וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה הפיתרון? תכשיר מאושר FDA מותיר סביבה נקייה מקורונה ל-90 יום

24.8.2020 / 10:29

המוצר, שמותיר סביבה נקיה מקורונה ל-90 יום, פותח ע"י חברת VIACLEAN האמריקנית ובעל אישור ה- EPA, הרשות הלאומית האמריקנית להגנת הסביבה וכן אישור ה- FDA

חיטוי חלל. יחצ בלפור,
שלושה חודשים ללא דאגות/יחצ בלפור

חדשנות במאבק נגד נגיף הקורונה. הנציגות הישראלית של הענקית האמריקנית BELFOR תחל בימים הקרובים להוסיף לפרוטוקול החיטוי שהיא מציעה את השימוש בתכשירהאנטי-מיקרוביאלי להגנת משטחים, המסוגל למנוע הדבקות וירוסים וחיידקים למשך 90 ימים. החומר פותח ומיוצר בארה"ב על ידי חברת VIACLEAN בלעדית עבור חברת BELFOR וקיבל את אישור ה-EPA, את אישור ה-FDA ועומד בתקנים המחמירים של גופים אלה.

לטענת החברה, מדובר בפריצת דרך של ממש בכל הקשור למאבק נגד נגיף הקורונה, שכן מעתה תפחת משמעותית סכנת הדבקות בנגיף בשל מגע ישיר עם משטחים נגועים. חללים אשר יוכשרו באמצעות החומר הייחודי יהיו נקיים מקורונה למשך 90 ימים גם במידה וביקר או שהה בהם חולה מאומת.

נמרוד ורד, מנכ"ל BELFOR ישראל: "השימוש בתכשיר האנטי-מיקרוביאלי החדש בטוח לחלוטין לשימוש בתוך מבנים סגורים וכן בקרבת בני אדם, בעלי חיים, מוצרי מזון ומוצרי אלקטרוניקה ולכן מתאים במיוחד עבור מרכזים מסחריים וקניונים, כלי התחבורה הציבוריים, מפעלים, משרדים, מרפאות וכיו"ב. ההרכב הייחודי וכן אופן פעולת החיטוי הייחודית המבטיחה את פיזורו המיטבי של החומר על גבי המשטחים גורמים לו להיצמד אל המשטחים השונים ב-360 מעלות כמעין מעטפת. החומר נותר פעיל, אינו נשטף במים ומותיר את המשטחים נקיים מנגיפים לפרק זמן של עד שלושה חודשים".

נמרוד ורד. יחצ,
בטוח לשימוש במבנים סגורים. נמרוד ורד/יחצ

בעקבות הגעת החומר לישראל נרשמה התעניינות רבה בקרב מקבלי ההחלטות הן במגזר הציבורי והן במגזר העסקי. המשמעות של משטחים בטוחים למגע ונקיים מקורונה עשויה להשפיע באופן משמעותי על המשך הפעילות התקינה של המשק ומניעת הגבלות נוספות. כזכור, בתחילת המגפה הוצגו מחקרים מכל העולם המתארים את הישרדות הנגיף על גבי משטחים לתקופות זמן של שבועות ארוכים. עובדה שתרמה להתפשטות נגיף הקורונה בעולם במהירות רבה.

BELFOR הבינלאומית מטפלת מזה למעלה מ-50 שנה במפגעים סביבתיים ולה 300 נציגויות ברחבי העולם. לאחרונה פורסם בכלי תקשורת בעולם כי החברה נבחרה לטהר את "ספינת הקורונה" היפנית לאחר ששהו בה מאות חולים מאומתים, בהם לא מעט ישראלים.

  • עוד באותו נושא:
  • קורונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully