וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: איך משיקים יין בשלט רחוק?

רונית מטיאס

20.8.2020 / 12:00

וגם: מי מקדם את תרבות הצילום בישראל, עובדי אסם מתנדבים, ילדי הרופאים ילמדו להקים סטארט-אפ ולא שוכחים את ההורים השכולים

שותים בזום

עידו לוינסון וניר גל. יח"צ,
עידו לוינסון וניר גל/יח"צ

ניר גל, משנה למנכ"ל 'יקבי ברקן', לי בולדס, מנהלת השיווק, ועידו לוינסון, היינן הראשי של היקב נוהגים לערוך כל שנה ארוחת-ערב לרגל השנה החדשה, במהלכה הם משיקים את היינות החדשים. הקורונה שהכניסה סדר יום חדש לחיינו, הביאה אותם להיות יצירתיים, ואמש ערכו ערב טעימות מיוחד לרגל השקת בציר חדש ליינות סדרת Assemblage של יקבי ברקן, השקה שנערכה לראשונה בZOOM- , ובשידור LIVE מיקב ברקן שבחולדה.

עידו לוינסון, היינן הראשי של היקב, חשף לראשונה את יינות סדרת Assemblage, הכוללת שלושה יינות חדשים, איתן וריחן בציר 2017 ועלמון בציר 2019 . המוזמנים הקבועים קיבלו לפני ההשקה מארז קולינרי מפנק מ"סלון אוכל" מגני תקווה שבבעלות שני מוראדי ורעות ארביב, שכלל לחם מחמצת, מאפה פילאס מנצ'גו ופטה כבשים, גבינות בוטיק ישראליות, ירקות ושאר מעדנים.

מומחי וחובבי היין הרימו ב-ZOOM כוסית לקראת החג, ושמעו מלוינסון על סדרת Assemblage המהווה נדבך מרכזי בבחינת הפוטנציאל והאופי הייחודי של הטרואר של אזורי הגידול השונים בישראל. לוינסון ציין כי זוהי סדרת איכות של בלנדים מקומיים כשכל יין ייחודי בטעמו, ומורכב מהזנים המאפיינים את אותו אזור, סדרה זו באה לייצג את אזורי הגידול העיקריים של יקבי ברקן בצורה הטובה ביותר. "באמצעות יינות אלו אנו מציגים מבט אחר על נושא האזוריות, נושא שמעסיק כל מדינה יצרנית יין, בעולם הישן כמו בעולם החדש". היינות החדשים בסדרת Assemblage מושקים בימים אלו בחנויות היין ונקודות השיווק המתמחות ברחבי הארץ.

seperator

תרבות הצילום

זיו קורן  אלה ולדמן ואיתי אנגל. טל שחר,
זיו קורן אלה ולדמן ואיתי אנגל/טל שחר

הצלם זיו קורן , מהצלמים המוערכים בארץ, מוביל בימים אלו יוזמה יוצאת דופן בהקמת EYECON - מרכז חדש ויחיד מסוגו לתרבות הצילום בישראל שמוקם בתל-אביב. לקורן הצטרפה קבוצת משקיעים ובראשם את אלה ולדמן, אשת עסקים צלמת המתעדת תרבויות, שתשמש גם כיו"ר דירקטוריון EYECON.

ולדמן הכירה את קורן במסגרת מסעות צילום ברחבי העולם אליהם יצאו יחד. היזמים השקיעו במרכז החדש מעל 18 מיליון שקל, ואתמול בצל הקורונה, ערכו הרמת כוסית עם המאסטרים-נבחרת המורים שתלמד בבית הספר לצילום שיפתח במקום, ביניהם: איתי אנגל, ורדי כהנא, אלדד רפאלי, עדו לביא.

seperator

מתנדבים ונותנים

לירון לידגי ואבי בן אסייאג. ליאור שימחי,
לירון לידגי ואבי בן אסייאג/ליאור שימחי

עובדי אסם-נסטלה, בשיתוף ארגון 'לתת', נרתמו להתנדבות מיוחדת למבצע אריזה מיוחד שנערך במרכז הלוגיסטי של אסם-נסטלה. למעלה מ-100 עובדים ובני משפחותיהם הגיעו מהאתרים השונים ברחבי הארץ, וארזו אלפי חבילות מזון לקשישים ומעוטי יכולת לקראת ראש השנה.

אבי בן-אסאייג, מנכ"ל קבוצת אסם-נסטלה אמר כי ההירתמות של העובדים במהלך כל התקופה מרגשת במיוחד, הם מוכנים לעזור בכל רגע נתון ורוצים לסייע בכל מה שניתן. "בזכותם ובזכות השותפות עם ארגון לתת הצלחנו להגיע מתחילת השנה לתרומה של יותר מ- 20,000 מארזי מזון. כאשר נתוני הביטוח הלאומי מראים כי בישראל חיות 252,000 משפחות באי ביטחון תזונתי חמור, וארגון "לתת" מדווח על עליה של כ -30% בפניות לבקשת סיוע מתחילת מגפת הקורונה- ערבות הדדית היא צו השעה".

seperator

הוקרה לצוותים

אסף וייס, ענת אנגל, רוני מאור. שלומי יוסף,
אסף וייס, ענת אנגל, רוני מאור/שלומי יוסף

עמותת יוניסטרים בשיתוף חברת 'טבע' ובשיתוף תכנית 8400, התגייסו במטרה לסייע במאמץ הלאומי ולתמוך בתעשיית הביוטק בישראל, והקימו מסלול לילדי הצוותים הרפואיים מבתי חולים ברחבי הארץ, בהם: וולפסון, סורוקה, איכילוב, אסף הרופא, רמב"ם, זיו, שיבא ופוריה. במסגרת התוכנית, הילדים מפתחים סטארט אפים בתחומי הביוטק, הפארמה והרפואה על-מנת לסייע למלחמה בנגיף קורונה.

במסגרת התכנית, בני הנוער נפגשים וירטואלית ולומדים יזמות מהי. בהמשך יקימו וינהלו חברת סטארט אפ על כל שלביה, מהקמת חברה ותהליך סיעור מוחות, דרך סקר שוק, תכנית עסקית, אב טיפוס, גיוס הון מול משקיעים, ייצור שיווק ומכירה.

את בני הנוער מלווים בהתנדבות מנהלי בתי חולים בישראל, בכירי טבע, מדענים ובכירים מעולם הרפואה וההייטק שיעבירו מהידע שלהם ויהוו מנטורים.

המפגש הראשון נערך במרכז הרפואי וולפסון, במעמד: אסף וייס, מנכ"ל עמותת יוניסטרים; ד"ר רון מאור, המנהל הרפואי של חברת טבע ישראל; ד"ר ענת אנג'ל, מנהלת בית החולים וולפסון; בני נוער והוריהם, אנשי הצוותים הרפואיים.

seperator

אור למשפחות

ליאור שלו,עמוס שלו, עירית אורן גונדרס, עמית טסלר. יח"צ,
ליאור שלו,עמוס שלו, עירית אורן גונדרס, עמית טסלר/יח"צ

עמותת אור למשפחות בראשות עירית אורן-גונדרס, התגייסה לארוז אלפי אריזות שי לחג, עבור ההורים השכולים, בשל אילוצי הקורונה, האריזות התבצעו במפעל מגם בטיחות ו-TGM אריזות בנוף הגליל. עמית טסלר מבעלי המפעל וליאור שלו המנכ"ל שהיה מח"ט גבעתי, התגייסו לטובת העמותה, וביחד עם עובדי המפעל התנדבו וארזו.

באירוע העניקו תעודות הוקרה הורי החיילים שנפלו: יוני וחני בן-ארי, הוריו של רס"ן חגי בן ארי ז"ל שנפצע אנושות בראשו במהלך הלחימה ב"צוק איתן" ברצועת עזה והלך לעולמו בינואר 2017 בגיל 31, מאז פציעתו נותר חגי מחוסר הכרה ולא תקשר עם סביבתו, על אף שגופו הצליח להתגבר על כשלים וזיהומים; עמוס שלו, אביו של הטייס רס"ן (מיל') ניסן שנהרג בלבנון השנייה, בעת התרסקות מסוק היסעור שהטיס. לאחר הנחתת כוח גדול של לוחמים בעומק דרום לבנון, נפגע המסוק מטיל שירה החיזבאללה וחמשת אנשי הצוות נהרגו; אסתר בן-יהודה אמו של סרן (מיל') אליאל בן-יהודה, לוחם גולני שנהרג במלחמת לבנון השניה. אסתר שכלה גם אח בלבנון הראשונה וגם את בן דודה; ולציפורה ויעקב אביטן הורי החייל עדי אביטן שנחטף על ידי החיזבאללה בהר דב בשנת 2000. בזכות הסיפור של משפחת אביטן שבנם נחטף ביחד עם בני אברהם ועומר סועאד, הוקמה העמותה.

seperator

בוטנר פותח

שמעון חדד עילי בוטנר ורון וקסלר. יהודה נמרודי,
שמעון חדד, עילי בוטנר ורון וקסלר/יהודה נמרודי

כשבישראכרט שמעו על המיזם החדש של עילי בוטנר, במסגרתו נמכרות חולצות שעליהן מודפסים שמות השירים/משפטים מהשירים שלו וההכנסות עוברות לקרן למען הצוותים המלווים אותו, התגייסה הנהלת החברה ותרמה למיזם את עלויות הקמת חנות אינטרנטית, שנפתחה בשילוב שירות המשלוחים והתמיכה הטכנולוגית והשיווקית, שסייעו לבוטנר להעלות לאתר.

ישראכרט דיווחה על 200 אלף שקל הכנסות ממכירת למעלה מ-2,500 חולצות. בוטנר הגיע למשרדי החברה והודה לרון וקסלר, מנכ"ל ישראכרט, על ההתגייסות המהירה של החברה לפרויקט ועל תרומתה.

seperator

ספורטיביים במלון

דובי רקיע דיצה בן משה ומורן סמואל. קרן איזיקסון,
דובי רקיע, דיצה בן משה ומורן סמואל/קרן איזיקסון

החלה הספירה לאחור למשחקים הפראלימפים בטוקיו 2021, רשת מלונות דן-נותנת החסות למשלחת הפראלימפית של ישראל, אירחה במלון דן אכדיה הרצליה, את המשלחת הפראלימפית למשחקי טוקיו 2021 באירוע השתתפו נציגי הספורטאים, שסיפרו איך עברו עליהם חודשי הקורונה ומה צפוי להם בשנה הקרובה ברמה התחרותית.

מלונות דן מאמצת ומעניקה חסות למשלחת הפראלימפית ומלווה את הוועד הפראלימפי למעלה מעשור, כשטוקיו תהיה האולימפיאדה הרביעית ברציפות.

אדם ברדיצבסקי,  יוליה צרנוי, אנדרו דנוס,  דורון שזירי,  אילהם מחמיד. במרכז  מורן סמואל. קרן איזיקסון,
אדם ברדיצבסקי, יוליה צרנוי, אנדרו דנוס, דורון שזירי, אילהם מחמיד. במרכז מורן סמואל/קרן איזיקסון

ניסים סספורטס, מנכ"ל הוועד הפראלימפי הודה לאנדרו דנוס, מבעלי דיוטי פרי ג'יימס ריצרדסון ונשיא הכבוד של הוועד הפראלימפי הישראלי. לדאנוס על התמיכה בתקופה שלא הייתה פשוטה, דנוס אמר כי משבר קורונה חיזק אותם, ממנו למדנו להבין שדבר בחיים אינו בטוח, ועליהם ללמוד להעריך את מה שיש לנו.

seperator

חקלאות באמירויות

אור חביב  ואריק בנטוב. יח"צ,
אור חביב ואריק בנטוב/יח"צ

אריאלי קפיטל, שהכריזה לפני 3 חודשים על הקמת מרכז חדשנות לתחומי האג-טק ברמת נגב, והמועצה האזורית רמת נגב, מקדמות שיתוף פעולה בתחום החקלאות המדברית עם איחוד האמירויות.

שיחות בנושא מתקיימות כבר שנה וחצי וכללו פגישות לקידום שיתוף פעולה שנערכו באירופה בהשתתפות ערן דורון, ראש המועצה האזורית רמת נגב, ונציגי מרכז החקלאות המדברית ברמת נגב. באמירויות רוצים גישה לידע שנצבר במשך 50 שנים בפיתוח חקלאות מדברית בנגב על-מנת לפתח חקלאות במדבר ולהגיע לתוצרים ואיכויות של תוצרת חקלאית ברמה של ישראל. אור חביב, שותף וראש תחום חדשנות באריאלי קפיטל אמר כי הם מדברים עם גורמים באיחוד האמירויות על קידום פרויקטים של חקלאות מדברית ויש כוונה לשלוח לארץ צוותים ומשלחות מהאמירויות שיעברו הכשרות בתחום ברמת נגב.

חביב אמר כי הם מקדמים מהלך ראשון שיספק לנציגי האמירויות גישה לידע חקלאי ויעסוק בגידול חקלאות מדברית. אחת האנקדוטות שעלו היא איך מגדלים תותים ואוכמניות במדבר בטעם טבעי ללא צורך להתבסס על יבוא. השלב השני יהיה פיתוח מנגנון שיאפשר גישה לפרויקטים וטכנולוגיות כולל זיהוי טכנולוגיות רלוונטיות מישראל, וקידום השקעות בסטארט-אפים.

seperator

אקטואליה מקוונת

די אולמרט, אמיר ירון, יעקב פרנקל ואמנון דיק. נאור שוורץ,
די אולמרט, אמיר ירון, יעקב פרנקל ואמנון דיק/נאור שוורץ

אמנון דיק, נשיא המועדון העסקי-אקדמי של אגודת ידידי אוניברסיטת תל אביב , ועו"ד עדי אולמרט המנכ"לית, ערכו אירוע במסגרת אירועי האקטואליה המקוונים בימי הקורונה. חברי אגודת הידידים נהנו ממפגש בין פרופ' אמיר ירון, נגיד בנק ישראל ובוגר האוניברסיטה, ופרופ' יעקב פרנקל, יו"ר חבר הנאמנים של האוניברסיטה ונגיד בנק ישראל לשעבר, שאמר שהוא מרגיש חובה רגשית, כי הייתה לירון ולו קריירה אקדמית דומה, שניהם מונו לתפקיד הנגיד בתקופות כהונתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שניהם לא תכננו להיות נגידים ובכל זאת מצאו עצמם בכרכרה הזו.

ירון אמר כי על המדינה לטפל ב-3 חזיתות, אחת המגזר הציבורי, שחשוב שיעבור תהליכי התייעלות, דיגיטציה והפחתת רגולציה, השנייה עידוד השקעות, בין היתר תוך התאמה של חוק עידוד השקעות הון והשלישית היא שינויים במערכת החינוך. ירון היה ציורי ואמר כי הוא כמו פרדסן שיושב על שיבר ורוצה להגיע עם המים לכל העצים, כולל כל נקודות הקצה בפרדס.

seperator

מדרסים ונהנים

אביעד רז לימור כץ אורן רז. יח"צ,
אביעד רז, לימור כץ, אורן רז/יח"צ

לימור כץ מבעלי חברת Upstep סטארטאפ ישראלי שעשה בשנים האחרונות מהפכה בשוק המדרסים בארה"ב, חגגה מהלך שביצעה החברה בשבועות האחרונים בישראל לגיוס המונים שהביא לגיוס של כ-5.5 מיליון שקל מתוך 6.5 מיליון שקל שביקשו לגייס (תהליך הגיוס מסתיים ב23.8). תהליך גיוס ההמונים הינו חלק ממערך אסטרטגי של החברה להשקת אפליקציית תלת מימד לסריקת כף הרגל-פריצת דרך נוספת להזמנת מדרסים און ליין.

Upstep הוקמה על-ידי האחים לימור כץ, אביעד רז ואון רז ב-2017 אחרי תהליך של שנתיים וחצי של מחקר ופיתוח. עד-כה מכרה החברה מעל 30 אלף זוגות מדרסים, במהלך תקופת הקורונה, הגדילה החברה את המכירות בארה"ב בכ200% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

seperator

לחמניות או לא להיות

רועי וולף ועודד טלמור. גלי איתן,
רועי וולף ועודד טלמור/גלי איתן

השף עודד טלמור ורועי וולף סמנכ"ל ומבעלי מצות אביב, השיקו פרויקט משותף, לחמניות הקטוגניות שנמכרות ברשתות השיווק. המיזם החדש מבוסס על תזונה הקטוגנית המבוססת על שומנים בריאים מהחי ומהצומח.

המותג החדש KETOCHEF ישיק בהמשך מוצרים נוספים ביניהם קרקרים, טורטיות, חטיפי אנרגיה ועוד, שיתאימו לתזונה הקטוגנית. ההשקעה בפרויקט כ-1.5 מיליון שקל וכוללת הקמת תשתית לפיתוח המוצרים, מיכון מתקדם ואריזות מתקדמות לשמירה על טריות וטכנולוגיות מזון.

seperator

חוגגים בציר

נדב ארנס,קובי ארנס ויפתח פרץ. יח"צ,
נדב ארנס,קובי ארנס ויפתח פרץ/יח"צ

נדב ארנס, מנכ"ל יקבי כרמל, יפתח פרץ, היינן הראשי וקובי ארנס, דור שלישי למשפחת כורמים ותיקה, חגגו את השקת הבציר בביקור משותף בכרם של ענבי מרסלן שניטע בשנת 2016 ב'בקעת הנדיב' באזור זיכרון יעקב. במסגרת הבציר, משיקים יקבי כרמל ארבעה זנים חדשים של ענבים: 'גרנאש בלאן' מאזור זיכרון, נטיעות של 'סובניון בלאן' מרמת ערד, נטיעות חדשות של 'מרסלן' מאזור לטרון וזכרון יעקב ו'גרנאש נואר' מאזור כפר דניאל.

ארנס המנכ"ל אמר כי כמדי שנה, 108 משפחות הכורמים מתכוננות ונערכות לבציר בכרמים מצפון עד דרום, הבציר השנה מרגש במיוחד כיוון שלמרות תקופת הקורונה המאתגרת, וההתמודדות הלא פשוטה עם בציר שמתנהל לפי דרישות התו הסגול, הם יכולים כעת לחייך בסיפוק ובנחת ולקטוף את הפירות. פרץ אמר כי עברו חורף מדהים, עם עליה של כ-20 עד 30 אחוזים בכמות המשקעים הממוצעת ועונת גידול קרה יחסית, גם הקיץ היה יחסית נעים, למעט שני גלי חום במאי וביולי, ולאור כל הנתונים האלה מצפים ליינות אדומים בצבעוניות יפה ולינות לבנים עם מנעד ארומטי מעניין וחמיצות טובה.

seperator

פותחים בדרום

אריאל משעל, טל אוחנה,  יוסי בידץ. רוני זיו ורשבסקי,
אריאל משעל, טל אוחנה, יוסי בידץ/רוני זיו ורשבסקי

המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל חנך השבוע נחנך "קליקה ירוחם"-מתחם עבודה משותף ראשון בירוחם שיופעל יספק מענה למאות יזמים וצעירים מירוחם, דימונה והסביבה, אבי ורשבסקי, מנכ"ל MindCET מבית מטח אמר כי עבור יזמים ואנשי פיתוח בפריפריה מתחמי העבודה המשותפים מהווים שילוב מנצח של עבודה ובית, והם מאמינים שהכניסה של קליקה לירוחם ושיתוף הפעולה עם MindCET יכולים לחולל שינוי של ממש במפת התעסוקה באיזור.

טל אוחנה ראש עיריית ירוחם אמר כי סוד קסמה של ירוחם הוא המדבר וחיי הקהילה, אליהם מצטרפים עוד ועוד עוגנים איכותיים, המאפשרים לעבוד במרחק הליכה מהבית, וירוחם מציעה למשפחות צעירות איכות חיים יוצאת דופן ומזמינה אותן להגשים ולצמוח.

משעל אמר כי חיזוק התעסוקה והיזמות בפריפריה הוא יעד, והמתחם יעניק ליזמים ולצעירים באזור תעסוקה איכותית ליד הבית ובעלות מסובסדת, יחבר אותם לקהילות טכנולוגיות בכל רחבי הארץ ויאפשר ליזמים להיות מקושרים עם יתר מתחמי העבודה המשותפים שהקים המשרד.

seperator

טסים רחוק

ניק  בטלס ואסף זמיר.. יח"צ,
ניק בטלס ואסף זמיר./יח"צ

על רקע הפתיחה המחודשת של קו התעופה בין לונדון לתל אביב, נפגש שר התיירות אסף זמיר עם ניק בטלס, מנהל הנציגות בישראל של חברת התעופה וירג'ין אטלנטיק. השניים דנו בדרכים לקידום התיירות בין שתי המדינות במהלכן עדכן בטלס את זמיר כי החברה נערכת להפעיל מחדש את הקו לישראל החל מה- 6.9 במתכונת של 3 טיסות שבועיות. באוקטובר יופעלו 4 טיסות שבועיות והחל מנובמבר וירג'ין אטלנטיק מתכננת להפעיל את הקו בין לונדון לת"א במתכונת רגילה של טיסה יומית. בטלס סיפר כי וירג'ין אטלנטיק נערכת לביקושים גבוהים בקו הן מישראל והן מלונדון וקיבלה החלטה לשדרג את צי המטוסים בקו לדרימליינר 787 שיחליף את ה- A330 .

seperator

המפתחות בפנים

שרית רדין ושלום מיכאלשווילי. אור גפן,
שרית רדין ושלום מיכאלשווילי/אור גפן

שלום מיכאלשווילי הגיע לאולם התצוגה של רנו בתל אביב והתחדש עם SUV פרימיום רנו קוליאוס ברמת גימור INITIALE PARIS שהושק לאחרונה בישראל. מיכאלשווילי קיבל הסברים על הרכב והאבזור העשיר מדב סעדיה, מנהל המכירות של רנו ישראל. שרית רדין סמנכ"לית השיווק של קרסו מוטורס יבואנית המותג, העניקה למיכאלשווילי את המפתח ולחיצת מרפק כיאה לתקופה.

seperator

שטים ומגשימים

מסימליאנו די מטאו וליאם. יח"צ,
מסימליאנו די מטאו וליאם/יח"צ

כחודש לאחר שאסתר ואדם, נישאו לאחר שחתונתם נדחתה שלוש פעמים, פנו השניים למיזם מפרשים וביקשו לקיים את חתונתם על סיפון הספינה בליווי משפחה וחברים קרובים. במיזם מפרשים נעתרו לבקשה וביקשו שהסכום הצנוע שישלמו עבור חתונתם, ייתרם להפלגה עבור עמותה לבחירתם. השניים בחרו בעמותת משאלת לב והשבוע הצטרפו להפלגה עם ליאם בן ה-16 שהחלים מסרטן, שמשאלת לבו היייתה להפליג על יאכטה.

מיזם מפרשים, שהביא ארצה ספינת מפרש גדולה וייחודית במטרה להפוך אותה לספינה החברתית הראשונה בישראל, נרתם לבקשתו וארגן הפלגה בת 4 שעות ללב ים כדי לחגוג את הניצחון. להפלגה הצטרף מסימליאנו, זוכה מאסטר שף שבישל למשפחה ארוחת שף איטלקית. המיזם פועל תחת עמותת טופז ליזמות וחדשנות חברתית.

seperator

בקטנה

+ מכללת SCE המכללה האקדמית להנדסה ע"ש סמי שמעון, יצאה ביוזמה חברתית של מפגשים מקוונים לקהילה, במפגש הראשון השתתפה מיכל דליות על "הורות וילדים בזמן קורונה". במהלך ספטמבר צפויים מפגשי זום עם: איתי הרמן, הצ'ייסר, עם "משחק טריוויה משפחתי", העיתונאית קרן מרציאנו עם הרצאתה "כלכלה משפחתית בימי קורונה", והעיתונאית סיון רהב-מאיר, בהרצאה בנושא "מאחורי הקלעים של התקשורת הישראלית".

+הנהלת המרכז הרפואי לגליל (ביה"ח בנהריה) , ערכה מסיבת הפתעה למנהל המרכז, פרופ' מסעד ברהום, על קבלת תואר פרופסור חבר קליני מטעם אוניברסיטת בר-אילן, ברהום נקרא להגיע למרכז "אנגל" שבביה"ח, לפתור תקלה, כשפתח את הדלת, הופתע לראות את ההנהלה הבכירה מוחאת לו כפיים. המשתתפים הרימו כוסית לחיים, וברהום חתך את העוגה עליה נכתב: "ברכות לקבלת הפרופסורה, גאים בך". ברהום הודה לחברי ההנהלה ולצוות העובדים, ואמר כי ללא תמיכתם לא היה מגיע להישג זה.

+ דוד דהן מנכ"ל "קרשר" ישראל, הנציגה הבלעדית של "קרשר" מגרמניה בישראל, החל לשווק בישראל לראשונה מכונות לשטיפת מכוניות, ג'יפים ורכבי שטח בטכנולוגיה מתקדמת, מצוידת במברשות מקצועיות ומתקדמות ומערכת הגנה חשמלית המגינות בפני פגיעות ברכב או נזק לצבע הרכב. המערכת החכמה מתחברת דרך ענן ומאפשרת העברת מידע רלוונטי על מכונת שטיפת הרכב בזמן אמת. במכונה ניתן יהיה להכיל 2 מכוניות בו זמנית. המחיר בישראל החל מ225 אלף שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully