וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתכוננים ללמידה מהבית - כך תקנו לילד מחשב בהכי זול שיש

בשיתוף וואלה!שופס, בשיתוף וואלה!שופס

27.8.2020 / 8:47

ילדי כיתות ה' ומעלה ילמדו מרחוק בשנת הלימודים הקרובה וההורים צריכים לצייד אותם בהתאם. לכן, כדאי לכם להכיר את האפשרות של רכישת מחשב מחודש, הדרך הכי חכמה ומשתלמת כלכלית לקנות היום מחשב. באתר של וואלה!שופס תמצאו מגוון אפשרויות

למידה מרחוק. RF123,
לימוד מרחוק/RF123

בשלב זה ואחרי שעברנו כבר תקופה של שגרה בצל הקורונה, ברור לכולנו שכמעט כל תחום בחיים שלנו יראה שונה בתקופה הקרובה והדבר נכון כמובן גם למסגרות החינוכיות של הילדים שלנו. על פי התכנית המסתמנת של משרד החינוך, הרי שלפחות את החלק הראשון של שנת הלימודים הקרובה, שמתחילה ממש עוד מעט, יעבירו תלמידי כיתות ה' ומעלה בלמידה מרחוק, "מהבית", וכמעט ללא שהות בבית הספר.

מעבר לאתגר שהלמידה הזו עצמה מעמידה בפני הילדים, מדובר בעולם חדש ולא פשוט גם להורים. משפחות עם ילד בכיתה ה' ומעלה, ובעיקר עם יותר מילד אחד בגילאים הללו, צריכות להתארגן בהתאם ובמהרה מבחינת הציוד הנדרש ובראשו כמובן מחשב שיאפשר לילד ללמוד בצורה נוחה ומוצלחת. אבל איך נמנעים מהוצאה כספית ענקית על מחשבים לכל הילדים בתקופה בה רובנו מנסים לחסוך עד כמה שניתן?

התשובה פשוטה - מחשבים מחודשים. מה הם למעשה מחשבים מחודשים, אתם שואלים? מדובר בדרך היעילה והחסכונית ביותר להצטייד במחשב נייד או נייח במחיר מדהים. אלו מחשבים שהוחזרו לחברה המייצרת מסיבות שונות (היו חלק מתצוגה, היה להם שפשוף קטנטן וכו') וכעת הם נמכרים מחדש.

אוקיי, אז נעבור לשאלה הגדולה הבאה: מחשב מחודש, האם זה בטוח? והתשובה היא "בהחלט". בוואלה!שופס תוכלו לקנות היום מחשבים מחודשים, שמחירם יכול להגיע אפילו לחצי מהמחיר המקורי של המחשב ומדובר במוצר כל כך אמין ואיכותי, עד שתקבלו 30 ימי ניסיון ושלוש שנות אחריות VIP כולל איסוף והחזרה מבית הלקוח! כאמור: בטוח, אמין ובמחיר משתלם במיוחד. בטח אם אתם זקוקים למחשבים לכמה ילדים לטובת למידה מרחוק.

למידה מרחוק. RF123,
לימוד מרחוק/RF123

"אנחנו כל כך בטוחים במוצר שאנחנו מספקים, שהחלטנו לתת 30 יום נסיון, אם אתה לא מרוצה, תוכל להחזיר בלי שום בעיה", מסביר יוסי כ"ץ סמנכ"ל השיווק של וואלה!שופס. "מחשב שנועד עבור למידה מרחוק לא צריך לעלות יותר מכמה מאות שקלים, במיוחד כשהשימוש העיקרי הוא אינטרנט, שיעורים בזום וכו'. יש לנו מלאי מחשבים באיכות מעולה ואחריות מורחבת ללא פשרות. המחשב הזול ביותר עולה היום 499 שקל בלבד כולל משלוח עד הבית".

באתר וואלה!שופס תוכלו למצוא גם מחשבים, ניידים ונייחים, וגם את כל מה שצריך להצטייד בו לטובת למידה מהבית: מצלמות רשת מצוינות, מעמדים לסמארטפון ומחשב, תאורות מיוחדות, מדפסות, פתרונות אחסון, אוזניות, כסאות מחשב ועוד ועוד.

כפי שכבר כתבנו, שנת הלימודים ממש בפתח והמוצרים המומלצים של וואלה!שופס נחטפים בכל יום, אז כדאי מאוד למהר ולהזמין כיוון שהמלאי מוגבל והילדים שלכם ירצו להכיר את המחשב מראש ולהיות כמה שיותר מוכנים לקראת האתגר הגדול של ה-1 בספטמבר.

למעבר למוצרים המומלצים ביותר ללמידה מרחוק>

בשיתוף וואלה!שופס, בשיתוף וואלה!שופס
  • עוד באותו נושא:
  • מחשבים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully