וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הם רציניים? גם טוויטר החלה לגשש לגבי רכישת טיקטוק

9.8.2020 / 9:29

על פי דיווח בוול סטריט ז'ורנל, הרשת החברתית מתעניינת אף היא ברכישה, בזמן ש-ByteDance צפויה להיכנס למאבק משפטי מול טראמפ, שאסר עליה לנהל פעולות פיננסיות בארה"ב

בווידאו: אפל, גוגל, אמזון ופייסבוק נחקרו בקונגרס האמריקני על פגיעה בתחרות/צילום: רויטרס, עריכה: ניר חן

לאחר הפרסום על המגעים בין מיקרוסופט לטיקטוק, הלילה (בין שבת לראשון) פורסם בוול סטריט ז'ורנל כי גם טוויטר מעוניינת בעסקה והחלה במגעים עם Bytedance. עם זאת, שתי החברות ניצבות בפני מספר קשיים, אותם מערים הנשיא דונלד טראמפ.

ג'ק דורסי מנכ"ל טוויטר. ShutterStock
רוצה להיות במשחק. ג'ק דורסי, מנכ"ל טוויטר/ShutterStock

המכשול הגדול ביותר כרגע הוא החסם ששם טראמפ על Bytedance מביצוע כל עסקה בארצות הברית. הממשל רואה בטיקטוק סיכון אבטחה, אם כי אין הוכחה לכך שמידע שהגיע לטיקטוק נפל לידי השלטון הסיני. טיקטוק מתכוונת לעתור נגד הצו של טראמפ, ונראה שהנושא יוכרע בבית המשפט. בכל מקרה, מיקרוסופט היא עדיין הסוס המוביל במירוץ הזה, ונראה כי בכל עסקת רכישה אפשרית יש לה עליונות על מנת לסגור עניין. ההערכה היא כי אם העסקה תצא לפועל, מיקרוסופט תשלם בין 10 ל-30 מיליארד דולר.

לגבי טוויטר, לא ברור מהו אופי העסקה המתגבש, אם בכלל. "מכיוון שהיא קטנה בהרבה ממיקרוסופט, ההצעה לא תהיה באותם תנאים של מיקרוסופט", נכתב ב-WSJ. לטוויטר 186 מיליון משתמשים בכל העולם, לטיקטוק 100 מיליון בארצות הברית בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully