וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיריית רחובות מתגייסת למען האמנים והעסקים בעיר

13.8.2020 / 8:34

קול קורא לאמנים ולעסקים בעיר רחובות: פרויקט המשלב עידוד רכישה בעסקים מקומיים והופעות של אמנים מקומיים. הגשת מועמדות עד יום שלישי ה-18 באוגוסט

בווידאו: מחאת האמנים מול מעון רה"מ בירושלים/צילום: רוני כנפו

משבר הקורונה פגע בפרנסתם של בעלי עסקים רבים, ושל אמנים ויוצרים במגוון תחומים בענף התרבות. ההגבלות לשמירת הנחיות הבריאות הביאו לביטול המופעים ואירועי התרבות ולירידה בהיקף הפעילות בענף המסעדות ובתי הקפה. כעת יוצאות עיריית רחובות והחברה העירונית רחובות ביוזמה משותפת שתעודד את פעילות האומנים ובעלי העסקים בעיר, פרי פעילותן של המחלקה לרישוי עסקים בעיריית רחובות, מחלקת ההפקות בחברה העירונית ופורום אומני העיר. במסגרת היוזמה יופיעו אמנים מקומיים בעסקי האוכל ומרכזי המסחר בעיר, במטרה לעודד, לחזק ולתמוך בבעלי העסקים והאמנים, להנאתם ורווחתם של תושבות ותושבי העיר.

המופעים יהיו מתחומים שונים של אמנויות הבמה ויתקיימו במגוון מסעדות ובתי קפה בעיר, לקראת חגי תשרי ובמהלכם. במסגרת זו תעודד העירייה את הקניה והצריכה מבעלי העסקים בעיר, תנעים את זמנם של התושבים והצרכנים ותחזיר את התרבות לשטח, ובמקביל תתמוך באומני העיר, אשר מובטלים מעבודה ופרנסה מזה חודשים. האירועים צפויים להתקיים בערבי רביעי לכל אורך ספטמבר ובשבוע הראשון של אוקטובר ובצהריי שישי בספטמבר ועד 9 באוקטובר. כל הפעילויות תתקיימנה בהתאם להנחיות משרד הבריאות ותנאי התו הסגול.

אמנים רחובותיים ובעלי מסעדות ובתי קפה, המעוניינים לקחת חלק בפרויקט, יכולים לפנות לפרטים והרשמה דרך אתר עיריית רחובות ובאתר החברה העירונית עד יום שלישי הקרוב.

מאות אמנים מחו מול מעון רה"מ בירושלים: "מבקשים לחזור לחיים" 11.08.20. רוני כנפו, מערכת וואלה!
נקווה שהתמונות האלה יתחלפו בתמונות משמחות יותר, לא רק ברחובות אלה בכל הארץ/מערכת וואלה!, רוני כנפו

ראש עיריית רחובות רחמים מלול אמר: "ההתמודדות עם נגיף הקורונה הביאה לפגיעה בענף התרבות וביוצרים וכן לפגיעה בבעלי עסקים. בעיר המדע והתרבות - אנחנו רוצים להחזיר את התרבות לקדמת הבמה למרות המגבלות ותוך שמירה עליהן, לרווחת התושבים - ובעלי העסקים. המרקם הכלכלי והעסקי בעיר חייב להישמר. כך יצרנו את הפרויקט המשולב- אשר יעודד את הצריכה במקביל לתעסוקה של היוצרים והאומנים והכול להנאתם של תושבי העיר. אני קורא לבעלי העסקים וגם לאמנים - הצטרפו לפרויקט החשוב הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully