וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת מין ונזק כלכלי: התביעה הביזארית של מקדונלד'ס נגד המנכ"ל לשעבר

11.8.2020 / 9:19

ענקית המזון תובעת מיליוני דולרים מהמנכ"ל לשעבר סטיב איסטרברוק, שקיים יחסי מין בהסכמה עם שלוש עובדות והעניק לאחת מהן הטבות בשווי מאות אלפי דולרים

סדרת "ביג אסיה" במקדונלדס/יניב גרנות

אם לא די במשבר הקורונה ובהתאוששות ממנו, מקדונלד'ס מתמודדת עכשיו עם משבר מסוג אחר, ברמה התדמיתית. החברה תובעת את המנכ"ל לשעבר סטיב איסטברוק, לאחר שקיים יחסי מין עם שלוש עובדות וניסה להסוות את זה, בהשתלשלות אירועים מוזרה ביותר.

מנכ"ל מקדונלד'ס לשעבר סטיב איסטרברוק. GettyImages
לא היה כן עם החברה. איסטרברוק עם צוות העובדים ב-2018/GettyImages

פרשת מין במקדונלד'ס: תקציר

  • סטיב איסטרברוק, מנכ"ל החברה מ-2015 עד 2019, פוטר לאחר שקיים יחסי מין עם עובדת. הוא הכחיש שהיו לו עוד מערכות יחסים וקיבל חבילת פיצויים.
  • חקירה פנימית במקדונלד'ס העלתה מאוחר יותר כי איסטרברוק קיים עוד מערכות יחסים עם עובדות, כולן בהסכמה. הוא גם תגמל עובדת במניות בשווי מאות אלפי דולרים.
  • איסטרברוק שלח מהמייל התאגידי למייל שלו עשרות תמונות של הנשים עימן קיים יחסי מין. מקדונלד'ס גילתה את זה כשנכנסה לשרתים.
  • הרשת תובעת כעת 40 מיליון דולר מאיסטרברוק, בטענה שמאחר ששיקר אינו זכאי לחבילת הפיצויים שקיבל.
sheen-shitof

פנינת הבלקן

כל מה שצריך לדעת על נופש בקרואטיה - במחיר הכי משתלם

בשיתוף חברת התעופה הלאומית הקרואטית

איסטרברוק נכנס לתפקידו ב-2015 והודח בנובמבר בשנה שעברה בעקבות דיווחים על מערכת יחסים שלו בהסכמה עם עובדת. איסטרברוק הצהיר כי לא היו לו עוד מערכות כאלה, ונראה היה כי הצדדים בדרך לסיכום ידידותי על הפיצויים. אלא שאז הגיע דיווח אנונימי על כך שאיסטרברוק ניהל עוד רומנים עם עובדות במהלך 2018 ו-2019, השנה שבה פוטר. וכאן מתחיל החלק המעניין. החקירה העלתה כי איסטרברוק שלח ממייל החברה למייל האישי שלו עשרות תמונות עירום של נשים עימן קיים יחסי מין, בהן גם שלוש העובדות. עכשיו, מה הבעיה מלבד העניין האתי? שהיחסים הללו גם הזיקו למקדונלד'ס במישור הכלכלי, כשאיסטרברוק דאג שאחת העובדות תקבל חבילת מניות של החברה בשווי מאות אלפי דולרים.

הסכום שעליו נתבע איסטרברוק הוא כ-40 מיליון דולר, שווי הפיצויים שקיבל מהחברה. במקדונלד'ס טוענים כי לו ידעו לפני הפיטורים על מערכות היחסים הנוספות שהיו לאיסטרברוק, לא היו מסכימים לשלם את הפיצויים, מאחר שהוא הפר את מדיניות החברה, האוסרת עליו לקיים יחסים עם עובדות. הסיבה לכך ששיקר בהליך הפיטורים טמונה בכך שידע שפרידה חלקה תזכה אותו בפיצויים. מאחר שהחקירה הפנימית העלתה שלא אמר אמת, כעת הרשת רוצה את הכסף בחזרה.

  • עוד באותו נושא:
  • מקדונלד'ס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully