו להתנסות היא שיוועה לעזרה. כבר אחרי השימוש הראשון היא חשה הקלה, שהפכה למשמעותית במיוחד אחרי ארבעה שימושים נוספים.

הסוליו, כמו כל מכשיר אחר, לא יעלים לכם כאב כרוני, אבל בהחלט יאפשר הקלה גדולה ויעלים את הכאב כמעט לחלוטין, לפחות עד לפעם הבאה. החסרונות שלו מתגמדים ביחס לתוצאה. ניסינו הרבה דברים לאורך השנים, אבל הישגים מהירים וחדים כל כך כמו של הסוליו לא זכורים לי. למכשיר הזה יש עוצמות מאוד גבוהות והן באות לידי ביטוי גם באפקטיביות שלו.

זו בשורה עצומה. בשל התוצאה המידית לא היה קשה במקרה הזה לקבוע כי הסוליו הוא זה שעשה את העבודה. נכון שיש אפקט פלצבו בכל דבר, אבל התחושות שלפני היו פשוט עזות מדי מכדי שפלצבו יהיה הגורם המקל. הכאבים, יש להדגיש שוב, לא עברו, אבל ההקלה הייתה עצומה. לאחר חמישה ימי שימוש, אשתי הניחה את המכשיר בצד למספר ימים, עד ה"עונג" הבא.

יתרונות וחסרונות סוליו אלפא קיור פלוס. דורון שיינר, עיבוד תמונה
יתרונות וחסרונות סוליו אלפא קיור פלוס/עיבוד תמונה, דורון שיינר

שורה תחתונה

מחיר של 1,950 שקל אינו שווה לכל כיס, והשימוש, כאמור, קצת מגביל, אבל תוצאה חד משמעית כל כך ממכשיר ביתי לא ציפינו לקבל. במיוחד בתקופה כזאת קשה להמליץ על הוצאה כבדה כזו, אך אלה מכם שסובלים מכאבים כרוניים עשויים לגלות שהסוליו מעניק להם בדיוק את הפיתרון שהם מחפשים. ולא, אל תסתמכו רק על המכשיר הזה. כאבים כרוניים אינם עניין של מה בכך ויש לטפל בהם, אבל פה תוכלו להשיג הקלה מהירה בלי לצאת מהבית.

  • עוד באותו נושא:
  • כאבים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully