וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Plus500 חתמה על הסכם חסות עם לגיה ורשה

10.8.2020 / 10:35

החברה הישראלית, המפתחת פלטפורמת מסחר מקוון בחוזי הפרשים ונסחרת בבורסה לניירות ערך של לונדון, חתמה על הסכם חסות עם המועדון הפולני, לאחר שעשתה זאת עם אתלטיקו מדריד הספרדית

חברת Plus500 הישראלית, הנסחרת ברשימה הראשית בבורסה לניירות ערך של לונדון ונכללת במדד ה-FTSE 250, הודיעה הבוקר (שני) על חתימת הסכם חסות עם אלופת פולין הנוכחית בכדורגל, לגיה ורשה. החברה, המפתחת פלטפורמת מסחר מקוון בחוזי הפרשים, תהיה נותנת החסות הראשית של המועדון בשתי העונות הקרובות - 2020/21 ו-2021/22 עם אפשרות להארכה לעונת 2022/23.

הסכם חסות זה מתווסף לחסויות הספורט הקיימות של החברה הכוללות שותפות ארוכת שנים עם אתלטיקו מדריד, כנותנת החסות הראשית של המועדון, יאנג בויס השוויצרית ומועדון הראגבי האוסטרליPlus500 Brumbies.

Plus5000 מאמצת את לגיה ורשה. יחצ,
גאווה ישראלית. Plus500 על החולצות של שחקני לגיה ורשה/יחצ

חסויות למועדוני ספורט פופולריים זכו עד כה להצלחה רבה, ותרמו להגברת המודעות למותג Plus500 באופן גלובאלי, לחיזוק המותג בשווקים חשובים ולהרחבת בסיס הלקוחות של החברה. כחלק מהסכם החסות, הלוגו של Plus500 יופיע בחזית מדי המשחק הרשמיים של לגיה ורשה, בכל משחקי הקבוצה ועל גבי חולצות האימון, בנוסף תהיה ל-Plus500 גישה למגוון זכויות מיתוג נוספות.

לגיה ורשה, שנוסדה בשנת 1916, היא אחד ממועדוני הכדורגל הפולניים המצליחים בהיסטוריה, לאחר שזכתה באליפות הליגה המקומית 14 פעמים ובגביע הליגה 19 פעמים המועדון אשר בסיסו בבירת פולין, ורשה, עתיד לשחק במשחקי המוקדמות של ליגת האלופות במהלך עונת 2020/21.

דוד צרויה, מנכ"ל Plus500 מסר: "אנו שמחים לבשר על תחילתה של שותפות חדשה עם מועדון הכדורגל לגיה ורשה, מועדון בעל מורשת ענפה וקהל מעריצים רחב. מתן החסות ממשיך את תמיכתנו בספורט המקצועי ומצטרף ליתר מועדוני הספורט המובילים בהם Plus500 היא נותנת החסות הראשית, הכוללים אלופות מקומיות ברחבי העולם. אנו צופים כי השותפות שלנו עם לגיה תחזק את הכרת המותג הבינלאומי שלנו ותגדיל את בסיס הלקוחות הגלובלי של החברה, בנוסף להגברת המודעות למותג בפולין, שוק מקומי חשוב בעל פוטנציאל גדול".

דריוש מיודוסקי, נשיא ובעלים לגיה ורשה מסר: אנו נרגשים להודיע על השותפות עם Plus500, חברה בינלאומית מובילה, כנותנת החסות הראשית של המועדון. אנו גאים בכך ש- Plus500 בחרה במועדון בכדי לחזק את מעמדה בפולין ובאזור. זוהי הכרה בכוחו של המותג לגיה ורשה, מועדון הכדורגל ומותג הספורט המצליח והמוכר ביותר בפולין. Plus500 אינה רק מובילה בשווקים הנבחרים שלה, אלא בעלת רקורד עשיר של תמיכה בקבוצות מצליחות בספורט המקצועי, ברחבי העולם. שיתוף פעולה זה מוכיח את מיקומו הייחודי של המועדון שלנו בזירה הבינלאומית".

  • עוד באותו נושא:
  • לגיה ורשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully