וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון מסוגו: שת"פ בין טיקטוק ישראל לסמסונג

18.8.2020 / 9:05

שיתוף הפעולה הראשון בישראל בין פלטפורמת התוכן המובילה לבין ענקית הטכנולוגיה, במסגרתו תפיק סמסונג ישראל בטיקטוק פורמט תוכן חדשני בשם All ForYou

וילת טיקטוק של סמסונג ישראל. עידו איז'ק,
נבחרת מנצחת. משפיעני פרויקט All ForYou/עידו איז'ק

סמסונג ישראל תפיק הקיץ פורמט תוכן ייחודי בשם All ForYou, במסגרתו תקום וילת קריאייטורים, בה ישתפו פעולה כמה מיצרני התוכן המובילים בטיקטוק.

לצורך הפרויקט לוהקו שמונה יוצרי טיקטוק מובילים. בנוסף יתאפשר לקהילת משתמשי טיקטוק בישראל להשתתף בפורמט, כאשר היוצר התשיעי ייבחר מתוך פעילות גולשים ב-TikTok. המשתתף התשיעי יהיה אנונימי ויקבל את ההזדמנות לעבוד עם קריאייטורים, מהמובילים בישראל, ובליווי צוות מקצועי.

הפורמט יכלול סדרה של 8 פרקים קצרים, בהם יאותגרו הקריאייטורים במשימות שונות, בהשתתפות צוות טיקטוק בתכנון אחת המשימות. הפרויקט יפורסם בחשבון ייעודי אשר יוקם על ידי סמסונג וכן בערוצי מדיה נוספים.

רונן סלם, סמנכ"ל השיווק של סמסונג ישראל, מסר: "סמסונג ישראל חרטה על דגלה להוביל חדשנות בפעילויות שיווקיות, ותמיד להיות הראשונה שמייצרת תוכן חדש ופורץ דרך בישראל. שיתוף הפעולה בפורמט התוכן עם טיקטוק ישראל, הראשון מסוגו מאז כניסתם לארץ, יביא איתו ערך רב למותג ולפעילות. אני סמוך ובטוח כי בימים אלו, בהם כל אחד מתכנס לביתו, התוכן והפורמט יקבל משנה תוקף ומקווה כי קהל היעד יצפה וייהנה".

אסף שגיא, מנכ"ל טיקטוק ישראל: "אנו שמחים לשתף פעולה עם מותגים מובילים כמו סמסונג, שחולקים עם טיקטוק ערכי ליבה, כמו יצירתיות וסטוריטלינג. אנו מאמינים בחיזוק קהילת הקריאייטורים בישראל ושמחים להעניק להם במה ייחודית להפגין את היצירתיות שלהם. זוהי הזדמנות עבור הקריאייטורים לחבור האחד לשניה על מנת להפיץ את הוייב והשמחה של טיקטוק עם הקהילה".

הקרייאטורים יקבלו ליווי מלאון שניידרובסקי, שלי צירינג ועוד. על ההפקה אמונה סוכנות התוכן "TeenK" של יניב ויצמן, שהפיקה בעבר את סדרות הרשת "חיים בחרטא", "בלאגן" ו-"אמיגוס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully