וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אז כמה אתם מוציאים בחודש על הכלב שלכם?

20.8.2020 / 8:30

סקר שקיימה חברת ביופט לקראת יום הכלב הבינלאומי, מגלה כי בעלי כלבים משקיעים לא מעט בבני המשפחה המכשכשים. ומהם הגזעים הבולטים בבתים שלנו?

כלב שנשאר לבד בבית/REDDIT/Salty_Distribution84 WS)

סקר חדש שקיימה חברת ביופט לרגל יום הכלב הבינלאומי, שיצוין ברחבי העולם ב-26.8, מגלה כמה הכלבים הישראלים בני מזל. בעלי הכלבים בישראל מוציאים כ-335 שקל בחודש בממוצע על מזון, טיפולים ואביזרים עבור כלבם, סכום המגיע לכ-4,000 שקל בממוצע בשנה.

כמו כן, מסתבר שממש כפי שאנחנו נוהגים לפנק את ילדינו, כך גם את הכלבים אנחנו לא מקפחים: כ-86% מבעלי הכלבים בישראל נוהגים לפנק את כלבם בחטיפים ו-35% מהם אף נותנים חטיף פעם ביום ו-27% לפחות פעם בשבוע.

ילד מתכרבל עם כלב. ShutterStock
מפנקים אותם ובצדק/ShutterStock

בת אל ישי סמנכ"לית שיווק, חברת ביופט: "ללא ספק הישראלים אוהבים לפנק את הכלבים שלהם ומתייחסים אליהם כאל בן משפחה לכל דבר. לשם הוכחה, בישראל אחוז השימוש בחטיפים, המהווים פינוק מושלם לכלבים, הוא מהגבוהים בעולם. בישראל כמו גם בארצות הברית, חטיפים משמשים לפינוק והנאה, בזמן שבאירופה השימוש בחטיפים הוא יותר פונקציונאלי- לאילוף, ניקוי שיניים ועוד".

יום הכלב הבינלאומי שנחגג ברחבי העולם מידי שנה ב-26.8, הוא הזדמנות להכיר את מצב הכלבים בישראל: לפי הנתונים של משרד החקלאות ממרץ 2020, בישראל רשומים מעל ל- 496,538 כלבים. לפי הנתונים, הערים המובילות בגידול כלבים הן: תל-אביב, ראשון לציון, חיפה, באר שבע וירושלים. הגזעים הפופולאריים ביותר בקרב ציבור בעלי הכלבים הם, בסדר יורד: השיצו, הפקינז הרועה הגרמני, הלברדור והפינצ'ר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
כלב עם רצועה של סולוטו. יחצ,
סולוטו מארגנת רצועה לכל כלב שיגיע למשרד/יחצ

יום הכלב הבינלאומי הוא גם הזדמנות נהדרת לעצור רגע ולתת כבוד לחברו הטוב ביותר של האדם, ואיך להתנהג לכלבים אפשר ללמוד מחברת ההייטק סולוטו בכל ימות השנה. סולוטו, שמספקת למיליוני לקוחות ברחבי העולם תמיכה בתקלות טכניות מכל סוג, מעודדת את עובדיה להביא את כלביהם למשרד לאורך כל השנה. לקראת יום הכלב הבינלאומי החברה בחרה לפנק את הכלבים של העובדים, כשכל עובד יקבל עבור הכלב שלו רצועה מיוחדת ממותג עם לוגו החברה. כמו כן, ביום רביעי יתקיים במשרדי החברה ברוטשילד האפי אוור לכלבלבים, חטיפים וצעצועים ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • כלב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully