וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכם: 86 מיליון שקלים למכון הביולוגי

27.8.2020 / 10:10

שר האוצר ושר הביטחון סיכמו על העברת הסכום למכון, לטובת פיתוח חיסון ונוגדן לקורונה: "המכון הביולוגי עוסק בימים אלו במשימה לאומית מצילת חיים, ומחובתנו לאפשר לו את האמצעים לכך"

בווידאו: המכון הביולוגי יחל בניסוי חיסון קורונה בבני אדם/צילום: טל עוז - משרד הביטחון, עריכה: איתי עמרם

שר האוצר ישראל כץ ושר הביטחון בני גנץ סיכמו היום (ה') על הקצאת 86 מיליון שקלים עבור חיזוק פעילות המכון הביולוגי הנוגעת לחיסון והנוגדן המפותחים בקורונה. התקציב יועבר בעקבות הצגת תכניות המכון על ידי הדרגים המקצועיים במשרד הביטחון לדרגים המקצועיים במשרד האוצר, כאשר עיקרו נועד לממן את תכנית הניסויים שאמורה להתחיל אחרי חגי תשרי.

בני גנץ וישראל כ"ץ. -, אתר רשמי
שילוב ידיים נדיר בממשלה. כץ וגנץ/אתר רשמי, -

שר האוצר ישראל כץ: "כחלק מהמאמצים האדירים שאני משקיע לטובת כלכלת ישראל ובשל החשיבות העצומה של החזרת המשק והחיים לשגרה בריאה ואיתנה, סיכמנו היום על הקצאת 86 מיליון שקלים למכון הביולוגי כדי לאפשר התקדמות עם שלבי פיתוח החיסון והנוגדן לנגיף הקורונה. אמשיך לפעול למען אזרחי ישראל ופיתוח הכלכלה ולאפשר את המשך עבודת המכון הביולוגי על מנת שיוכלו להתקדם בפיתוח החיסון".

שר הביטחון בני גנץ: "המכון הביולוגי עוסק בימים אלו במשימה לאומית מצילת חיים, ומחובתנו לאפשר לו את האמצעים לכך. חוקרי המכון כולם שהתגייסו למאמץ, עובדים מסביב לשעון בכדי לקדם פיתוח חיסון בזמן המהיר ביותר ואני מברך על המשך התמיכה החשובה של משרד האוצר והממשלה כולה בתוכניות המכון. נמשיך ללוות את התהליך מקרוב ונתמוך בו ביחד עם כל הגורמים בממשלה ובשיתוף פעולה מלא עם משרד הבריאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully