וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקזיט בימי קורונה: וואלה! שופס רוכשת את פלטפורמת הסחר מאמא-גורו

13.8.2020 / 8:55

במסגרת ההסכם יוטמעו מוצרי הילדים והאמהות של מאמא גורו באתר וואלה! שופס, יורחב מערך השיווק והשירות און ליין ויוקם מרלו"ג ייעודי לטיפול בסל מוצרים רחב

הדמיית חנות וואלה!שופס אילת. הדמיה,
הדמיית חנות וואלה! שופס אילת/הדמיה

וואלה! שופס חתמה בימים אלה על הסכם לרכישת אתר האימהות מאמא גורו אשר מחזור עסקיו מוערך בכ-20 מיליון שקל בשנה. וואלה! שופס הנמצאת בבעלות משפחת לבנת, היא מאתרי הסחר האלקטרוני הראשונים והמובילים בישראל. מאמא-גורו הוקמה על ידי דני כרמון וקבוצת הייביז (הייטקזון). האתר החל את דרכו לפני כ- 6 שנים כסטרטאפ, פועל כיום כמרקטפלייס בקונספט ייחודי המבוסס על המלצת אימהות ופעילות ייחודית ברשתות החברתיות.

בהתאם להסכם תטמיע וואלה! שופס את מוצרי הילדים והאימהות של מאמא גורו, תשקיע בחיזוק מערך השיווק והשירות און ליין, בהקמת מרלו"ג ייעודי ובהרחבת סל המוצרים. כמו כן ובהתאם להסכם, תפתח מאמא גורו את תחום השיווק לקהילות. עם הרכישה, תשתלב מאמא גורו במערך הלוגיסטי והניהולי של וואלה! שופס.

דני כרמון, מנכ"ל מאמא-גורו היוצא מציין: "יצאנו לדרך עם התובנה שנשים מניעות את הצרכנות בישראל והצמיחה של מאמא גורו הוכיחה זאת. אני שמח שוואלה! שופס מכירים בכוחן העצום ובפוטנציאל של שוק האימהות כמשפיעניות על הצרכנות בישראל ואין לי ספק שזו רק תחילת הדרך".

רון שולוייס מנכ"ל וואלה! שופס: "אנו ממשיכים ביישום תכניות הפיתוח של וואלה! שופס, שתבוא עוד לידי ביטוי בהמשך השנה. בנוסף לפתיחת החנות הפיזית באילת, אנו שמחים על חתימת ההסכם עם פלטפורמת הסחר הייחודית והחכמה מאמא גורו, אשר תתרום רבות לחיבור קהילות חשובות ואיכותיות להיצע המוצרים הרחב ולשירות המצויין של וואלה! שופס".

החברה המוכרת M2C תמשיך לפעול בתחום השיווק לקהילות, בו היא חלוצה בישראל. החברה מנהלת פעילויות שיווק ותוכן בקהילות הגדולות בארץ לקהילות כגון: מאמא גורו ואבא פגום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully