וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: מי חגגה יום הולדת בביתה החדש?

רונית מטיאס

16.8.2020 / 12:20

וגם: באוניברסיטת תל אביב נרתמים לשיפור חיי החולים, בבורסת היהלומים מברכים על ההסכם עם איחוד האמירויות, מד"א מודים לבנק הפועלים והנדל מתרשם מחידושים באוניברסטית בר אילן

חגיגה כפולה

אייל שלום, אמנון מכבי, עופרה שמעוני, אבי ברזלי, מירב שלום. יוסי אפללו,
אייל שלום, אמנון מכבי, עופרה שמעוני, אבי ברזלי, מירב שלום/יוסי אפללו

עופרה שמעוני, בעלת קבוצת שמעוני, חגגה חגיגת כפולה, יום הולדת וחנוכת ביתה החדש בבני-ברק. על הארוחה היו השף יהודה עמר ומאור סבג, שף מלון לייט האוס. קונדיטורית קרן פרג'ון פתחה שולחן מתוקים יצירתי וטעים. על החלק המוזיקלי הזמרת ריקי בן-ארי שריגשה את כולם.

דרור קונטנטו, אורלי דה ליאו, שירלי דן, דורית סלע. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
דרור קונטנטו, אורלי דה ליאו, שירלי דן, דורית סלע/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

בחוגגים מעצבים ואדריכלים ביניהם: אייל שלום שהקדיש לשמעוני שיר של שלמה ארצי, ניצן ודורית סלע שעיצבה לה את הבית, שירלי דן, מירב שלום, גדי פרידמן והמעצבת מירב דהאן; אתי ונדרמולן, אורלי דה ליאו, רועי לוי, אביעד פייט, אריק אביב, סיסי זיו; מרים עזרא, מבעלי מרים עזרא וילונות, בעלה יוסי, מנכ"ל החברה ובנם תום; אמנון מכבי, מבעלי חברת גמא מערכות; אבי ברזלי, מבעלי פרקט עד הבית; ג'יימס לסרי מנכ"ל חברת גיימס גלאס; משה לסרי מנכ"ל חברת ויטראום; ניר פרץ מנכ"ל חברת ראגף מעצב האופנה דרור קונטנטו.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מירב דהאן וגדי פרידמן. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
מירב דהאן וגדי פרידמן/מערכת וואלה!, רונית מטיאס
תום מרים יוסי עזרא , עופרה שמעוני. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
תום מרים יוסי עזרא , עופרה שמעוני/מערכת וואלה!, רונית מטיאס
seperator

חונכים ומתרגשים

יזהר שי ואריאל פורת. באדיבות אוניברסיטת תל אביב,
יזהר שי ואריאל פורת/באדיבות אוניברסיטת תל אביב

אוניברסיטת תל אביב השיקה בטקס מקוון את בית הספר למחקר ביו-רפואי וסרטן ע"ש שמוניס. בית הספר החדש הושק בתרומת משפחת שמוניס, לטובת חקר וטיפול משופר במחלת הסרטן ופיתוח מחקר ביו-רפואי במחלת נגיף הקורונה ובמחלות אחרות. בית הספר משתייך לפקולטה למדעי החיים, והתמיכה תאפשר עליית מדרגה במחקרים פורצי דרך.

סנה וולד שמוניס. יח"צ,
סנה וולד שמוניס/יח"צ

במסגרת בית הספר ע"ש שמוניס, החוקרים יזהו מנגנונים העומדים בבסיסן של מחלות סרטן ומחלות אחרות, ויתאפשרו פיתוח תרופות חדשות, שיפור איכות החיים ואיכות חיי החולים. כל זאת, באמצעות שיתוף פעולה בין חוקרים מתחומי מחקר שונים ופיתוח גישות מחקר חדשניות.

ולד וסנה שמוניס הביעו תקווה כי התרומה תסייע לחזק את מעמדה של ישראל כמובילה עולמית בחקר הסרטן ובמחקר ביו-רפואה מולקולרית, ולד אמר כי הם מאושרים מכך שהם מסוגלים להיות שותפים בתמיכה משמעותית במחקר מהשורה הראשונה לסרטן ולמחלות אחרות, וסיפר כי לצערו מחלת הסרטן פגעה במשפחתו ובהרבה יותר מידי משפחות אחרות מסביב לעולם. "אנחנו מקווים שתרומתנו תקדם את המחקר והטיפול במחלת הסרטן ובמחלות רציניות אחרות באופן משמעותי באוניברסיטת תל אביב, על מנת לשפר את חיי האנשים בישראל ומסביב לעולם".

התרגשו: שר המדע והטכנולוגיה, יזהר שי; ונשיא אוניברסיטת תל אביב, פרופ' אריאל פורת.

seperator

דבש בדובאי

מרטין לייק, יורם דבש, אחמד בן סולאיים ועזרא בוארון. יח"צ,
מרטין לייק, יורם דבש, אחמד בן סולאיים ועזרא בוארון/יח"צ

יורם דבש, נשיא בורסת היהלומים הישראלית, התקשר אמש לאחמד בן סולאיים, נשיא בורסת היהלומים בדובאי, ולמרטין לייק המנכ"ל, וברך אותם על ההסכם ההיסטורי. דבש, המכהן גם כנשיא הבורסה העולמית, ברך את ממשלת ישראל ואת ראש הממשלה נתניהו על השגת ההסכם ההסטורי והאסטרטגי עם איחוד האמירויות.

דבש אמר כי דובאי ומדינות המפרץ הן שותפות חשובות לתעשיית היהלומים העולמית והיתה לו הזכות להתארח בדובאי ולארח אצלנו את נשיא הבורסה של דובאי. דבש אמר כי הסכם חשוב זה, פותח אופק גדול לשיתופי פעולה חשובים בתחומי הסחר והכלכלה וזוהי בשורה גדולה וחשובה לאזרחי ישראל והמזרח התיכון.

seperator

בנקאות חברתית

נעמה הלוי פאר שרון אללוף אילן קליין סמר בשארה ואליעזר הירשברג. באדי.ב.ב,
נעמה הלוי פאר, שרון אללוף, אילן קליי,ן סמר בשארה ואליעזר הירשברג/באדי.ב.ב

נעמה הלוי פאר, מנהלת המרכז לבנקאות חברתית בבנק הפועלים, קיבלה מאילן קליין, סגן מנהל מחלקת גיוס משאבים במד"א, תעודות הוקרה על שיתוף הפעולה הפורה בין הגופים. במסגרת השת"פ עלה קמפיין "מציל חיים" לגיוס תרומות למד"א באמצעות כפתור ייעודי בביט לתמיכה בצוותי החירום בתקופת הקורונה, שגייס מעל 11 מיליון שקל, ועל תרומה של חצי מיליון שקל שהבנק העביר לארגון מד"א על-מנת שיאפשר לתפקד בצורה הטובה ביותר בתקופת הקורונה.

הלוי-פאר, סמר בשארה, מנהלת פועלים בקהילה, ושרון אללוף, מנהלת אחריות תאגידית בבנק, צירפו לפגישה עם מד"א את אליעזר הירשברג, עובד הבנק שמתנדב כפרמדיק במד"א כבר 12 שנים.

seperator

לעוף רחוק

איל יניב, אריה צבן, יועז הנדל. חגי אורן,
איל יניב, אריה צבן, יועז הנדל/חגי אורן

פרופ' איל יניב, ראש מרכז ערים חכמות באוניברסיטת בר-אילן, ופרופ' אריה צבן, נשיא האוניברסיטה, ארחו באוניברסיטה את יועז הנדל שר התקשורת, והציגו בפניו ניסויים טכנולוגיים מתקדמים, רחפנים שיאפשרו אופטימיזציה לרשת 5G, ורכב אוטונומי שעתיד להיכנס לשימוש בשנת הלימודים הקרובה כשאטל להסעת סטודנטים, ללא שימוש בנהג. מדובר בניסויים שכבר מתקיימים, בקמפוס וצפויים להתרחב לאור סיום המכרז הממשלתי לרשת ה5G בו לקחו חלק ספקיות הסלולר הגדולות.

seperator

נפרדנו כך

דני אמיר יריב לוין ויוסי פתאל. לשכת תיירות נכנסת,
דני אמיר יריב לוין ויוסי פתאל/לשכת תיירות נכנסת

דני אמיר, יו"ר לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל ויוסי פתאל, מנכ"ל הלשכה, ערכו טקס פרידה משר התיירות היוצא, יו"ר הכנסת חבר הכנסת יריב לוין, והודו לו על השירות וההישגים הרבים כשר התיירות בשנים 2015-2020. פתאל וחברי הנהלת לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל העניקו לו מכתב תודה והוקרה על השירות שעשה לענף התיירות וההישגים הרבים שהשיג במהלך כהונתו כשר, והעניקו לו תמונה עם הקדשה אישית.

seperator

תרומה באהבה

אלי שקד. יח"צ,
אלי שקד/יח"צ

אלי שקד, לשעבר-שגריר ישראל במצרים ותושב מודיעין, הגיע לסניף "יד שרה" בעיר והחליט לתרום בשמו ובשם רעייתו את מענק המדינה שקיבלו על סך 1,500 שקל המענק המרגש ,ישמש לרכישת ציוד רפואי שיקומי ויסייע לכל תושב במדינת ישראל ללא עלות. ארגון יד שרה קורא לכל מי שאינו זקוק למענק, לאמץ את דרכו של שקד, ולתרום את המענק לטובת שירותי הארגון שהרי מהות הארגון היא נתינה מכל הלב.

seperator

פיצה בוואטסאפ

שמוליק ברוך. רפי דלויה
שמוליק ברוך/רפי דלויה

שמוליק ברוך, מנכ"ל פיצה האט ישראל-רשת הפיצריות מהגדולות בישראל, ביקר בכמה מ-92 סניפי הרשת שברחבי הארץ, לרגל השקת שירות הזמנות דרך אפליקציית הוואטספ. השירות החדשני מאפשר לבצע את מהלך ההזמנה מתוך אפליקציית הוואטספ וללא מעבר לאתר חיצוני.

ברוך אמר כי בשנים האחרונות חרטה פיצה האט על דגלה להוביל את הקידמה הטכנולוגית ולספק חידושים כל העת לקהל הלקוחות שלה וציין כי גם הפעם הם הראשונים בארץ ליישם שירות מהסוג זה, ובטוחים כי הוא ישמש את קהל הלקוחות הקיים והחדש, ויאפשר לו להמשיך וליהנות מחוויית הזמנה קלה, מהירה וחדשנית.

seperator

אמנות בקורנה

שמוליק בן חיים, ורוניקה שרה סיניוק, מריה פרייגר. יח"צ,
שמוליק בן חיים, ורוניקה שרה סיניוק, מריה פרייגר, גלינה סמית/יח"צ

עמותת Unity Art House ערכה בסוף השבוע אירוע לפתיחת פסטיבל האומנות הישראלית שתיערך במהלך אוגוסט ספטמבר במרכז פיאנו - בנתניה. מריה פרייגר, יו"ר העמותה, אירחה את בכירי העיר ותושביה ואת 25 האומנים הישראלים שיציגו בפסטיבל את יצירותיהם, ביניהם אמני זכוכית, ציירים, אומני עץ, בובאים, פסלים, אמני בד וסריגה, אמני ברזל, תכשיטנים ועוד, ביניהם האמנית ורוניקה שרה סיניוק, תושבת נתניה, המציגה בפסטיבל ציורי אקריליק מקוריים.

במשיקים: שמוליק בן חיים, מנכ"ל מרכז 'פיאנו', המארח את הפסטיבל.

seperator

באנרגיה טובה

ניר פלג. מורג ביטן,
ניר פלג/מורג ביטן

ניר פלג מנכ"ל "אנרפוינט", מהחברות המובילות במשק בתחום אנרגיה סולרית, אמר כי למרות משבר הקורונה במחצית הראשונה של 2020 החברה הגדילה ב-50% את פעילותה בהתקנת מערכות אנרגיה סולרית. חברת "אנרפוינט" התקינה עד כה מערכות אנרגיה סולארית על כ-1,500 גגות במגזר הפרטי ובמגזר המסחרי. אנרפוינט עובדת בימים אלה ביתר שאת ומקדמת את טרנד השכרת גגות להקמת מערכות אנרגיה סולאריות כאשר החשמל ימכר לחברת החשמל ובעלי הנכס יהנו מדמי שכירות שנתיים קבועים עבור הגג לתקופה של 25 שנים.

seperator

הנשיא מעודד

רובי ריבלין ולהקת אברקדברא כפר עידוד. מארק ניימן,
רובי ריבלין ולהקת אברקדברא כפר עידוד/מארק ניימן

נשיא המדינה ראובן רובי ריבלין, ביקר ב"כפר עידוד" בנתניה-דיור מוגן ייחודי המיועד לאנשים עם מוגבלויות, ריבלין למד על התמודדות דיירי הכפר עם מגבלות הקורונה ושוחח עם אנשי המקצוע המלווים את הדיירים במעטפת מקצועית של פיקוח, טיפול ושיקום.

מרים פיירברג-איכר, ראש עיריית נתניה, סיפרה על ימי הקמת הכפר שיזם ח"כ יצחק יצחקי כשהיא הייתה ראש מנהל חינוך בעירייה, והוא סיפר לה על חלומו להקים כפר לדיירים עם יכולת תפקודית גבוהה שאינם מסוגלים לחיות בעצמאות עם קבוצת הורים שפעלה להקמת מקום כזה. הבעיה היתה שאף עיר במדינה לא נתנה להם מקום. יואל אלרועי כראש עיר הסכים ויחד החלו בהקמה.

seperator

בקטנה

+ראש ארגון בוגרות ובוגרי אוניברסיטת תל-אביב סיגלית בן חיון, ממשיכה במסורת אירועים מקוונים במגוון תחומים עם בוגרות ובוגרים מעוררי השראה, כשהפעם שמה על השולחן את סוגיית האוכל והשתייה שלנו בעידן פוסט-קורונה. תחת הכותרת "קרובים לצלחת", נפגשו 5 בוגרים מובילים העוסקים ביום-יום בעולם המזון על רבדיו-פתרונות למחסור של מזון בעולם או בארץ, סוגי מזון חדשים, קניות באונליין ועוד.

את האירוע פתח עמוס אלעד, סגן נשיא לקשרי חוץ, פיתוח משאבים ולענייני בוגרים באוניברסיטת תל אביב שדיבר על האבטלה והמצוקה בקרב הסטודנטים, וקרא לבוגרים להצטרף למאמץ גיוס תרומות למלגות לימודים.

חברי פאנל הדוברים היו: אייל שוחט, מנכ"ל סודהסטרים ובוגר הפקולטות למשפטים וניהול; גיא רוזן, סגן יו"ר דירקטוריון תנובה ויו"ר מילניום פודטק ובוגר הפקולטה למשפטים; קרן מימרן, יזמת, סמנכ"לית פיתוח עסקי ושיווק בעידית טכנולוגיות ובוגרת הפקולטה לאמנויות; בין השומעים והצופים היו: עו"ד גליה שגיא-גזית, מנהלת איגוד תעשיות המזון, התאחדות התעשיינים ובוגרת הפקולטה למדעי החברה; יאיר דראל, מנכ"ל אורנת תעשיות מזון בע"מ; אבי חודין מנכ"ל Electra SPC;שי אהרוני, מנהל איכות הסביבה ביוניליוור; סיגל גפני מערוץ 12; רחלי ירקוני-גולדשטיין, מייסדת ומנכ"לית myAir foodtech ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully