וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא פשוט לקנות דירה בארץ, אבל הנה הדבר הראשון שאתם חייבים לדעת

בשיתוף התאחדות יועצי המשכנתאות

6.9.2020 / 8:24

עולם המשכנתאות מבלבל ומורכב, בעיקר עבור זוגות צעירים שרוצים לרכוש את הדירה הראשונה שלהם. התאחדות יועצי המשכנתאות מוודאת שהיועצים הפועלים תחתיה אמינים, מקצועיים ומעודכנים בכל הנעשה בתחום 24/7, על מנת לעזור לכם לקבל את המשכנתא הכי משתלמת, בדרך הכי נוחה

התאחדות יועצי המשכנתאות. יח"צ ואגס VGS,
חברי הנהלת התאחדות יועצי המשכנתאות/יח"צ ואגס VGS

בואו נודה באמת: לא פשוט לרכוש דירה בישראל. קודם כל, צריך למצוא את הנכס שאתם אוהבים, עם תיווך או בלעדיו. אחר כך גם יגיעו כל מיני בירוקרטיות ממושכות, מול רשויות, עיריות וגופים שונים וכל זאת עוד לפני שהזכרנו את החלק המורכב ביותר: הכסף כמובן, והמשכנתא שאתם צריכים לקחת מהבנק כדי שתוכלו לרכוש את הדירה שהתאהבתם בה.

עולם המשכנתאות והנדל"ן מורכב מאוד ומשתנה ללא הרף ועבור כל אחד שנכנס אליו ורוצה להגיע עם הבנק להסכם שיאפשר לו לקנות דירה, מדובר בסיטואציה מאתגרת ולעיתים מבלבלת. בטח ובטח שעבור זוגות צעירים, הניצבים בפני רכישת הדירה הראשונה שלהם - אחד הצעדים המשמעותיים ביותר בחיים הבוגרים שלנו.

כדי לקבל הכוונה והדרכה בתהליך הזה, ולוודא שהעסקה מול הבנק היא הטובה והנכונה ביותר עבורם, רוכשי דירות רבים נעזרים ביועץ משכנתא. תפקידו של היועץ הוא להכיר את תחום המשכנתאות מא' ועד ת', לחיות את העדכונים התכופים בכל נושאי הריביות המשתנות ולדאוג לכם, כדי שלא תשלמו יותר ממה שצריך. אבל איך יודעים אם יועץ המשכנתא שלקחנו אכן אמין, עונה על הדרישות הללו ומתאים לצרכים שלנו?

לשם כך נוסדה ב-2016 התאחדות יועצי המשכנתאות. שי פרלמן, חבר הנהלת ההתאחדות מסביר: "ההתאחדות הוקמה על ידי כ-30 יועצים כתגובה לכך שהבנקים סגרו את הדלתות בפני היועצים והחלו לשלול את זכות הלקוחות לקבלת ייעוץ מקצועי. השאיפה הייתה לחזור למצב בו הלקוחות הורשו להיעזר ביועצים, כי היו מקרים בהם לא אפשרו ליועץ להיכנס לפגישה או לדבר בה ושלילה של הזכות לקבלת ייעוץ מקצועי היא כמו שלא יאפשרו למישהו לקבל עורך דין בעת הצורך".

התאחדות יועצי המשכנתאות. יח"צ,
התאחדות יועצי המשכנתאות/יח"צ

שורה של הישגים

מטרה נוספת של ההתאחדות הייתה יצירת קהילת יועצים מקצועיים, בה ניתן יהיה לשפר את המקצועיות ולייצר סטנדרטים גבוהים. לשם כך, חברי התאחדות יועצי המשכנתאות לוקחים חלק בקבוצות אשר מתעדכנות מסביב לשעון בכל מה שחדש בתחום ומשתתפים בכל שנה במספר כנסים מקצועיים, בהם הם זוכים להעשיר בצורה מתמדת את הידע והכלים שלהם, על מנת לשרת את הלקוחות. בנוסף, כל היועצים החברים בהתאחדות נדרשים לכללי אתיקה מחמירים ועוברים בחינה מקצועית וראיון אישי.

השילוב הזה, בין מקצועיות לאמינות, מספק ללקוח תחושה שהוא אכן יכול לסמוך על יועץ המשכנתא שלו. תחום המשכנתאות בישראל אינו מוסדר ולכן, תמיד תעדיפו להיעזר בשירותיו של יועץ שנמצא תחת פיקוח של גוף כמו ההתאחדות. כך אתם יודעים שהיועץ מוכשר ושיש סביבו מערכת שלמה. כאשר עוסקים בנושא כמו משכנתא, יועץ כזה יכול לסייע לכם משמעותית, גם בפן הכספי וגם בהתמודדות עם כלל הבלבול הכרוך בלקיחת משכנתא.

עד כה, התאחדות יועצי המשכנתאות נהנתה משורת הצלחות במהלך שנות הפעילות שלה, כולל הכרה מבנק ישראל שקבע שאסור להפלות לקוחות מקבלת ייעוץ, הארכת תוקף האישור העקרוני המוענק למי שמבקש משכנתא מ-12 ל-24 ימים וסיוע ללקוחות מול הבנקים והממשלה במהלך תקופת הקורונה, בה ההכנסות של רבים נפגעו משמעותית, אך הם עדיין התבקשו להמשיך לשלם את המשכנתא שלהם. התיווך של התאחדות יועצי המשכנתאות, הנגשת המידע והעלאת המודעות לכך שהבנקים העלו את הריבית באופן בולט במהלך הקורונה עזרו לרבים בציבור לצלוח את התקופה הזו עם הבנה טובה יותר בנוגע למצבם.

אז אם הגעתם לרגע בו מצאתם דירה חדשה ואתם מתחילים לברר בכל נושא המשכנתא, פנו ליועץ משכנתא לעזרה ולפני הכל, בידקו שהוא אכן רשום כיועץ בהתאחדות יועצי המשכנתאות. מכאן, תגלו שהדרך שלכם לדירה החדשה הרבה יותר נעימה וקלה.

לאתר התאחדות יועצי המשכנתאות

וואלה! כסף, בשיתוף התאחדות יועצי המשכנתאות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully