וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיזם Chef to Table חתם על הסכם שליחויות עם "תן ביס"

9.8.2020 / 15:21

המיזם הופך לפלטפורמה הקבועה להזמנת ערכות בישול DIY של מתכוני השפים. דרך החיבור ל"תן ביס" המנות יגיעו תוך 30 דקות בלבד עד הבית במחירים מוזלים

בווידאו: דיון בוועדת הקורונה על פתיחת המסעדות/צילום: ערוץ הכנסת, עריכה: ניר חן

Chef to table, מיזם שנולד בימי קורונה, חתם על הסכם שליחויות עם "תן ביס" והופך לפלטפורמה קבועה להזמנת ערכות בישול DYI של מתכונים של שפים מובחרים בישראל.

המיזם מתוך מציאות בה נאלצנו להימנע מהמסעדות האהובות עלינו והפכנו בעל כורחנו לשפים ביתיים, עם או בלי האמצעים והידע המתאימים. המיזם יצר פתרון חדשני לבעיה זו, כשמצד אחד הנגיש לחובבי הקולינריה את המנות האהובות עליהם והכלים המדויקים והפשוטים ביותר להכנת אותן מנות במטבח הביתי שלהם, ומצד שני המציא לשפים ואושיות הקולינריה, שבאחת נאלצו לסגור את שערי מסעדותיהם, פתרונות יצירתיים להגעה לשולחן הלקוחות.

מיזם Chef to Table. יחצ,
מיזם Chef to Table/יחצ

מרגע השקתו במאי 2020, הוזמנו כבר אלפי מנות של השפים המשתתפים ב-Chef to table ביניהם טום אביב, נוף עותמנה, יריב מלילי, מוטי טיטמן, רז רהב ועוד. המיזם, שהפך לפלטפורמה קבועה, מגייס בכל העת שפים נוספים בקטגוריות קולינאריות שונות, כגון המטבח הטבעוני עם מנות של השפית שיראל ברגר ועוד, כעת ממשיך בגיוס שפים נוספים, כאשר השפים המצטרפים לפלטפורמה נהנים ( כמו באקו"ם למשל) מאחוזים מכל הזמנה.

בדרך זו הלקוחות נהנים מהאפשרות לבשל את המנות האהובות עליהם עם מתכון וחומרי הגלם המדויקים עד הבית, גם כאלה שלא היו נכנסים אליהם הביתה בימים רגילים ויכולים בזכות המיזם וההדרכה הצמודה. השפים זוכים לערוץ מכירה יצירתי והכנסה פסיבית במודל של "דמי שימוש" בקניינם הרוחני, שהרי המתכון שלהם.

כעת, עם החתימה עם תן ביס, טווח השליחויות של Chef to table מתפרס לאזורי השליחויות של תן ביס - תל אביב, גבעתיים רמת גן בזמנים של כ-30 דקות עד בית הלקוח מרגע ההזמנה. המחירים יישארו זהים ויגלמו בין 20-30 אחוזי הנחה ממחירי אותן מנות או מנות דומות במסעדות. למשל, מנת פילה דניס עם קציפת ארטישוק ירושלמי מותסס של רז רהב תעלה 59.5 שקל לסועד ומנת שייטל בקארי ירוק ואורז מתובל של טום אביב תעלה 58 שקל לסועד. הפלטפורמה מציעה גם מסלול מנויים עם מגוון הנחות והטבות.

  • עוד באותו נושא:
  • שפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully