וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראות את הטוב: חולת הסרטן שהפכה לפרזנטורית

9.8.2020 / 14:10

גבריאלה חאיט רצתה להיות פרזנטורית, ודווקא לאחר שחלתה בסרטן קיבלה את ההזדמנות בעמותת "רחשי לב". את האתגר שלה היא החליטה לקחת למקומות אחרים - ונכונים

גבריאלה חאיט, שהפכה לפרזנטורית ב"רחשי לב"/צפו בראיון אישי ומרגש של גבריאלה עם עידו גרינברג

גבריאלה חאיט, בת 16 מחריש, היא בת בכורה מבין 4 ילדים (החמישי בדרך). גבריאלה חלמה מאז היותה ילדה להתפרסם, לדגמן ולכבוש את העולם, אבל הוריה העדיפו שהיא לא תיכנס בגיל צעיר מדי לעולם הזוהר הקשוח.

גבריאלה חאיט. עמותת רחשי לב,
לא ויתרה על החלום והגשימה אותו. גבריאלה חאיט/עמותת רחשי לב

לפני כשלושה חודשים עולמה אכן הפך לקשוח, אבל בלי החלק של הזוהר. היא אובחנה כחולת סרטן והתחילה טיפולים בבית החולים איכילוב. המשפחה כולה קיבלה את הבשורה עם החלטה להתמודד ממקום של עוצמה, אופטימיות וראיית הטוב, על מנת לצאת מהתקופה הזו מחוזקת ומנצחת.

לאחר האבחון, גבריאלה הציפה שוב את החלום שלה להיות פרזנטורית של מותג. לשאלותיה איך ואת מי תוכל לייצג כך שיהיה לכך ערך עם משמעות שיעזור לאחרים ויהיה חיובי ועוצמתי, נעתרו בארגון 'רחשי לב' כשהחליטו לבחור בה להיות פרזנטורית של העמותה.

עוד לפני הפיכתה לפרזנטורית של 'רחשי לב', גבריאלה הנחרצת החליטה כי היא יוצאת לדרך חדשה. היא גילחה את שערות ראשה הארוכות כשאליה מצטרפים כל בני הבית. גם עמוד האינסטגרם השתנה כשהיא מחקה את התמונות הקודמות ופתחה אותו מחדש עם פוסט מרגש עד דמעות, בו היא משתפת על החוויה האישית של גילוי המחלה. תוך שהיא מוכיחה מהיום הראשון שיש לה את מה שצריך כדי להיות פרזנטורית מעוררת השראה לצד הטיפולים וההכנות לניתוח קרוב, גבריאלה מגשימה חלום.

בימים אלו היא מצטלמת ליום צילומים מקצועי לעמותה, עורכת מפגשים עם טאלנטים מפורסמים מעולם הבידור שנפגשו או ייפגשו איתה על מנת לתת לה רגעים יפים, ויחלקו איתה את הניסיון והחוויות מעולמם. היא מעלה סרטונים ברשתות החברתיות עם מסר אופטימי לילדים חולי סרטן ולכלל הילדים המתמודדים עם אתגרים של אמונה עצמית וגבורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully