וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מתארגנים מחדש": המינויים והמהלכים של השבוע האחרון

27.8.2020 / 9:06

איתי לוי מאריך חוזה בלי קופר, ספיר נרקיס תהיה פרזנטורית של Scoop, מפעל הפיס מקיים מופעים וגם שירות ייחודי של קבוצת שלמה: השכרת רכב עם תשלום ב-Bit. כל מהלכי השבוע האחרון

אפליקציית פיקסלופ של לייטריקס/יחצ לייטריקס
איתי לוי, נטע ברזני, ירדן ויזל. עופר חג'יוב,
ממשיכים. איתי לוי עם נטע ברזני וירדן ויזל (צילום: עופר חג'יוב)/עופר חג'יוב

"מתארגנים מחדש", המדור החדש של וואלה! עסקים, מתחלק לקטגוריות: המינויים, הגיוסים והעזיבות בעולם העסקים, ומהלכים של חברות ועמותות שקרו השבוע. אז מה קרה השבוע?

מינויים

רשת האופנה לי קופר בחרה, זו העונה הרביעית, את הזמר איתי לוי כפרזנטור המותג. במסגרת זו יככב בקמפיין סתיו-חורף 2020/21. לצדו של לוי, ימשיכו לעונה נוספת מנחת הטלויזיה והדוגמנית ירדן ויזל ואושיית הרשת וכוכבת הטלויזיה נטע ברזני, המחזיקות בחשבון אינסטגרם עם מאות אלפי עוקבים והמככבות בתוכניות טלוויזיה שונות. כמו כן, שתיהן עתידות להשתתף בעונה הבאה של המירוץ למיליון, שתעלה בחודשים הקרובים. הקמפיין החדש של לי קופר יעלה בסוף חודש ספטמבר, בתקציב של כ - 2 מיליון שקל, ויחשוף את קולקציות החורף לנשים וגברים וכן את קולקציות החגים.

ספיר נרקיס, רעייתו של הזמר ליאור נרקיס, נבחרה לשמש פרזנטורית של רשת נעלי SCOOP. נרקיס תחליף את הדוגמנית דניאל גרינברג, רעייתו של הזמר אייל גולן, הנמצאת בחודשי הריון מתקדמים ושימשה בשנתיים האחרונות כפרזנטורית המותג. הקמפיין בכיכובה של נרקיס בת ה-33 יעלה בחודש ספטמבר 2020, לרגל השקת קולקציית סתיו-חורף 2020/21, בהשקעה של 1.5 מיליון שקל. רשת נעלי סקופ נמצאת בבעלות אנשי העסקים פרדי ורוני איינסאז. הרשת מתמחה בעיצוב נעלים, תיקים ואביזרי אופנה לכל המשפחה. כיום הרשת מונה 65 סניפים בפריסה ארצית בקניונים ובמרכזי הקניות המרכזיים ברחבי הארץ ומעסיקה יותר מ-600 עובדים.

אסף פוקס מונה לסמנכ"ל מוצר של חברת AppsVillage. פוקס יוביל את הטמעת JARVIS - הפתרון לניהול אוטומטי של קמפיינים בפייסבוק וגוגל ל-SMBs (עסקים קטנים ובינוניים) מבוסס בינה מלאכותית, ואת פיתוח פלטפורמת אפליקציית הקידום והשיווק ל-SMBs. מנכ"ל החברה מקס בלובנד אמר על המינוי: "אסף מביא עמו ניסיון עשיר בפיתוח מוצר ברמה הבינלאומית. הצטרפותו לחברה תסייע לנו להפוך לפתרון הראשי לעסקים קטנים ובינוניים המחפשים נוכחות דיגיטאלית".

ארגון ידידי צה"ל בארה"ב ובפנמה (FIDF) הודיע על מינויו של סטיבן וויל כמנכ"ל החדש של הארגון. וויל ייכנס לתפקידו באופן רשמי ב-16 בספטמבר ויחליף את האלוף (במיל') מאיר כליפי-אמיר. וויל אמר: "זהו כבוד גדול עבורי להצטרף לארגון ה-FIDF, ארגון של מנהיגים ואנשי מקצוע שקשרו את חייהם בדאגה מתמדת לחיילי צה"ל. באמצעות תוכניות הרווחה והחינוך של הארגון, חיילי צה"ל יכולים להגן בגאווה על מדינת ישראל ולהבטיח את עתידה של המדינה ושל העם היהודי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ספיר נרקיס. אסף לוי,
ספיר נרקיס (צילום: אסף לוי)/אסף לוי

מהלכים

מרכז בילוי משפחתי חדש נפתח השבוע בעופר סירקין פתח תקווה מקבוצת קניוני עופר. המרכז כולל מכונות אוטומטיות לילדים והוריהם. פתיחת המתחם החדש היא חלק מפעילות הקניון המעניק פתרונות מגוונים לפנאי לילדים. מתחם המשחקים החדש מיועד לילדים החל מגיל שנתיים, בני נוער ומבוגרים וכולל מגוון רחב של מכונות משחק דוגמת הוקי אויר, כדורסל, סימולטור סרטים, ניפוח בלונים ע"י מסך, אגרוף ובעיטת כדורגל, פטיש אלופים, תנינים, כדורים לכלבים, פאקמן נוסטלגיה ועוד. עלות המתקנים מוזלת - 5 שקלים למשחק. המתחם מופעל על ידי חברת קידי סטאר, הפועלת 30 שנה בתחום. המכונות מקבלות כל אפשרויות התשלום: מטבעות, אשראי, סריקת ברקודים.

עוד מסירקין עופר: שוק חקלאים ומגדלים ייערך החל מיום חמישי הקרוב ובכל יום חמישי בקניון. השוק יציע לקהל הרחב סחורה טרייה, מגוונת ומשתלמת לכל כיס - ישירות מהמגדלים ללא מתווכים. בין החקלאים שיגיעו: מגדלי ירוקים בגידול רגיל והידרופוני , לבבות חסה, עלי תרד, עלי קייל, בזיליקום, עירית, פטרוזיליה, כוסברה, נענע, שמיר, פטריות שמפיניון, חסה הידרופונית, בצל ירוק, מלפפון בייבי, עגבניות שרי תמר, זוקיני קישואים, סברס ועוד. פירות: דובדבנים, אפרסקים, נקטרינות, שזיפים,
משמשים, מנגו מזן שלי ומאיה, אננס, פטל אדום ואוכמניות כחולות, תאנים ועוד. היריד יתקיים מדי שבוע בימי חמישי בין השעות 16.00-22.00

רשת פוקס, פותחת השבוע סניף בקניון עופר הגבעה, אף הוא מקבוצת קניוני עופר, בגבעת שמואל. הסניף החדש משתרע על שטח של כ-300 מ"ר ומיועד לנשים, גברים וילדים. פוקס מציעה בסניף החדש אופנת קז'ואל-בייסיק לגברים, נשים, ילדים ותינוקות, עם מגוון רחב של פריטים בשלל צבעים והדפסים ובמחירים אטרקטיביים.

המשביר לצרכן משיקה את "Sport 365"- רשת חדשה למוצרי ספורט, סניף ראשון הושק בקניון עיר ימים בנתניה. החנות הינה הראשונה מתוך 20 המתוכננות להיפתח בשנה הקרובה בפריסה ארצית ומציגה קונספט חדש של מוצרי ספורט למקצועניים וחובבים כאחד, זאת תוך כדי הצגת קולקציות רחבות של מותגי הספורט המובילים בעולם במגוון קטגוריות בהן: הליכה, ריצה, כדורגל, כדורסל, יוגה, פילאטיס, לייף סטייל ועוד. החנות, אשר משתרעת על פני שטח של 200 מ"ר ובהקמתה הושקעו כ- 1.5 מיליון שקל, נפתחה בצמידות לסניף המשביר לצרכן בקניון, מציעה קולקציות לגברים, נשים וילדים ומציגה קו עיצוב חדשני, תוך מתן במה לכל אחד ממותגי הספורט הנמכרים בה: אדידס, נייק, אנדר אמור, ברוקס, ניו באלנס, ריבוק ועוד.

אתר האופנה Adika משיק שירות משלוחים חדשני מהיום למחר, שיגיע לבית הלקוח בתוך 24 שעות בלבד מרגע ההזמנה. השירות מוצע בכל רחבי הארץ, כשבכל רכישה באתר ב-60 שקל ומעלה הוא יינתן בחינם וללא עלות. השירות לא כולל הזמנות בסופ"ש וערבי חג, וכן ליישובים מרוחקים בהתאם לזמני השילוח באתר. לדברי רועי הסל, מנכ"ל Adika: "אנו משיקים את השירות באתר במיוחד בתקופה זו, שבה הרבה אנשים עדיין מעדיפים להישאר בבית ולבצע את הרכישות באונליין, ובכך לאפשר ללקוחותינו ליהנות מהמוצרים שלנו כבר ביום שלמחרת ההזמנה ולקצר את זמני מסירת החבילות. המטרה היא להמשיך את מגמת השיפור בשירות הלקוחות שאנו מובילים מיום הקמת האתר".

מותג ADIKA. בר שריר,
שירות מהיר וברובו חינמי. ADIKA (צילום: בר שריר)/בר שריר

מפעל הפיס יקיים בחודש הקרוב מאות מופעי תרבות ברחבי רשויות מקומיות בכל הארץ לקהל הרחב. היקף ההשקעה ביוזמה עומד על כ-2.3 מיליון שקל. המופעים פתוחים בהתאם להנחיות וללא תשלום. רו"ח אביגדור יצחקי, יו"ר מפעל הפיס: "מפעל הפיס פועל מזה שנים רבות למען טיפוח המרחב הציבורי והפיכתו למרחב נגיש לעולם התרבות והאמנות הישראלית. על רקע התפרצות נגיף הקורונה והמגבלות בקיום הופעות במרחב הציבורי, התאמנו את פרויקט 'תרבות פיס ברחוב' אל רוח התקופה ובאמצעותו נצליח לחשוף את הקהל הרחב ברשויות המקומיות למופעי תרבות מהנים מצד אחד, ומהצד השני לסייע לאמנים וליוצרים ישראליים הזקוקים לתמיכה בתקופה לא פשוטה זו". הפעילות תתקיים במספר מוקדים בכ-110 יישובים ברחבי הארץ.

רשת כללית רפואה משלימה מתרחבת ופותחת שלוחה חדשה במרפאת כללית גן יבנה. היא תציע טיפולי דיקור סיני קרוב ללקוחות כללית, לתושבי גן יבנה והסביבה. לדברי ד"ר מוטי לוי, הרופא הראשי של כללית רפואה משלימה: "אנו שמחים להרחיב את פעילותנו למקומות נוספים ברחבי הארץ. המרפאה בגן יבנה מצטרפת למרפאות נוספות שלנו ברחבי הארץ, זאת לאור הביקוש העולה מקהל המטופלים והעלייה במודעות לטיפולים משלימים בקשת רחבה של גילים - החל מתינוקות וילדים, דרך מתבגרים ומבוגרים ועד לבני הגיל השלישי. השאיפה שלנו היא להעניק את מגוון הטיפולים הרחב ביותר למטופלים שלנו וכמה שיותר קרוב לבית".

החל מה 30.8, מותג תכשיטי היוקרה ה.שטרן יקיים זו השנה ה-22 ברציפות את אירועי ה-GOLD RUSH, במסגרתם ניתנת ללקוחות הצצה ראשונה לקולקציית קפסולה חדשה וכן אפשרות להחליף זהב ישן שברשותם בשווי הגבוה ב-25% ממחיר הזהב בשוק, לרכישת תכשיט חדש ברשת. לדברי שרון רוזנברג, מנכ"לית ה. שטרן : "מאז ערכנו את אירועי ה Gold Rush בשנה שעברה, עלה מחיר הזהב בכ-54%, מה שהופך את אירועי החלפת הזהב לכדאיים אפילו יותר". בימים אלה, משיקה ה.שטרן את קולקציית flow(er) החדשה שבמרכזה הפרח, תכשיטי זהב אצילי 18 קראט בשיבוץ יהלומי קוניאק. מחירי הקולקציה מתחילים ב- 10,040 שקל לתכשיט.

חברת 'זהבי עצמון', בשיתוף עמותת 'עזרה לקשיש', נרתמת יחד עם שבעה אנשי עסקים מתעשיית העיצוב והנדל"ן לשפץ בתים ולעשות טוב לקשישים ניצולי שואה המתגוררים בבתים שאינם ראויים למגורים. זאת במטרה לשפר את איכות חייהם ובטיחותם האישית ולענות על צרכים חיוניים הנובעים ממגבלות הגיל ומצבם הפיזי והנפשי. מיכל נוף, מנהלת השיווק בזהבי עצמון המלווה את הפרויקט: "תנאי המחייה קשים ואנו מענף הנדל"ן החלטנו להירתם למשימה ולהפוך את הבית למצב שיהיה ראוי למגורים ברמת שיפוץ, נראות ואף לבצע שינויים בפתחי הכניסה על מנת לאפשר לקשישים גישה גם עם כיסא גלגלים".

מופע קרקס ברחוב בחסות מפעל הפיס. ערן בארי,
מופעים של מפעל הפיס בכ-110 יישובים (צילום: ערן בארי)/ערן בארי

תיאטרון הבימה החל בפרויקט שנקרא "הבימה תומכת באמנים", למען תמיכה בשחקני התיאטרון המושבתים מזה מספר חודשים ונותרו ללא פרנסה. מדובר בהופעות של שחקני התיאטרון שיתקיימו בגינות פרטיות של חברי אגודת ידידי הבימה, על פי הנחיות התו הסגול - עד 20 איש בקפסולה בגינה עם מסכות. ההופעה הראשונה התקיימה בחצר ביתם של יו"ר אגודת הידידים ציפי רובין ובעלה פיני, עם הופעות של ליה קניג ועמית פרקש, ובאותו ערב התקיימה הופעה נוספת של יעקב כהן ואשרת אינגדשט. נאספו קרוב ל-7,000 שקל. במוצ"ש תתקיים הופעה נוספת אצל איש העסקים גל ארליך עם הופעות של אורנה דץ ומאיה מעוז, ובשבוע הבא, אצל ליאורה לנדאו, יופיעו מיקי קם ורוני דלומי.

במסגרת מאמץ מתמשך לתמוך במאבק סרטן העור והרחבת המודעות להגנה מפני השמש וכחלק מתכנית הסולידריות הגלובלית של לוריאל בכל העולם, נרתם מותג LA ROCHE-POSAY לה רוש-פוזה, מבית לוריאל ישראל, ויוצא בשיתוף פעולה עם העמותה הישראלית לסרטן העור. במסגרתו, הפיקו לה רוש פוזה קמפיין רחב היקף בעלות של עשרות אלפי שקלים, שיעלה ברשתות החברתיות. הקמפיין הוא מהחשובים (והמתוקים!) להעלאת המודעות בקרב ילדים והורים להגנה מפני השמש. אילן נפתלי, מנהל חטיבת הדרמו קוסמטיקה בלוריאל ישראל: " המותג לה רוש-פוזה, כמותג מוביל בתחום ההגנה משמש, מחויב להעלאת המודעות לשמירה על העור מפני קרני השמש וחשיפה לא נכונה. וכחלק ממחויבות זו אנו שמחים להירתם לפרויקט חינוכי חשוב זה".

רשת טיב טעם, נרתמת לתמוך באנשי התרבות, שפעלו כל השנים לטובת הקהילה. הרשת תעניק מדי שבוע לכ-40 משפחות תווי קנייה בשווי של כ-10,000 אלף שקל, 250 שקל ליחיד, לרכישת סל קניות בטיב טעם. מהלך זה יתפרס על פני מספר חודשים. חגי שלום מנכ"ל ובעלי טיב טעם: "כמנהגנו, ועכשיו יותר מתמיד, אנו מחויבים לפעול למען הקהילה. פעילותנו זו למען "עובדי הצללים" בעולם התרבות, הינה חלק מפעילויות חברתיות רבות שיזמה ויוזמת הרשת, לאורך השנים ותמשיך לפעול כך כאות למחוייבותה החברתית."

המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל ואשכול נגב מזרחי מחזקים את התעסוקה בנגב ומשיקים את מיזם code negev. המיזם יעניק הכשרה מקצועית ותעסוקה בתחום ההייטק ויאפשר לתושבי הנגב המזרחי מהישובים אל קסום, דימונה, חבל אילות, חורה, ירוחם, כסיפה, מיתר, מצפה רמון, נווה מדבר, ערבה תיכונה, ערד, ערערה, רמת הנגב ושגב שלום, לקבל הכשרה מקצועית ולעבוד כמפתחי תוכנה בתעשיית ההייטק בנגב. הקורס יימשך כ-6 חודשים שבמהלכם המשתתפים יוכשרו כמפתחי תוכנה, ההכשרות המקצועיות יתבצעו על ידי חברת "Experis Academy", העוסקת בהכשרה, גיוס והשמת עובדים בתחום ההייטק כאשר בתום הלימודים חברת תלווה אותם עד לקליטה מוצלחת בעבודה באחת מחברות ההייטק המובילות בדרום. הוא יסובסד במסגרת המיזם הכלכלי ועלותו למשתתף תעמוד על 500 שקל בלבד.

אריאל משעל מנכ"ל המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל: "חיזוק התעסוקה בנגב הוא יעד. מיזם "קוד נגב" יאפשר לתושבים אפשרויות נוספות לתעסוקה איכותית בתחום ההייטק קרוב לבית. זהו צעד נוסף שהמשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל מקדם לצד מיזמים כלכליים נוספים שיחזקו את הרשויות מבחינה כלכלית ויפתחו בפני התושבים אפשרויות תעסוקה". עירית אברשטרק, מנהלת :Experis Academy: "תעשיית ההייטק הינה הקטר של המשק הישראלי והמיזם של המשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל ואשכול נגב מזרחי יאפשר להרבה גברים ונשים איכותיים ליהנות מההזדמנויות החברתיות והכלכליות שבאות איתה. המיזם הכלכלי מייצר שוויון הזדמנויות כדי שרבים מהתושבים הנהדרים של הנגב המזרחי יוכלו למצות את הפוטנציאל האדיר שלהם"

חגי שלום מנכ"ל ובעל השליטה בטיב טעם. אסף לב,
תומך בקהילת התרבות. חגי שלום (צילום: אסף לב)/אסף לב

השבוע (א') נפתחה ההרשמה לקורס ייעודי לתפקיד אנליסטית שיווק לנשים חרדיות. הקורס יתקיים מטעם Jump.in עסק חברתי להכשרת מועמדים מהפריפריה החברתית לתפקידי שיווק דיגיטלי, ובשיתוף המרכז להכוון תעסוקתי בעיריית בני ברק, המתמחה בסיוע תעסוקתי ייעודי למגזר החרדי. מטרת שיתוף הפעולה היא הענקת קפיצה תעסוקתית לנשים חרדיות המעוניינות להשתלב בתעסוקה איכותית בתחום השיווק הדיגיטלי. הקורס שייפתח מציע לעד 25 משתתפות הכשרה מעשית לתפקיד אנליסטית שיווק המותאמת למגזר החרדי. התכנית כוללת מפגשים קבוצתיים ואישיים בזום, כמו גם הרצאות אורח. בסיום הקורס המשתתפות יקבלו תעודת הסמכה מטעם Jump.in ומטעם המרכז להכוון תעסוקתי בבני ברק, ותעודת סיום מבחן הסמכה מטעם Google.

קבוצת שלמה חוברת לבנק הפועלים ותהיה לקבוצת הרכב הראשונה אשר תאפשר ללקוחותיה תשלום באמצעות אפליקציית התשלומים bit. השירות יפעל בשלב זה לטובת תשלום עבור שירותי דרך מזדמנים הניתנים בשטח ובימים הקרובים יהיה זמין גם לטובת השכרת רכב בארץ. בנוסף, מציעה שלמה מענה משלים לשירות ותאפשר ללקוחות לסגור עסקת השכרה מרחוק, מבית הלקוח, בשירות טלפוני או באמצעות אתר האינטרנט, ומבלי לבקר בסניף כלל. הרכב יישלח עד לבית הלקוח באמצעות נציג החברה ויוחזר באותו האופן בסיום השימוש, שירות הכרוך בתשלום. לקוחות שירותי הדרך של שלמה יכולים כעת לשלם בעזרת אפליקציית ביט עבור שירותים מזדמנים הניתנים בשטח, כמו החלפת מצבר, ישירות לאפליקציה של איש השירות.

"נשיר חותם" - אסותא למען אמני ישראל, הסתיים בהצלחה עם למעלה מחמשת אלפים איש אשר צפו בהופעותיהם של שירי מימון, אביב גפן, נטע ברזילי ועברי לידר, במסגרת מיזם לייב במהלכו הועברו בשידור חי ההופעות לכל המטופלים ולצוותים הרפואיים למסכים האישיים של המטופלים והצוותים במרכזי אסותא בכל הארץ. בהופעה של אביב גפן הקדיש היוצר את השיר "האם להיות בך מאוהב" לשאול רונלד המאושפז במחלקת קורונה באשדוד. רונלד נאלץ לפספס את חתונת בנו שהתקיימה ביום רביעי , עקב מחלת הקורונה בה חלה, צפה בהופעה ממיטת בית החולים והתרגש עד דמעות. פרופ' שוקי שמר, יו"ר אסותא מרכזים רפואיים והמנכ"ל גידי לשץ: "אסותא רואה את עצמה חלק מהקהילה בה היא פועלת ובמסגרת המחויבות שלנו לאחריות תאגידית וכתרומה לקהילה. המיזם נולד מתוך רצון לחבר בין שלושה קהלים שחווים תקופה לא פשוטה: המטופלים, הצוותים הרפואיים ועובדי בתי החולים של אסותא ולצדם גם אמני ישראל וכל אנשי הבמה" .

איגוד האינטרנט הישראלי ומכללת אורנים משיקים קורס הכשרה חדש עבור מדריכי אינטרנט בטוח ומוגן בהחברה הערבית. הקורס יעניק את הידע והכלים הנדרשים להרצות על אינטרנט בטוח בבתי ספר, מקומות עבודה, מרכזים קהילתיים, הדרכות הורים ועוד. הקורס, שיחל בחודש אוקטובר בזום, מונה 8 מפגשים ומציע הכשרה ייעודית למתן הרצאות והדרכה לחברה דוברת הערבית בישראל, בנושאים החמים ביותר - בכל הקשור להגנה ברשת האינטרנט והתנהלות בטוחה אתית וזהירה. הקורס מיועד למורים, יועצים, אנשי הייטק בעל ניסיון בעמידה מול קהל, שרוצים להעשיר את רפרטואר ההרצאות שלהם, כאשר בסיומו יקבלו המשתתפים תעודת הסמכה ממכללת אורנים ואיגוד האינטרנט הישראלי - כמוסמכים להדריך ולהרצות בתחום.

מור פסו אבלגון סמנכ"ל השיווק של קסטרו. זוהר שטרית,
אתר האופנה הראשון שמקבל BIT. מור פסו אבלגון, סמנכ"ל השיווק של קסטרו (צילום: זוהר שטרית)/זוהר שטרית

קסטרו משיקה בימים אלה את אתר האינטרנט המחודש של המותג www.castro.com . עם השדרוג וההשקה המחודשת האתר הוא הראשון והיחיד לקבל תשלום באפליקציית bit. מור פסו, סמנכ"ל השיווק של קסטרו, אמרה לרגל השקת האתר החדש: "קסטרו הוא מותג האופנה המוביל בישראל ולכן היה חשוב שגם אתר האיקום המשודרג יהיה כזה שעוצב ופותח ברמה הכי גבוהה וחדשנית שיש. מעבר לנראות הסופר אופנתית, לאתר מספר פיצ'רים טכנולוגיים ייחודיים שהופכים את הקניה לחדשנית ומהירה - זהו אתר האופנה היחיד בארץ בו ניתן לבצע תשלום באמצעות אפליקציית bit המובילה בישראל. שני קליקים והתשלום מבוצע. בנוסף, הלקוחות יקבלו הודעה כאשר פריט חזר למלאי, יוכלו לממש נקודות מועדון, וייהנו מכניסה מהירה ומאובטחת ללא צורך בסיסמא באמצעות מספר טלפון בלבד. אני גאה מאוד בתוצאה".

רשת האופנה STRADIVARIUS משיקה את אתר האונליין בישראל. השקת האתר מסמלת ציון דרך נוסף ומשמעותי בהתרחבות מותג האופנה STRADIVARIUS, הן בחנויות הפיזיות והן במודל המקוון ומנגישה אותו לכולם. אתר www.stradivarius.com/il/ החדש יציע לרוכשי האונליין בישראל את קולקציית סתיו חורף 20-21. באמצעות המודל המשולב, לקוחות האונליין יוכלו לקבל פריטים שרכשו ישירות לבתיהם או לאסוף מסניפי המותג בארץ. זמני האספקה למשלוח 3-6 ימי עסקים. לקוחות סטרדיווריוס בישראל יוכלו להשתמש באותם ערוצי שירות הלקוחות הקיימים כיום: שירות לקוחות טלפוני, כתובת מייל ייעודית, ולשירותים יתווסף צ'אט און ליין המיועד למענה לכל פנייה.

לאחר השקת אתר ZARA ו- PULL&BEAR בישראל ורגע לפני חגי תשרי, אתר האונליין של המותג להלבשת הבית, Zara Home יוצא לדרך. האתר יתחיל לפעול ויהיה זמין להזמנות החל מיום חמישי ה-27.8. השקת האתר היא חלק מההתרחבות המתמידה של קבוצת זארה, הן בחנויות הפיזיות והן במודל המקוון בשווקים בהן אינדיטקס פועלת. אתר זארה הום החדש יציע לרוכשי האונליין בישראל מגוון עשיר של פריטים בעולמות עיצוב הבית השונים: מצעים, אביזרי אמבטיה, מפות, שטיחים לסלון הבית ולחדר האמבטיה, כלי מטבח, רהיטים, הלבשת שולחן, סכו"ם ומערכות אוכל ופריטים מעוצבים נוספים לצד קו הלבשה לבית וקו מוצרי אמבט ובישום לבית ועוד. לקוחות האונליין יוכלו לקבל פריטים שרכשו ישירות לבתיהם או לאסוף מסניפי המותג בארץ. זמני האספקה למשלוח 3-6 ימי עסקים. לקוחות Zara Home בישראל יוכלו להשתמש בערוצי שירות הלקוחות הקיימים הכוללים שירות לקוחות טלפוני, צ'אטים ושירות בכתובת מייל ייעודית. מותג הלבשת הבית Zara Home הושק בישראל בשנת 2017 והוא מציע את הטרנדים האחרונים בעולם עיצוב הבית. צוות מעצבים בינלאומי בעל חזון ייחודי הפך את המותג Zara Home לכזה ההופך חללים פשוטים לחללים חמים, אופנתיים ומעוצבים.

אפליקציה חדשה תסייע לעצמאים לעשות עסקים עם עצמאים אחרים וגם להרוויח מכך. התנאי לכניסה לאפליקציה הוא בהתחייבות למתן הנחה קבועה על השירות אותו נותן בעל המקצוע לשאר העצמאים החברים באפליקציה. האפליקציה, בשם V.I.B (עסקים חשובים מאוד) מאגדת בתוכה תחומי עיסוק רבים כדוגמת מקצועות חופשיים, תיירות, אופנה, תרבות ופנאי ועוד. כך יוצא שכל עצמאי יוכל למצוא מגוון דברים שהוא צריך ולרכוש אותם און ליין מעצמאי אחר, במחיר זול יותר. כל בעל עסק שנרשם לאפליקציה רשאי להעלות מידע אודותיו וכן פרטי התקשרות ובכך הוא מקבל חברות במועדון בעלות חודשית נמוכה של כ-30 שקל.

אפליקציית פיקסלופ של לייטריקס. יחצ,
אפליקציית פיקסלופ של לייטריקס/יחצ

חברת ההיי-טק הירושלמית לייטריקס (Lightricks), המפתחת מוצרים לעריכה מתקדמת של תמונות וסרטוני וידאו, נבחרה כשותפה במתחם היצירתיות וה"עשה זאת בעצמך" של כנס ה- DC Fandome, אירוע וירטואלי ראשון מסוגו בעולם של חברת Warner Brothers. האירוע שנערך בשני חלקים (חלק ראשון: יום שבת 22/8/20, חלק שני: יום שבת, 12/9/20) הינו כנס וירטואלי למעריצי סרטי הקומיקס של Warner Brothers בכל העולם. הכנס נערך בכל פעם למשך יום שלם ומציע למעריצים חמישה מתחמי תוכן שונים, כאשר לייטריקס נבחרה להיות חלק ממתחם היצירתיות, הכיף וה- DYI. בנוסף כולל הכנס גם פאנלים וירטואליים וחשיפה של קטעים מסרטים שיציאתם לקולנוע נדחתה, בשל משבר הקורונה, כגון: וונדר וומן 1984, The Batman, The Suicide Squad. זאב פרבמן, מייסד-שותף ומנכ"ל לייטריקס: "אנחנו מתרגשים ושמחים על השותפות עם חברת Warner Brothers, ועל היכולת שלנו לתת השראה למיליוני מעריצי סרטי החברה באמצעות Pixaloop, ולעזור להם לספר את הסיפור האישי שלהם דרך האלמנטים האייקוניים של דמויות גיבורי העל. היכולת להפיח חיים בתמונות רגילות ולהפוך אותן לקסומות באמצעות האפליקציה שלנו, תוך כדי חיבור בין שני המותגים, לייטריקס ו- Warner Brothers, היא ציון דרך מלהיב עבורנו, כחברה שחווית משתמש מעולה וקריאייטיבית, הן עיצובית והן מוצרית, היא נר לרגליה בכל עת".

הנהלת חברה קדישא ראשל"צ אירחה בשבוע שעבר את ראש העיר, רז קינסטליך וגורמי מקצוע ממחלקת ההנדסה לסיור מקצועי בבית העלמין גני אסתר שהולך ומתרחב. בסיור השתתפו גם מהנדס העירייה קיריל קוזיול, גלעד אברהמי מנהל אגף הנכסים בעירייה, שרון שפר אדריכלית העיר, צחי חמדני נציג המשרד לשירותי דת, טוביה שגיב אדריכל בית העלמין, יו"ר ההנהלה בחברה קדישא ראשל"צ יעקב רייכר, חברי ההנהלה ניסים אלקסלסי, הרב מרדכי אנגלמן, מנכ"ל החברה ישראל הורוביץ ועוד. קינסטליך אמר בתום הסיור: "ראינו בית עלמין יפה, עם חשיבה תכנונית נכונה, שמתאימה לעידן שלנו היום. ראינו את החשיבה הירוקה והיה מעניין. זה פתח אותנו לחשוב על איך אנחנו נראה את בית העלמין שיוקם בעתיד בדרום מערב העיר. כל הכבוד וישר כוח על העבודה היפה, קיים היום שיתוף פעולה טוב מול חברה קדישא ראשל"צ ואני שמח על כך. בסופו של דבר כולנו רוצים דבר אחד- כמה שיותר טוב עבור התושבים".

בירושלים ובבית שמש קיימים עשרות סניפים של קופת חולים "לאומית". לאחרונה התפרסם מכרז למיגון הסניפים הללו וחברת צוות 3 התבשרה כי היא זכתה במכרז. במסגרת זו תספק צוות 3 לסניפים שירותי מוקד וסיור. צוות 3 בעלת ניסיון במיגון קופות חולים ומזה מספר שנים מספקת שירותי מוקד ומיגון למאות סניפים של קופת חולים בכל הארץ. בצוות 3 ציינו כי מיגון קופות החולים הוא מורכב מכמה היבטים הן בשל אלימות כלפי רופאים והסגל הרפואי והן בשל גם מקרי אלימות גם בבתי המרקחת. לשם כך, על מנת לשמור על ביטחון העובדים, חברת צוות 3 התקינה לחצני מצוקה וברגע של אלימות, המוקד המבצעי של צוות 3 שולח את הסייר אל המקום ובמידת הצורך אף יזעיק את משטרת ישראל. זה המקום לציין שזמינותם של סיירי יחידת האופנועים של צוות 3 מקצרת משמעותית את ההגעה למקום. ניסים כהן, מנהל שיווק ומכירות ארצי בצוות 3, אמר היום: "קופת חולים 'לאומית' היא לקוח אסטרטגי נוסף שמקבל את השירות המקצועי והמנוסה של המוקד והסיור של צוות 3. השירות מתווסף למיגון מוסדות העירייה והחינוך של עיריית בית שמש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully