וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מיכל הקטנה מפתיעה משפחה בקבלת שבת ביתית

בשיתוף בנק הפועלים, בשיתוף בנק הפועלים

24.8.2020 / 8:24

במסגרת הקייטנה הדיגיטלית הייחודית של בנק הפועלים, FUN & PLAY, הגיעה כוכבת הילדים לבית משפחת פנקר בבאר יעקב ושרה ורקדה עם הבנות הנרגשות: "היה לי ממש כיף"

בווידיאו: מיכל הקטנה בקבלת שבת בהפתעה במסגרת קייטנת FUN & PLAY של בנק הפועלים/צילום: אבי כהן עריכה: דפי מקל

יום שישי, ה-21 באוגוסט, היה כזה שמשפחת פנקר מבאר יעקב לא תישכח לעולם: כוכבת הילדים מיכל הקטנה הגיעה עד אליהם הביתה, כדי לחגוג איתם קבלת שבת מיוחדת במינה.

קבלת השבת הזו הייתה למעשה הפעילות המסכמת של קייטנת FUN & PLAY. בנק הפועלים חבר לחברת בלוסטון ליצירת הקייטנה הדיגיטלית הייחודית, ממנה נהנו הילדים של לקוחות בנק הפועלים במשך כשבועיים. הקייטנה כללה שורה של הופעות ופעילויות שהעבירו מפורסמים שונים, כמו אברהם טל שכתב עם הילדים שיר, סדנאות גיימינג וטיקטוק עם כוכבי רשת שונים והשיא, ההפתעה של מיכל הקטנה, שסיפרה על הפעילות: "אני מציירת עם הילדים, מרכיבה איתם פאזלים, שרה איתם ומלמדת אותם את הריקודים מההופעות שלי. ממש כיף לי".

ההורים במשפחת פנקר חיכו עד לרגע האחרון כדי לספר לבנותיהן על ההפתעה הגדולה. אורטל פנקר אמרה: "ראיתי את התחרות בדף הפייסבוק של בנק הפועלים ואמרתי לעצמי שאני חייבת להשתתף ולנסות להביא את מיכל הקטנה הביתה, כי הבנות שלי אוהבות אותה מגיל קטן. תקופת הקורונה לא הייתה פשוטה, ביטלנו המון דברים ולא יצאנו וזו בהחלט ההפתעה המושלמת עבורן".

גלית דובין, מנהלת תוכנית נאמנות של בנק הפועלים, שהובילה את קייטנת FUN & PLAY מטעם הבנק, אמרה: "בתקופה הזו, כאשר פחות יוצאים מהבית, אין פעילויות לילדים והאמנים ללא מעש, החלטנו לשלב בין הדברים. קיבלנו על הקייטנה תגובות מדהימות. הורים שצפו היו פשוט בהלם והיו לנו פעילויות מקסימות. הבנק רוצה להמשיך להפתיע את לקוחותיו בתכנים שונים ומצפים לנו עוד הרבה דברים בהמשך הדרך".

בשיתוף בנק הפועלים, בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully