וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולצות, משחקים ושעונים חכמים לילדים: מבצעי החזרה לבית הספר

19.8.2020 / 13:33

משעון חכם לילדים, דרך נעלי ספורט עם אורות מהבהבים וחטיף 100 אחוז טבעי ועד מסגרת משקפיים מותאמת לשהייה רצופה מול המסכים. אז מה חדש בשוק? זה הזמן לבדוק

בווידאו: תדרוך של פרויקטור הקורונה/צילום: לשכת העיתונות הממשלתית, עריכה: טל רזניק

החזרה לבית הספר קרובה מתמיד, וזה הזמן לבדוק מה מציעים לנו הקמעונאים. המגוון גדול, הזמן קצר - בואו נצא לדרך.

WEBEE: מערכת למידה מרחוק לגיל הרך

WEBEE. אייל מרילוס,
צילום: אייל מרילוס/אייל מרילוס

הגורמים הממסדיים לא נתנו מענה הולם לגילאי 1-6, שהוצאו ממערכת החינוך הממלכתית והפרטית כאחד. WEBEE היא מקלדת חכמה שמשלבת משחקים חינוכיים לגילאי שנה עד כיתה א'. הילדים מפעילים את המערכת בצורה עצמאית ובעזרת המקלדת המיוחדת והמזמינה, שעוצבה במיוחד עבור אצבעות קטנות. הם עונים על שאלות במספר תחומים, תוך כדי משחק אינטראקטיבי שעוזר להם לפתח יותר מ-20 מיומנויות, החל מלימוד צבעים וצורות ועד לימוד חיבור מספרים, קישור אות ומילה ופתרון בעיות מורכבות. המקלדת הייחודית מתחברת לכל מחשב נייד או נייח ובעקבות משבר הקורונה הודיעה החברה כי עד סוף השנה ניתן יהיה לשחק וללמוד עם WEBEE גם בסמארטפונים וטלוויזיות חכמות. WEBEE מרחיבה את סדרת משחקים ומשיקה מגוון משחקים לימודים חדשים, כמו חיבור מספרים, תפיסה כמותית, זיהוי אותיות, אינסטלציה, מעגל חשמלי ועוד. לכל תכנים יש מספר שלבים ורמות קושי, כך שהילדים מאותגרים לאורך שנים. המקלדות מגיעות במגוון גרסאות.

מחירים:

מקלדת יאנג גילאי 1-2 הכוללת 20 משחקים: 269 שקל
מקלדת ג'וניור גילאי 2-3 הכוללת 30 משחקים: 329 שקל
מקלדת פרמיום גילאי 3 + הכוללת 50 משחקים: 389 שקל
מקלדת פרימיום + גילאי 1-6 הכוללת 60 משחקים: 489 שקל

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

קידי ווטש: דגם חדש לשעון הבטיחות החכם PRO 2.1 בעיצוב LOL ובטמן

שעון חכם של קידי ווטש דגם לול. יחצ,
קידי ווטש/יחצ

חברת KIDIWATCH משיקה את הגרסה החדשה 2.1, דור שני לשעון החכם לילדים. בגזרת החידושים הטכנולוגים ממשק חדש (אינטרפייס), מצלמת סלפי המאפשרת לילד להצטלם ולהורה צילום מרחוק של אזור הפעולה, אפשרות לשליחת הודעות קוליות, מעבד חדש ומהיר בעל שלוש ליבות ועמידות למים. מבחינת העיצוב, השעונים מגיעים בצבע ורוד בעיצוב של דמויות בובות הילדים האהובות LOL או בצבע כחול בעיצוב גיבור העל בטמן. לשעון יכולת איתור והצגת היסטוריית מיקומים באופן מידי ופונקציה של כפתור SOS לשיחת חירום.

בנוסף, השעון הוא למעשה טלפון הוא מכיל שיחות קוליות למספרים המוגדרים על ידי ההורה מראש, צ'אט קולי והודעות firewall. השעון החכם מאפשר האזנה מרחוק לסביבת השעון וכעת גם צילום, צפייה בהיסטוריית מיקומים וכעת גם אפשרות לצילום מרחוק של אזור הפעילות. השליטה בשעון נעשית באמצעות אפליקציה בעברית המותאמת למכשירי אנדרואיד ו- IOS שאף היא שודרגה. בעת הורדת האפליקציה וקישור לשעון המידע אודות המיקום וכל יתר התכונות מועברים בזמן אמת למכשיר הסלולרי של ההורים.

מעבר לפונקציות הבטיחות של השעון, הוא כולל מסך מגה צבעוני 1.3 אינץ', מד צעדים ומרחק, שעון מעורר, פנס, סטופר, אלבום תמונות סוללה חזקה mah400 , המספיקה ליום שלם ונאנו סים.

המחיר של הגרסה החדשה עומד על 429 שקלים. הערכה מכילה כרטיס סים לאינטרנט סלולרי של 019 אותו ניתן להפעיל באמצעות מנוי מוזל בעלות של 12.9 שקלים לחודש. מתאים לגילאי 3-10.

גלי: נעלי ספורט עם אורות מהבהבים

נעלי גלי אורות מהבהבים. יחצ,
נעלי ספורט של גלי/יחצ

לקראת החזרה לגן ולביה"ס, רשת נעלי גלי משיקה את הטרנד החם לקטנטנים: נעלי ספורט עם אורות מהבהבים לשני המינים. הנעליים מגיעות בעיצובים צבעוניים ואופנתיים. האורות המהבהבים ממוקמים בסוליה ועם כל צעד נדלקים ומהבהבים. הנעליים מאובזרות בצמדנים להתאמה מושלמת לכף הרגל.

הקולקציה לבנים מציעה מגוון נעלי ספורט בצבעי אפור וכחול נייבי, ולבנות נעלי ספורט בוורוד עם עיטורי לבבות, כוכבים ועוד. בנוסף, מציעה קולקציית הילדים מבחר רחב של נעלי ספורט המצוידות בין היתר בסוליות פיילון גמישות, המקנות נוחות מקסימאלית ושימוש ארוך טווח,
סוליות "shock" המספקות בלימת זעזועים ונוחות בכל צעד, נעלי קט רגל בהשראת עולם הכדורגל, סוליות גומי קלות משולבות אווה למניעת שחיקת הסוליה ועוד.

מידות: 20-35. מחיר: 99.90 שקל.

אופטיקנה: משקפיים לשהייה ממושכת מול המסך

משקפי ראייה לנוער של אופטיקנה. איתי סנדל,
צילום: איתי סנדל/איתי סנדל

אופטיקנה משיקה מבצע מיוחד לקראת החזרה לבית הספר: "Back to zoom" - מסגרת משקפיים עם עדשות דיפנדר CU להגנה מפני קרינת האור הכחול הנפלט מן המסכים ב-199 שקל למשקפים ללא מספר וב-299 שקל למשקפי דיפנדר עם עדשות אופטיות.

עדשות הדיפנדר CU מיוצרות בטכנולוגיה ייחודית ומתקדמת: העדשה עצמה עשויה מחומר מיוחד החוסם כ-99.9% מקרינת האור הכחול המזיקה ((UV420, אשר נפלטת ממסכי המחשב, המכשירים הסלולריים, מסכי הטלוויזיה והטאבלטים.

H&O: חולצות עם הדפסה ללא עלות נוספת

חולצות H&O לפתיחת שנת הלימודים. לופסקו דיזיין,
צילום: תומר לופסקו/לופסקו דיזיין

רשתH&O תחל השבוע לשווק מוצרים לבית הספר, בהם חולצות 100% כותנה כולל הדפסה ללא תשלום נוסף. החולצות ישווקו ב-14 צבעים שונים עם לוגו בית הספר המבוקש במידות 8-18. חולצות לבני נוער יוצעו לבית הספר 100% כותנה עם הדפסה ללא תשלום, במידות קינג סייז, החל מ- S ועד- 5XL במחיר 50 שקל לשלוש חולצות. החולצות יוצעו למכירה ב 27 סניפי הרשת בפריסה ארצית.

מחיר: מידות קטנות - 39.90 שקל ל-5 חולצות. מידות גדולות - 50 שקל ל-3 חולצות.

עידן 2000: סל לחזרה ללימודים

ילקוט ברצלונה לבית הספר עידן 2000. יחצ,
צילום: יחצ/יחצ

רשת הצעצועים 'עידן 2000' מציעה מגוון ענק של תיקים וציוד לבית הספר במחירים משתלמים בחנויות ובאפליקציה. ברשת ממשיכים בקו מחיר לכל כיס. באפליקציה ניתן למצוא מגוון קופוני חזרה ללימודים ומבצעים נקודתיים ב-32 סניפי הרשת. למשל: 4 טושים זוהרים ב 3.90 שקלים, 12 עפרונות צבעוניים ב-4.90 שקלים, בקבוק שתיה ב-9.90 שקלים, מחשבון מדעי ב-29.90 שקלים, תיקי גן החל מ-19.90 שקלים ותיקי נוער החל מ-69.90 שקלים.

כפר השעשועים: אפליקציית מבצעים חדשה ושלל הנחות בחנויות

כפר השעשועים, יובל המבולבל. ישראל כהן,
יובל המבולבל עם הקולקציה של כפר השעשועים/ישראל כהן

רשת כפר השעשועים משיקה אפליקציה חדשה המציעה מגוון קופוני הנחה על צעצועים וציוד לבית הספר, בנוסף למבצעי הרשת בחנויות. בגזרת התיקים מציעה הרשת תיקי גן ממותגים ב 19.90 שקלים, תיק אורתופדי ב-109.90 שקלים, עטי פיילוט ב-4.90 שקלים, חבילת עטים צבעוניים ב-10 שקלים, צבעי פסטל ב-4 שקלים ל-12 יחידות, תיקי ציור ב-10 שקלים, מחוגה מקצועית ב-10 שקלים ועוד מגוון הנחות והטבות.

הלהיטים הבולטים השנה עבור תלמידי הכיתות הנמוכות: חד קרן, LOL, גיבורי על וקבוצות כדורגל. גילאים בוגרים יותר יוכלו ליהנות מילקוטים מעוצבים וכן בתיקים של מותגי הספורט הגדולים.

פלפוט:

תיק של פלפוט. יחצ,
תיק של פלפוט/יחצ

חברת פלפוט מציעה קולקציה רחבה של ציוד בית הספר הכולל קלמרים, ציוד כתיבה, יומנים, בקבוקי שתייה וקופסאות אוכל לכל הגילאים (גילאי גן, יסודי ובוגרים) ומתאימה אותה לדרישה בשוק, הקוראת לשילוב טרנדים אופנתיים לצד פונקציונאליות. בשוק התיקים, שעד לפני שנתיים נשלט על ידי חברות בודדות, יש ריענון משמעותי וכניסה מאסיבית של מותגי ספורט/אופנה מובילים לתחום, כדוגמת חברת FILA, ליווייס, קונברס ואנדר ארמור. טווח מחירים: 60-250 שקל.

Yolo: קולקציית נערות בעיצובים אופנתיים ועדכניים המתאימים לגילאים "בוגרים" יותר

קלמר מחשבון יולו. יחצ,
קלמר מחשבון של יולו/יחצ

קולקציית הנערות מצטרפת לקולקציות החדשות בעיצובים הטרנדיים והייחודיים שלYOLO לקראת החזרה לשנת הלימודים הקרובה. לדברי יעל יגלום, יזמית רשת YOLO למתנות וציוד לבית הספר: "YOLO מרחיבה את מגוון המוצרים במטרה לפנות גם לקהל בוגר יותר של נערות. ייצרנו קולקציה ייחודית המורכבת מ-4 פטרנים שונים של עיצוב: שיש, קוסמי, טרצו וזברה. קולקציה טרנדית ועדכנית המציעה מגוון מוצרים וכוללת: תיקי בית ספר, קלמרים, תיק איפור, מוצרים לנייד, לשולחן בבית, עטים, בקבוקים ועוד".

ג'אנספורט: קולקציית תיקים עם אחריות לכל החיים

ג'אנספורט. יחצ,
צילום: ג'אנספורט/יחצ

מותג התיקים האמריקאי המוביל בעולם משנת 1967 שהשנה מציע קולקציית תיקים ידידותית לסביבה היא גם כוללת אייקונים חדשים, פיצ'רים נוספים לתיקים שכבשו את העולם והדפסים חדשים שמתכתבים עם הטרנדים החדשים בעולם. הבשורה הצרכנית למותג שמאמין במוצרים שלו - אחריות לכל החיים על קולקציית התיקים.

ג'אנספורט יוצאת במבצע משותף ברשת קרביץ ומציעה כ-20 אחוז הנחה על התיקים וקלמר מתנה בכל קנייה.

סלקשיין: חולצות לבית הספר במחירי לואו קוסט

חולצות בית ספר סלקשיין. ליקו דיזיין,
צילום: ליקו דיזיין/ליקו דיזיין

רשת האולטרה לואו קוסט סלקשיין מציעה מבחר חולצות טי צבעוניות בגזרות שונות: 8 חולצות ב-100 שקלים כולל הדפסה של סמל בית הספר. החולצות מגיעות במידות 8-18. מבחינת הרכב הבד החולצות מגיעות 100% כותנה סרוקה. הרשת מציעה מבחר של מעל 25 צבעים וגוונים, אם כי הצבעים הפופולאריים ביותר לתלמידים הם לבן, כחול ושחור. בנוסף, ניתן למצוא גם חולצות בגזרות נוספות, 4 חולצות טי ב-50 שקלים וכן חולצות לייקרה צמודות יותר לגוף במחירים של 4 ב-60 שקל.

FREE: חטיף בריאות לילדים

פרי חטיף ילדודס. יחצ,
צילום: יחצ/יחצ

המותג Free משיק את "ילדודס", חטיף בריאות לילדים שאינו מכיל סוכר ומ- 100% מרכיבים טבעיים. החטיף עשוי מתמרי מג'הול, אגוזי לוז טחונים, גרעיני חמנייה, צימוקים, 0.3% שמן שומשום בכבישה קרה ותמציות טעם וריח טבעיות תות-בננה. כל חטיף מכיל רק 99 קלוריות.

ילדודס מהווה אלטרנטיבה בריאה, עם רשימת רכיבים נקייה וערכים תזונתיים מצוינים. חומרי הגלם מהם עשוי החטיף איכותיים וטבעיים ובין היתר: התמרים עשירים במינרלים חיוניים לגוף כגון אשלגן, מגנזיום וסידן וכן בסיבים תזונתיים; אגוזי לוז, מכילים חומצות שומן בלתי רוויות ועשירים באשלגן ואבץ; גרעיני חמניה עשירים בוויטמינים ומינרלים כגון סידן, ברזל, ויטמין E וויטמינים מקבוצת B; צימוקים מכילים מגנזיום; אשלגן וברזל ושמן שומשום מעשיר במינרלים ומשפר ספיגה של ויטמינים מהמזון. המוצר כשר למהדרין פרווה.

מחיר מומלץ לצרכן: 14.90-19.90 שקל למארז של 5 חטיפים במשקל 25 גרם כל אחד.

אדידס: Ready for School

קולקציית Ready for School של אדידס. רן יחזקאל,
צילום: רן יחזקאל/רן יחזקאל

חברת אדידס משיקה לקראת שנת הלימודים החדשה את קולקציית "Ready for school", הכוללת מגוון תיקים בגדלים וגוונים שונים, קלמרים, כובעים וגרביים עם סגנון ספורטיבי ואופנתי. בעקבות המציאות החדשה, הושקו מסיכות פנים ספורטיביות עם הלוגו האייקוני של אדידס בצבע כחול או שחור כדי להשלים את הלוק הספורטיבי.

זברה וסלקט: 7 חולצות לבית הספר ב-100 שקל

חולצת זברה וסלקט. יחצ,
צילום: יח"צ/יחצ

רשתות האופנה זברה וסלקט יוצאות במבצע של 7 חולצות לבית הספר ב-100 שקל, כשהמחיר לחולצה בודדת עומד על 16.90 שקל.

Shugis: מחברת, יומן ותיק פייטים

תיק פייטים שוגיס. יחצ,
צילום: יח"צ/יחצ

מחברת/יומן ותיק פייטים מתחלפים עם הדפס של הפנים וגרפיקה ייחודית של SHUGIS ב-79 שקל לרכישה באתר עם משלוחים לכל הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully