וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק לאומי וארגון לתת חוברים יחד: הלקוחות יוכלו לתרום, הבנק יכפיל

24.8.2020 / 11:14

הבנק יאפשר ללקוחותיו לתרום ארוחות חג וסלי מזון למשפחות נזקקות, קשישים וניצולי שואה דרך ארגון לתת באמצעות נקודות שצברו בגין רכישות בכרטיס האשראי ויכפיל כל סכום שייתרם

מחסן אריזות מזון של ארגון לתת לקראת ליל הסדר, יבנה. מרץ 2015. מגד גוזני
כשיש כזאת תמיכה, יהיו פחות משפחות רעבות בחג. ארגון לתת/מגד גוזני

לקראת חגי תשרי ועל רקע משבר הקורונה, בנק לאומי חובר לארגון לתת, במטרה לגייס עשרות אלפי ארוחות חג חמות וסלי מזון לנזקקים. במסגרת שיתוף הפעולה הייחודי, לקוחות לאומי יוכלו לתרום ארוחות חג וסלי מזון שהשנה יהיו קריטיים עוד יותר בעקבות המשבר, ולשלם עבורם סכום סמלי, בתוספת נקודות שצברו במסגרת מועדון הלקוחות 'לאומי גודיז'.

בנוסף, מתוך רצון לעודד את הלקוחות שמעוניינים לתרום, בלאומי החליטו להכפיל כל סכום שייתרם, כך שבפועל, הלקוחות ישלמו רק חצי מהעלות של הארוחה או הסל שיחליטו לתרום. כך, למשל, תמורת 25 שקלים + 5 גודיז ניתן יהיה לתרום ארוחת חג חמה בשווי 60 שקל, ותמורת 65 שקלים + 10 גודיז ניתן יהיה לתרום סל מזון, הכולל שפע של מוצרים בסיסיים לחג, בשווי 150 שקל. התרומה תתבצע באמצעות אפליקציית 'לאומי גודיז'. הארוחות וסלי המזון שייתרמו יופצו לקראת החגים על ידי לתת, באמצעות מערך העמותות והמתנדבים הארצי של הארגון.

מיטל שירן הראל, ראש מערך השיווק בלאומי: "המהלך נולד מתוך רצון להקל על הלקוחות שלנו לתרום בתקופה מורכבת זו, בה מצד אחד אנשים רוצים לצמצם בהוצאות, אך מצד שני עדיין רוצים לפתוח את הלב ולתרום ככל יכולתם, לטובת אלו שבאמת זקוקים לכך. בדיוק בשביל זה אנחנו רותמים לטובת העניין את מועדון הלקוחות שלנו - ואף מכפילים כל סכום שייתרם".

ערן וינטרוב, מנכ"ל ארגון לתת: "החברה הישראלית ידועה בסולידריות שלה, אנו בלתת חווים עלייה עצומה בכמות המשפחות שפונות אלינו לסיוע, ולקראת החג אנו מצפים לעומסים חריגים אף יותר. יחד עם זאת, החשש שהולך והופך למוחשי יותר ויותר לו אנו עדים בחודשים האחרונים הוא הירידה בכמות התרומות בעקבות השפעת המשבר הכלכלי שנוצר עקב הקורונה.. שיתוף הפעולה הנוכחי יאפשר לישראלים לא לוותר על הנוהג החשוב לתרום לטובת אלה שאין להם ולאפשר למשפחות רבות לזכות בארוחת החג, גם השנה."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully