וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמאס לכם לזרוק לפח? כך נשמור על טריות הפירות והירקות שקנינו

בשיתוף בקו

1.9.2020 / 10:38

כולנו מכירים את זה: חוזרים מהסופר או מהירקן עם המון ירקות ופירות, ואז נפטרים מהם תוך זמן קצר כי הם איבדו את הלחות או חטפו כוויית קור. איך נמנע זאת, ומה הטכנולוגיה החדשה שקיימת לשם כך? כל הטיפים והתשובות

אתם חוזרים מהסופר או הירקן ומרוצים מעצמכם, ובצדק. קניתם אוכל בריא, כולל לא מעט ירקות ופירות ואתם מבטיחים לעצמכם שתאכלו את כולם בחודש הקרוב.

אלא שאז, חוזרת אותה צרה מוכרת ותוך שבוע, גג שבועיים, אתם מוצאים את עצמכם זורקים לפח חצי ממה שקניתם. למה? לפעמים בגלל שהירקות והפירות מקבלים כוויית קור, במקרים אחרים זה קורה בגלל אובדן לחות במקרר ולפעמים כי סתם קניתם יותר ממה שהמקרר הצליח לעמוד בו. פתאום, על האוכל צצים סימנים שמבהירים שאתם ממש לא רוצים לנגוס בו וזה גם מתסכל וגם בזבוז כסף.

אז מה אנחנו כן יכולים לעשות כדי להאריך את החיים של הירקות והפירות במקרר שלנו? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם במיוחד.

לא לשטוף לפני האחסון

כולנו יודעים שלפני שאוכלים פירות וירקות חייבים לשטוף אותם, וכולנו גם מנסים להיזהר במיוחד בימים אלו עם כל דבר שאנחנו נוגעים בו, אבל שטיפה של פירות וירקות לפני שהם נכנסים בשלמותם למקרר פוגעת בשכבה החיצונית שמגינה עליהם באופן טבעי. אם אתם רוצים לנקות לפני האחסון, במקום מים, עברו עליהם עם מגבת יבשה.

זכרו שלכל פרי וירק יש אופי משלו

יש פירות וירקות עדינים יותר ויש כאלה שפחות. לכן, מומלץ להפריד ביניהם ולא לאכסן את כולם יחד באותה מגירה, בלי שום חציצה. אם קניתם חסות או תרד, הקפידו להפריד אותם מהעגבניות והאבטיח ואם יש לכם עשבי תיבול טריים, תנו להם לנשום כמה שאפשר במקום משלהם, לא צמוד למלפפונים ולמלון.

פירות וירקות במקרר. מגד גוזני, מגד גוזני
מקרר עם טכנולוגיה מתאימה ימנע מכם לזרוק פירות וירקות לפח/מגד גוזני, מגד גוזני

מה שבא בשקית ייעודית, שיישאר שם

חלק מהירקות בסופר נמצאים מפוזרים על המדף שלהם, אבל חלק אחר, כמו גזר למשל, מגיעים בשקיות מיוחדות משלהם, עם חורים קטנים שמאפשרים להם לנשום בדיוק כמו שהם צריכים בזמן שהם במקרר. השאירו אותם שם ואל תפזרו אותם סתם במקרר. תסמכו על מי שארז אותם שהוא השקיע מחשבה מאחורי השקית הזו והיא תשמור על הטריות לזמן ארוך יותר.

תבדקו טוב (ממש טוב) מה יש לכם במקרר לפני הקנייה

זה קורה לכולנו. הגענו הביתה עם שקית מלאה בעגבניות טריות, אדומות ועסיסיות, רק כדי לגלות שעוד לא סיימנו חצי מהשקית שקנינו בפעם הקודמת ועכשיו היא שוכבת עגומה בפינת המקרר וצריך להיפטר ממנה. עוד כמה דקות של חיפוש במגירות השונות יעזור לכם לא לקנות סתם ולהעמיס עוד ועוד ירקות ופירות.

השתמשו במקרר עם טכנולוגיית ה-EverFresh החדשנית

בקו מציעה לכם את הפתרון האולטימטיבי לשמירה על טריות הוויטמינים בפירות ובירקות שלכם לאורך זמן, עד 30 יום - עד פי שלושה מחיי המדף הרגילים! בעזרת טכנולוגיית ה-EverFresh החדשנית, תעלות האוויר במקרר מאפשרות זרימת אוויר איטית יותר בתקרת המקרר, שעוצבה במיוחד על מנת למנוע כל היווצרות של טיפות מים עליה.

טכנולוגיית EverFresh לא רק תאריך את חיי המדף של הירקות והפירות שקניתם, אלא גם תשמור עליהם טריים ותשמר את כל הוויטמינים שלהם.

נמאס לכם לזרוק פירות וירקות? היכנסו ומצאו מקררים מעולים במחירים מדהימים עם טכנולוגיית EverFresh

בשיתוף בקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully