וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: מי הגיע לפופ-אפ המשפחות החדש?

רונית מטיאס

12.8.2020 / 12:21

וגם: איפה מצלמים את הקטלוג החדש, מי הנשים החזקות שמייצגות את ביופור, איפה משלבים בין קולינריה ואופנה ומה המוצר המפתיע שתוכלו לקנות ב-IDdesign?

יאללה בלגן

מיכל הקטנה עם ריי וריף. אור גפן,
מיכל הקטנה עם ריי וריף/אור גפן

ליאון אביגד וניצן פרי, ממייסדי ובעלים משותפים של מלונות בראון, פתחו את פופ-אפ המשפחות החדש OMG!HOTEL, במלוןBrown SEASIDE החדש של קבוצת מלונות בראון בתל-אביב. הילדים התרוצצו בין חדרי הטיקטוק, פינות הסלפי, מתחם הגיימינג וחצר האקסטרים עם מתקני הנינג'ה קיוב.

ליאון אביגד ומוטי לסרי. אור גפן,
ליאון אביגד ומוטי לסרי/אור גפן

היו ונהנו: מוטי לסרי, מפיק ובעלים משותף של סוכנות המשפיענים LIVE; עופר פישלר ועדי דינוביץ', ממציאי ובעלי מתקני הנינג'ה קיוב; יניב שביט, מנהל אזור תל-אביב של רשת המלונות; מיכל ויצמן והתאומים ריי וריף שמילאה את מקומו של בעלה ניר ויצמן, שותף במלון, ששהה בנסיעת עסקים.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
seperator

טבעי להם

מוטי רייף ומיכאל אילוז. מורג ביטן,
מוטי רייף ומיכאל אילוז/מורג ביטן

מיכאל אילוז מנכ"ל "טבע נאות", מהחברות הגדולות בישראל בתחום ייצור ושיווק נעלי נוחות, קפץ לביתו של המפיק מוטי רייפ, שם נערכו צילומי קטלוג קולקציית "טבע נאות" לסתיו חורץ 2020/21. בקולקציה כ-100 דגמים חדשים שבעיצובם וביצורן השקיע החברה כ-1.5 מיליון שקל. השקת הקטלוג והקולקציה החדשה יתבצעו בו זמנית בישראל בעוד 10 מדינות בעולם ביניהן: ארה"ב, אנגליה, צרפת, קנדה, יפן, אוסטרליה, ועוד.

seperator

מורחות בעוצמה

פותנה ג'באר, אשלי בקשי, רונית שגב, יפית גרינברג. עידן סבח,
פותנה ג'באר, אשלי בקשי, רונית שגב, יפית גרינברג/עידן סבח

חברת הקוסמטיקה ביופור תעלה בחודש הקרוב קמפיין חדש לקראת החגים עם נבחרת נשים שבחרה המייצגות נשים עוצמתיות ומעצימות, תחת הסלוגן: "נשים חולמות ומגשימות"!, עלות הקמפיין, כחצי מיליון שקל.

נאווה בוקר, רונית שגב,חלי ממן. עידן סבח,
נאווה בוקר, רונית שגב,חלי ממן/עידן סבח

בנבחרת: יפית גרינברג, מבעלי סטימצקי, הזמרת/שחקנית לירז צ'רכי, הדיאטנית חלי ממן, מדריכת הכושר ענת הראל, ח"כ לשעבר נאווה בוקר, השפית פותנה ג'אבר, הסופרת נועה ירון וכוכבת הרשת אשלי בקשי, נפגשו על סט הצילומים שכל אחת מהכוכבת סיפרה על שגרת חייה.

seperator

רואים וטועמים

לי אפיק נטע אלחימסטר ותומר טל. גיל חיון,
לי אפיק נטע אלחימסטר ותומר טל/גיל חיון

רשת המשקפיים אירוקה, יבואנית מותגים בינלאומיים, יצאה בקמפיין חברתי שנועד לתת במה לשפים מובילים תחת הכותרת: "אוכלים עם עיניים", במסגרתו תוצג הקולקציה החדשה של אירוקה, עם השפים במסעדה שלהם-ביתם השני.

כחלק מהקמפיין, יצולמו הדגמים של המותגים הבינלאומיים לצד השפים ולצד מנות הדגל שהם יצרו בהשראת המשקפיים, הקמפיין שצולם במסעדות של השפים המשתתפים, מחזק את התפיסה שעיצוב, אופנה וקולינריה משולבים זה בזה והם חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו. הקמפיין צולם בשיתוף נטע אלחמיסטר, הפרזנטורית של המותג, שתיפקדה כסו שף ל-10 השפים שנבחרו לככב בקמפיין ביניהם: גיא גמזו, אוראל קמחי, אביבית פריאל, אסף ליס, מוטי טיטמן תומר אגאי, מושיקו גמליאלי, תומר טל, יונתן בורוביץ' ואסף דוקטור.

seperator

הרוח שבחומר

אסתי קסטרו, עופר איתני וגל נאור. יח"צ,
אסתי קסטרו, עופר איתני וגל נאור/יח"צ

ב- IDdesignשבמתחם סיטי פולג בנתניה נפתחה תערוכת אמני הקרמיקה "הרוח שבחומר", במסגרתה רשת IDdesign אימצה אמנים מקומיים, ומאפשרת להם להציג את עבודותיהם בכותלי החנות, כשחלק מהפריטים בסדרות מוצע למכירה. התערוכה נפתחה לראשונה ב-IDdesign בבני—ברק, ולאור הצלחתה, החליט עופר איתני, מנכ"ל כרמל גרופ ומבעלי הרשת, להמשיך למקומות נוספים ברחבי הארץ.

את התערוכה אצרה בת זוגו אמנית הפיסול אסתי קסטרו, והיא תוצג במהלך החודש הקרוב באולם התצוגה של הרשת בנתניה. בין האדריכלים והמעצבים שהגיעו היו האדריכלית גל נאור, בתו של יצחק תשובה. התערוכה צפויה להגיע לירושלים במהלך חודש ספטמבר לקראת ראש השנה.

seperator

שוחים לאליפות

בועז הרמן,  גיא מרצקי,  אבינעם מלכה  וטליה קוך. שמעון איפרגן,
בועז הרמן, גיא מרצקי, אבינעם מלכה וטליה קוך/שמעון איפרגן

עמותת איל"ן חנכה נבחרת שחייה תחרותית בשיתוף בנק הפועלים ונבחרת בוצ'יה לילדים ונוער עם מוגבלויות פיזיות. הנבחרות שיתאמנו במרכז הספורט של העמותה בחיפה, יקראו נבחרות "איל"ן דסקל" ע"ש רבקה ומנחם דסקל ז"ל שתרמו להקמתן, כשהמטרה היא להביא את הילדים והנוער להמשיך ולהתאמן ולהגיע לנבחרות הבוגרים בשחייה ובבוצ'יה ולייצג את ישראל בתחרויות בינלאומיות.

היו והתרגשו: בועז הרמן, מנכ"ל עמותת איל"ן; אבינעם מלכה, מנהל סניף קרית חיים בנק הפועלים; עו"ד גיא מרצקי נאמן עיזבון ע"ש דסקל; רונית פרקש מנהלת פיתוח משאבים ושותפויות בעמותת איל"ן; ניצה ניב, נציגת לשכת כרמל בני ברית, מנהל מרכז הספורט.

seperator

גרג מפנקת

לריסה ארונוב,  שרית טהר,  נועה דרור, מוטי אינקין ביח אסף הרופא. אסף לוי,
לריסה ארונוב, שרית טהר, נועה דרור, מוטי אינקין בי"ח אסף הרופא/אסף לוי

יאיר מלכה, מנכ"ל ומבעלי רשתות גרג וביגה, בשיתוף זכייני ועובדי הרשת, פינקו את הצוותים הרפואיים במחלקות הקורונה הפזורים בבתי חולים ברחבי הארץ, וחילקו להם למעלה מ-300 מארזים. בן בתי החולים: איכילוב, תל-השומר, מאיר ,שערי צדק , הדסה ואסף הרופא המטפלים בחולי קורונה מפרוץ הנגיף בישראל.

המארזים כללו: ארוחות צוהריים מפנקות שכללו מנה ראשונה סלט בריאות אישי, מנה עיקרית חמה וקינוח.

seperator

סטארט אפ ביאכטה

גדעון לויט, צ'ארם ריקו, יהל זילכה,  וקרן גורדון. מקסים גולובנוב,
גדעון לויט, צ'ארם ריקו, יהל זילכה, וקרן גורדון/מקסים גולובנוב

בכפוף למגבלות הריחוק החברתי, התכנסו במועדון היאכטות החדש של Sea-Gal במרינה בהרצליה, 14 סטרטאפים בשלבי גיוס מוקדמים (seed ו- סבב A) שנבחרו בקפידה מתוך עשרות מיזמים מועמדים. באירוע שאורגן על-ידי משרד עורכי הדין שביט בר און גלאון צין ויתקון ושות', בהובלת עו"ד לויט, שותף ומנהל תחום ההיי-טק במשרד, הציגו היזמים טכנולוגיות חדשות בתחומי הקיימות, אגרו-טק, אנרגיה, מים, ערים חכמות ועוד.

בין המשקיעים (קרנות הון סיכון ופרטיים) שלקחו חלק בכנס: Ibex Investors, Menomadin Foundation, Capital Nature, Ofek Ventures, In Ventures, More VC, Attractive Invest, Entrée Capital.

seperator

מחשבים לילדים

שמרית רביבו סלמון שי שניצר וסמר בשרה. יח"צ,
שמרית רביבו סלמון שי שניצר וסמר בשרה/יח"צ

העובדה כי ל-214 משפחות בבית הספר עירוני ט' בדרום תל אביב אין מחשב בבית לא מנעה מצוות ההנהלה לעבוד שעות נוספות להבטיח שאף תלמיד לא יישאר מאחור. הנהלת בית הספר בהובלת שמרית רביבו, יזמה קמפיין לאיסוף מחשבים משומשים מחברות המובילות במשק, בנק הפועלים, איתוראן, מימון ישיר, טקדה ישראל, שניצר-תכשיטי יהלומים ועוד נרתמו מיד.

איש העסקים שי שניצר אמר כי דווקא עכשיו כמערכת החינוך נערכת ללמידה מרחוק, מחשב אינו פריבילגיה, אלא אמצעי חיוני למניעת נשירה של בני נוער מהמערכת, לצמצום פערים ולקידום שויון הזדמנויות.

אם גם יש לכם מחשב משומש שאתם רוצים לתרום ולהבטיח שאף ילד לא יישאר מאחור. המעונינים מוזמנים לפנות לרותם שחבר 050-9908876

seperator

כוכבים בטניס

אופיר גילת, עמוס טפירו, אילן בן דרור, שימי עמר ויוסי סמברנו. יח"צ,
אופיר גילת, עמוס טפירו, אילן בן דרור, שימי עמר ויוסי סמברנו/יח"צ

אילן בן-דרור, בעלים ומנכ"ל קבוצת בן-דרור, יבואני ווילסון ישראל, ועמוס טפירו, זכיין חנות המותג, השיקו במרכז הטניס קריית אונו, את חנות הדגל הראשונה בישראל של Wilson מותג טניס מהמובילים בעולם. בחנות מוצעים אביזרי טניס, ביגוד, מחבטים, כדורים ושירותי שזירה אישית. אביזרי המותג ומחבטי הטניס של Wilson תוכננו ועוצבו בשיתוף שחקני הטניס המובילים את הדירוג העולמי ביניהם סרינה ויליאמס ורוג'ר פדרר.

הטכנולוגיות הרבות אותן פיתח המותג במעבדותיו מאפשרות לשחקני הטניס סינרגיה בין תכנון מהלכי המשחק לביצוען בפועל על המגרש הן באימונים והן בתחרויות השונות.

seperator

ביקור השר

אבי ורצמן, דורון אלמוג, אדי אדמון, מיכאל ביטון. יחצ עלה נגב,
אבי ורצמן, דורון אלמוג, אדי אדמון, מיכאל ביטון/יחצ עלה נגב

דורון אלמוג, יו"ר הכפר השיקומי 'עלה נגב נחלת ערן', ואבי וורצמן המנכ"ל, ארחו את מיכאל ביטון השר לנושאים אזרחיים וחברתיים במשרד הביטחון, לסיור בכפר. השניים סיפרו לו אודות העשייה בכפר והפעילות החינוכית והטיפולית המתבצעת בו. השר התרשם ממרכז שיקום יום ושוחח עם אחת המטופלות שהתקדמה בצורה יוצאת דופן בעקבות הטיפול והליווי המסור של צוות המקום.

הסיור המשיך בבריכה ההידרותרפית, בחוות הסוסים, האמפיתאטרון ואתר בית החולים השיקומי שייתן מענה לאלפי תושבי הנגב. השר שיבח את פעילות הכפר ואנשיו, ושמע אודות החזון, האתגרים וההזדמנויות שבהקמתו והתפתחותו לאורך השנים.

seperator

אפטר פרטי

איילת שבו, ציפי רומנו, ענת פרץ דוידי. אור גפן,
איילת שבו, ציפי רומנו, ענת פרץ דוידי/אור גפן

ענת פרץ-דוידי, מנהלת שיווק אלוני, חגגה את סיום פרויקט After בשיתוף פעולה עם ציפי רומנו. פרץ דוידי אמרה כי השתתפה בפרויקט מתוך רצון להביא לידי ביטוי את יכולות החברה בטיפול וליווי פרויקטים של בניה פרטית, גם המורכבים ביותר, ומתן אפשרות לבחור מתוך תמהיל רחב של חומרי גמר וכלים סניטריים.

seperator

מכשירים לספורט

אור אלעזרא, שמעון מירון, אלי אלעזרא, ובועז תושב. יח"צ,
אור אלעזרא, שמעון מירון, אלי אלעזרא, ובועז תושב/יח"צ

"הכשרה חברה לביטוח" בניהול שמעון מירון, חתמה על הארכת הסכם החסות עם מועדון הכדורגל הפועל תל אביב לעונה הקרובה. 'הכשרה' החליפה את ארקיע כנותנת החסות של הפועל תל אביב במהלך יוני האחרון, למשחקי הפלייאוף שהתחדשו עם היציאה מהסגר.

לקראת תחילת עונת המשחקים החדשה, החליטה הכשרה חברה לביטוח, להמשיך את ההסכם עם אופציה ל-3 שנים נוספות, כשהקבוצה תקרא "הפועל הכשרה ביטוח תל אביב". מירון אמר כי הם שמחים לתת חסות, ובכך לעודד את הספורט הישראלי.

seperator

בקטנה

+ השבוע פתחו הנהלות החברות- אופקו, אנרג'יקס, מטריקס, מיטרוניקס וסאפיינס את המסחר בבורסה לני"ע בטקס וירטואלי, לרגל הצטרפותן למדד ת"א-35. 6 החברות המצטרפות למדד ת"א-35 נכללות גם במדד ת"א טק-עילית הכולל את כל מניות ההייטק בעלות שווי השוק של מעל 75 מיליון שקל, והינו אחד ממדדי ההייטק המובילים בשנתיים האחרונות גם ביחס למדדי ההייטק בעולם. 5 מתוך 6 החברות הנכללות במדד עלו כל אחת, לברך על הצטרפותן למדד. במברכים: ד"ר פיל פרוסט, מנכ"ל ויו"ר אופקו; אסא (אסי )לווינגר, מנכ"ל אנרג'יקס אנרגיות מתחדשות; מוטי גוטמן, מנכ"ל מטריקס; יונתן בשיא, יו"ר דירקטוריון מיטרוניקס; רוני על-דור, נשיא ומנכ"ל סאפיינס; ניר קסטרו, ממחלקת המסחר והמדדים בבורסה.


+ בתוך 48 שעות, המועצה האזורית הר חברון גייסה למעלה מחצי מיליון שקל מכספי המענקים של המדינה שיוענקו למשפחות שנפגעו כלכלית מאז פרוץ המגיפה. מאות מתושבי המועצה האזורית הר חברון החליטו לתרום את כספי המענקים שחילקה המדינה לשכניהם, במבצע בזק עם המועצה הדתית ועמותת "שיבת ציון" במועצה, גייסו כ-600 אלף שקל שיחולקו למשפחות שנפגעו כלכלית מאז פרוץ המגיפה. במסגרת המבצע, התחייב כל יישוב לגייס סכומי כסף הנעים בין 15,000 שקל ל-40,000 שקל אשר הוכפלו על ידי עמותת "שיבת ציון". יעד הגיוס היה 560,000 שקל, לבסוף גיוסו למעלה משש מאות אלף שקל.

+ ניר גלבוע, מנכ"ל קבוצת האבטחה צוות 3, קיבל תעודת הוקרה ממפקד פלגה ס'2 יהל"ם כהוקרה על אימוץ היחידה במהלך הערב השנתי לציון סיום תקופה לחיילי פלגה ס'2 של יחידת יהל"ם, היחידה המיוחדת של חיל ההנדסה הקרבית. מפקד הפלגה, סא"ל ח', העניק את התעודה לגלבוע, על אימוץ היחידה בשם כל הלוחמים והמפקדים.

+ השבוע הגיע לסיומו קורס "יזמיות בקמפוס" של ארגון "יזמיות" בשיתוף מרכז היזמות של אוניברסיטת תל אביב.

הקורס בן 12 המפגשים, נועד לבנות למשתתפות בסיס איתן עליו יוכלו לבנות את המיזמים שלהן בהמשך הדרך. הקורס כלל סקירה של היבטי מפתח ועקרונות היסוד של עולם היזמות, הקניית הידע ומיומנויות הבסיס הנדרשים לשם הקמת מיזם, עצות והכוונה ליזמיות מתחילות ועוד.

במהלך הקורס, המשתתפות לוו על ידי מנטוריות שונות מעולם היזמות, אשר חלקו איתן את הידע והניסיון הרחבים שלהן ועזרו למשתתפות ליישם את הידע והעקרונות שלמדו במיזמים עליהם הן עובדות. אירוע הסיום הווירטואלי התקיים בהנחיית אלין קופרמן, ממנהלות קהילת יזמיות ובהשתתפות הילה אוביל ברנר, יזמת סדרתית, מייסדת ארגון "יזמיות" ומנהלת Techstars TLV; חנה רדו, יזמת עסקית וחברתית; איריס שור, יזמת סדרתית; מורן לשם בר, ראש מטה שר המדע ומייסדת אתר Geektime.

+ חברת נטורל אנטליג'נס ועמותת משאבי אנוש ישראל, קיימו פאנל פתוח בנושא "עתידו של עולם העבודה אחרי ימי הקורונה?" בהנחיית יואב צוקר, סמנכ"ל חדשנות ואקוסיסטם ב Natural Intelligence, ובהשתתפות מנהלות משאבי אנוש בכירות ביניהן: ד"ר שלומית קמינקא, מנכ"לית משאבי אנוש ישראל (ע"ר) ומרצה בכירה באקדמיה, נטע פלר, סמנכ"ל משאבי אנוש בחברת Natural Intelligence וגלית צוקר, סמנכ"לית גלובלית למשאבי אנוש בחברת סודהסטרים.

בפאנל הציגו המשתתפות את שיטת העבודה הנוכחית בכל חברה, לדוגמה נטורל אינטליג'נס, שאימצה את השיטה ההיברידית הדוגלת בחלוקת ימי עבודה שבועיות בשבוע למספר ימי עבודה במשרד ומספר ימי עבודה מהבית. סודה סטרים שיתפו כי החברה לא חייבה את עובדיה לעבוד מהבית ורבים המשיכו בעבודה שגרתית תוך שמירה קפדנית על כללי התו- הסגול ועל פי הנחיות משרד הבריאות. רבים מהסקרים הנעשו בחברות הצביעו כי מרבית העובדים כמהים לאינטראקציה אנושית ותומכים במפגשים חברתיים מכל סוג גם בימים אלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully