וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי זאפ גרופ הפגינו מול משרדי קרן אייפקס: "יריית פתיחה"

13.8.2020 / 14:57

עובדים מחברת זאפ גרופ הפגינו מול משרדי קרן אייפקס במחאה על גרירת הרגליים במו"מ להסכם קיבוצי ראשון. יו"ר איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההייטק בהסתדרות. השלב הבא: "הפגנות מול ביתה של זהבית כהן"

עובדי זאפ גרופ מוחים מול משרדי קרן אייפקס. יחצ,
נמאס להם מ"גרירת הרגליים" לטענתם. עובדי זאפ גרופ מוחים/יחצ

עשרות עובדי זאפ גרופ הפגינו היום (חמישי) מול משרדי קרן אייפקס והמנכ"לית זהבית כהן בתל אביב, במחאה על גרירת רגליים מצד הנהלת החברה במו"מ לחתימת הסכם קיבוצי ראשון שיסדיר את תנאי העסקתם. ההפגנה היום הינה צעד ראשון לקראת הסלמה שתבוא לידי ביטוי גם בהפגנות תחת ביתה של כהן.

זאפ גרופ נמצאת בבעלותה של קרן אייפקס וכ-300 עובדיה עוסקים בשירותי פרסום אינטרנטיים. לפני כשנתיים התאגדו העובדים בהסתדרות ומאז מצוי ועד העובדים במו"מ מתמשך מול ההנהלה, במטרה להגיע להסכמות ולחתימה על הסכם קיבוצי שישפר את תנאי עבודתם וביטחונם התעסוקתי.

בחודש פברואר האחרון הגיעו הצדדים להסכמות במעמד יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, אך למרות זאת הוסיפה ההנהלה לגרור רגליים ולמשוך זמן ונמנעה מלחתום על ההסכם. עם פרוץ משבר הקורונה, הקפיאו הצדדים את המגעים לחתימה על הסכם. ועד העובדים נהג באחריות בתקופה זו ואף אפשר לחברה להוציא עובדים לחל"ת ולבצע פיטורי התייעלות, ללא הערמת קשיים בנושא.

לאור השיפור היחסי במצבה הכלכלי של החברה והחזרה המסוימת לשגרה, ביקשו ועד העובדים וההסתדרות לחדש את הצעדים לחתימה על ההסכם, ואף הציעו מספר פשרות הלוקחות בחשבון את מצב המשק בתקופה זו, אך כולן נדחו ונתקלו בסירוב גורף על ידי הנהלת החברה. לאחר שמוצו כל האפשרויות, החליט הוועד לפעול ולממש את סכסוך העבודה שהוכרז בחברה בדצמבר 2019 ולצאת לצעדים ארגוניים במטרה לקדם את החתימה על ההסכם, ולהבטיח את ביטחונם התעסוקתי של העובדים בתקופה קשה זו.

עובדי זאפ גרופ מוחים מול משרדי קרן אייפקס. יחצ,
השלב הבא: הפגנות מול ביתה של זהבית כהן/יחצ

יו"ר איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההייטק בהסתדרות, יקי חלוצי, מסר: "ההפגנה הבוקר מול משרדי הנהלת החברה, הינה יריית הפתיחה בלבד מבחינתנו. אנחנו קוראים לזהבית כהן להתעשת ומציעים לה ולהנהלת זאפ גרופ, לשבת עם העובדים ולחתום על ההסכם".

יו"ר ועד העובדים, תקוה ברמר, מסרה: "ועד העובדים קורא להנהלת החברה לחתום על ההבנות והסיכומים שהושגו בין הצדדים ולחתום על הסכם קיבוצי חדש. החזרה מההסכמות היא יריקה בפרצופם של העובדים הנאמנים של זאפ".

  • עוד באותו נושא:
  • זאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully