וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורן אטיאס: "התמיכה בעסקים קטנים חשובה. אנחנו במערכה הזו ביחד"

בשיתוף בנק הפועלים, בשיתוף בנק הפועלים

19.8.2020 / 7:50

במסגרת קמפיין "קונים מקומי" של בנק הפועלים לעידוד וסיוע לעסקים קטנים נערך ביקור באשקלון, שם בעלי העסקים המקומיים סיפרו על התמיכה והליווי שקיבלו מהבנק בחודשים האחרונים. מנהל האגף לבנקאות קמעונאית בבנק הפועלים: "העסקים הקטנים הם הליבה של המשק הישראלי"

בווידיאו: סיור בעסקים קטנים באשקלון במסגרת קמפיין "קונים מקומי" של בנק הפועלים/צילום: עידו שחם עריכה: דפי מקל

כמעט חצי שנה חלפה מתחילת משבר הקורונה ולצערנו אנו עדיין מצויים בתקופה לא פשוטה. בין היתר, מי שנאלצו להתמודד עם קשיים רבים בחודשים האחרונים הם העסקים הקטנים בכל רחבי ישראל וקמפיין "קונים מקומי" של בנק הפועלים נועד לסייע להם לעבור את הסיטואציה הזו בהצלחה.

במסגרת הקמפיין, הגיעו אנשי הבנק בהובלת היו"ר החדש של בנק הפועלים ראובן קרופיק וכשהם מלווים בדוגמנית והשחקנית מורן אטיאס לאשקלון, שם פגשו את ראש העיר וביקרו בכמה עסקים קטנים ומקומיים, המתמודדים עם המצב בנחישות רבה.

מורן אטיאס בנק הפועלים. בנק הפועלים,
מורן אטיאס בביקור באשקלון/בנק הפועלים

ראש העיר, תומר גלאם, סיפר: "העסקים בעיר עובדים. אנחנו נותנים להם לגיטימציה לפרוס את הסחורה גם בחוץ, לא מציקים להם ומעניקים כמה שיותר מרחב כדי שיצליחו. זו חובתנו כרשות".

במסגרת המהלך של בנק הפועלים, שנועד לעודד קנייה בעסקים מקומיים, משפיענים שונים בחרו בתי עסק וחנויות שהם אוהבים, הגיעו לעבוד בהם ליום אחד ופרסמו את אותם עסקים קטנים ברשתות החברתיות. "התמיכה החשובה הזו נועדה להחזיר את הסולידריות והערבות ההדדית, להרגיש שאנחנו יחד במערכה הזו", אמרה אטיאס. "הבנק הוא חלק מהדרך והקיום שלנו בכל תחום. למשל, ההכוונה מהאנשים המתמחים בייעוץ אסטרטגי היא הכרחית לקיום העסק שלך".

סיור עסקים קטנים בנק הפועלים. יח"צ,
לעודד יותר מתמיד רכישה בעסקים קטנים/יח"צ

אופיר אוחנה, מנהל האגף לבנקאות קמעונאית בבנק הפועלים, סיפר עוד על הקמפיין: "אנחנו מעודדים את הציבור, דווקא כעת, לבוא ולתמוך בעסקים הקטנים. 'קונים מקומי' הוא חלק מהשליחות שלנו כבנק. הבנו מהר מאוד שהמצב הזה לא רגיל וצריך להיערך בהתאם, ויצרנו סל מוצרים ופתרונות פיננסים מותאמים לצרכי הלקוחות שלנו בתקופה הזו".

"העסקים הקטנים הם הליבה של המשק הישראלי", הוסיף אוחנה. "הם מעסיקים לא מעט עובדים ומחזיקים נפח משמעותי מהכלכלה. מצד שני, רמת הפגיעות שלהם גדולה וצריך לתמוך בהם, כי הם לא יכולים לעבור את המשבר הזה לבד. אנחנו כאן כדי לעודד לקוחות לבוא ולתמוך".

סיור עסקים קטנים בנק הפועלים. יח"צ,
ביקור בעסקים קטנים ברחבי העיר/יח"צ

במהלך הסיור עצרו כולם בין היתר אצל חיים מסיק, שנאלץ לסגור את החנות שלו, "המעין", לכמה ימים באפריל ומאי: "ישבנו עם מנהל הסניף של בנק הפועלים וקיבלנו מהבנק ליווי שעזר לנו לעבור את התקופה", הוא מספר. שני ביטון, מחנות "עמית כלים חד פעמיים", הוסיפה: "העבודה בתקופה הזו ירדה, אבל ההוצאות דומות. בנק הפועלים עזר כדי שיהיו לנו תזרימים ונוכל להמשיך להתקיים. זה עזר מאוד".

סיור עסקים קטנים בנק הפועלים. יח"צ,
בליווי ותמיכת בנק הפועלים, העסקים הקטנים צולחים את התקופה/יח"צ
בשיתוף בנק הפועלים, בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully