וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעולם החינוך לעולם האופנה: המהפך בחייה של ליאת הרטמן, מנהלת מחלקה בחברת האופנה הבינלאומית H&M

בשיתוף H&M

14.9.2020 / 8:15

H&M מגייסת למגוון רחב של תפקידים ואתם אפילו לא חייבים רקע מוקדם בעולם האופנה כדי להתקבל

ביקור בחנות H&M הרצליה/צילום: עידו שחם עריכה: דפי מקל

לא מעט ישראלים מחפשים בימים אלו אחר מקום עבודה חדש או שינוי תעסוקתי העלול לטמון בחובו את ההזדמנות הגדולה הבאה שלהם. אם גם אתם רוצים להיות חלק ממותג אופנה בינלאומי מוביל, תשמחו לגלות שאפילו לא חייבים ניסיון בתחום האופנה כדי לעשות את הצעד הראשון.

לשליחת קורות חיים למשרת מנהל / ת מחלקה בחנויות

H&M מונה למעלה מ-5,000 חנויות ב-74 שווקים ברחבי העולם, מתוכן 22 חנויות בישראל. בימים אלו מגייסת H&M עובדים למגוון רחב של תפקידים ומציעה לכם להצטרף לעולם האופנה בו תוכלו להיות הראשונים לגעת בטרנדים הבאים, באווירה משפחתית שתוכלו לצמוח בה.

יצאנו להכיר כמה מהעובדים בחנויות השונות ולגלות מה הם אוהבים בעבודה ב-H&M ואיך בכלל הגיעו למשרות שלהם מלכתחילה. התוצאות היו מעניינות ומפתיעות.

בן אדרי, מנהל חנות H&M בקריון, סיפר: "הגעתי לעולם האופנה די במקרה. הייתי חייל משוחרר, אחרי הטיול ואני אוהב אתגרים, אז החלטתי לנסות משהו חדש. מיום ליום הבנתי עד כמה המקום הזה רציני ומתאים לי. התחלתי כמלצר והיום אני מנהל חנות".

ליאת הרטמן הגיעה לעבודה ב-H&M אחרי 27 שנים (!) במערכת החינוך. היום היא מנהלת מחלקת הילדים בסניף הרצליה: "החלטתי לעשות הסבה מקצועית. רציתי משהו שימלא אותי ויעשה טוב בלב. ברגע שהגעתי לריאיון עבודה, נתנו לי להבין שאוכל ללמוד ולהתקדם תוך כדי התפקיד".

ואם אתם רוצים להצטרף גם כן, מה כדאי לדעת? "אנחנו מחפשים מגוון תפקידים - יועצי מכירות, מנהלי מחלקות, מעצבים מסחריים", אומר אדרי. "נוכל לכוון את העובד, לתת לו את הכלים להצליח במה שהוא רוצה וחולם לעשות. יש פה אנשים מכל הגילאים והסוגים."

הרטמן מוסיפה: "אין צורך בניסיון קודם באופנה. זה משהו שאפשר לרכוש ולקבל. אני הדוגמה לכך, כי הגעתי נטולת ידע לחלוטין באופנה. מה שחשוב זה היושרה, הרצון והמוטיבציה. מגיעים להתפרנס, אבל גם ממקום של שייכות. ככה נוצרת סביבת עבודה מדהימה והווי עם הצוות".

בסניף הרצליה פגשנו גם את יועצת המכירות לין חאג' יחיא, שהסבירה: "מה שמהנה בעבודה זה שהחברה גדולה ובינלאומית, אז כל יום נחשפים לטרנדים וקמפיינים חדשים ולקולקציות חדשות. יש פה עבודת צוות, כמו משפחה, כולם עוזרים לכולם".

אז אם גם אתם מחפשים עבודה חדשה, דווקא עכשיו ואתם רוצים להיות חלק ממשהו מרתק, דינמי וטרנדי, כנסו לעמוד המשרות הפתוחות בעמוד הקריירה באתר H&M. החוויה הגדולה הבאה כבר מחכה לכם.

לשליחת קורות חיים למשרת מנהל / ת מחלקה בחנויות

בשיתוף H&M
  • עוד באותו נושא:
  • H&M

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully