וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפליקציות התשלומים נלחמות עליכם. איזו מהן עדיפה?

27.8.2020 / 9:17

אפליקציות התשלומים שזוכות לפופולריות גבוהה בשנים האחרונות, ממשיכות לצמוח ולהתרחב לשירותים רבים בדרך לכבוש את ליבם של המשתמשים. למראית עין האפליקציות המובילות מציעות העברת כספים בין אנשים, אך בצלילה לעומק ניתן למצוא הבדלים רבים ביניהן. יצאנו לבדוק

צילום: רויטרס,עריכה: שאול אדם

אף על פי שהתחושה היא שהן איתנו מאז ומעולם, אפליקציות התשלומים פרצו לחיינו רק בשנים האחרונות ומאז הן הפכו למוצר צריכה בסיסי המותקן על הטלפונים של מיליוני ישראלים. שלוש האפליקציות המובילות בישראל הן פייבוקס של בנק דיסקונט, ביט של בנק הפועלים ופיי של בנק לאומי. הן עושות הכול על מנת שנבחר באפליקציה שלהן ומוסיפות שירותים ותחומי חיים נוספים בהם התשלום המקוון מחליף את המזומן.

לכאורה שלוש האפליקציות מציעות את אותו השירות, העברת כספים בין משתמשים, אך בפועל ישנם הבדלים רבים בין האפליקציות, החל מפיצ'רים מגוונים כמו הטענת רב קו, ניהול ועדי ההורים ושליחת מתנה (ב-PayBox, שהיא היחידה שעובדת עם תשלום קבוצתי) דרך הבדלים בסכומי הסף המתאפשרים, ועד שיתופי פעולה עם גופים מסחריים כמו שיתוף הפעולה בין דומינוס פיצה עם אפליקציית Bit או בין Pay וארומה.

איזו מהשלוש היא אפליקציה הכי מתאימה לצרכים שלכם? הנה הטבלה שתעשה לכם קצת סדר.

תשלומים באפליקציות. דורון שיינר, עיבוד תמונה
תשלומים באפליקציות/עיבוד תמונה, דורון שיינר

נראה כי אפליקציות התשלומים איתנו כדי להישאר לשנים רבות, וממשיכות לפעול במרץ להתרחב לעוד ועוד שירותים ולהציע למשתמש כמה שיותר שימושי יומיום שניתן להעביר לדיגיטל. למרות הצמיחה הגדולה בשנים האחרונות, ארוכה עוד הדרך עד היום בו לא נזקק למזומן בכלל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully