וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום לפי מיקום: עסקים קטנים יזכו לפרסום מותאם לצופים

בשיתוף בנק הפועלים, בשיתוף בנק הפועלים

27.8.2020 / 8:25

בנק הפועלים הוא הראשון להשתמש בכלי החדש של פרטנר TV, במסגרתו עסקים קטנים יפורסמו בטלוויזיה בצורה ייעודית לצופים בערים שונות ברחבי ישראל, על מנת לעודד קנייה מקומית

קרה לכם פעם שצפיתם בטלוויזיה, פתאום עלתה פרסומת לעסק כלשהו, היא נראתה לכם נהדר ומיד החלטתם שאתם רוצים להגיע לבקר באותו עסק, אבל אז גיליתם לפתע שהוא בכלל נמצא בעיר אחרת, רחוקה מאוד מכם? ובכן, שימו לב לזה.

במסגרת קמפיין "קונים מקומי", שיזם בנק הפועלים למען בעלי העסקים הקטנים בישראל, הופך כעת הבנק לראשון להשתמש בכלי החדש של פרטנר TV לפרסום עסקים לפי מיקום. מעכשיו, תושבי הערים הגדולות ברחבי הארץ יוכלו לראות פרסומות אשר מותאמות אליהם ויציגו בפניהם עסקים מקומיים.

מדובר בכלי ייעודי שהקימה חברת פרטנר באמצעות טכנולוגיית הפרסום המותאם של פרטנר TV. בדומה לפרסום בפלטפורמות דיגיטליות דוגמת אתרי אינטרנט ורשתות חברתיות, כעת גם הפרסום בטלוויזיה יהיה מותאם ובעזרתו ניתן יהיה לחבר בין בעלי העסקים הקטנים בעיר מסוימת לבין תושבי העיר. העסקים הקטנים בישראל מתמודדים עם תקופה מאתגרת במיוחד בעקבות משבר הקורונה ובעזרת "פרסום לפי מיקום", הם יוכלו לקבל חשיפה רלוונטית לקהל היעד שלהם.

באנר בנק הפועלים 2. יח"צ,
בבאר שבע יזכו הצופים לפרסומות לעסקים המקומיים/יח"צ

הקמפיין של בנק הפועלים, בהשתתפות עסקים מקומיים, עלה השבוע בפרטנר TV ומשודר בירושלים, תל אביב, אשדוד, חיפה ובאר שבע. במהלכו, בכל עיר יקבלו שני עסקים מקומיים את הבמה והצופים יקראו לבוא ולתמוך בעסקים הקטנים בעיר שלהם.

אסף אזולאי, מנהל מטה שיווק בנק הפועלים, אמר: "הכלי החדש מאפשר לנו להביא את העסקים הקטנים לקדמת הבמה ולהעניק להם פרסום טלוויזיוני בחשיפה אזורית. נמשיך להביא חדשנות גם בפרסום למען העסקים הקטנים".

המהלך מצטרף לחבילת ההטבות והייעוץ שמציע בנק הפועלים בתקופה האחרונה במסגרת מהלך "קונים מקומי", בו לקוחות הבנק זוכים לשירות מותאם על מנת לצלוח את המשבר ולחזק את העסק שלהם. "קונים מקומי" כולל ליווי וייעוץ שוטף של הבנקאים בבנק הפועלים, מעטפת שירותים פיננסית עם פתרונות אשראי מתקדמים שפותחו במיוחד לאור המצב, התמודדות עם משבר תזרימי של עסקים בעת הקורונה, הדרכות דיגיטליות ללא עלות בנושאי שיווק דיגיטלי, ניהול תקציב, ניהול עסק במשבר ועוד, אותן מציע המרכז לצמיחה פיננסית של הבנק לכלל בעלי העסקים, חשיפה והטבות.

באנר בנק הפועלים 1. יח"צ,
פרסום מותאם לחמש ערים שונות/יח"צ
בשיתוף בנק הפועלים, בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully