וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפתלי בנט: "אתרום את כל רווחי הספר החדש שלי לארגון פתחון לב"

27.8.2020 / 14:51

הח"כ ביקר במוקד הטלפוני של הארגון, שמגייס תרומות לשבירת מעגל העוני בישראל: "אוהב אתכם מאוד ומחזק על הפעילות. תמשיכו בכל הכוח"

בווידאו: נפתלי בנט תוקף את הממשלה על הטיפול במשבר הקורונה/צילום: ערוץ כנסת

ארגון "פתחון לב", הפועל לשבירת מעגל העוני בישראל, אירח השבוע במוקד הטלפוני בראשון לציון את שר הביטחון לשעבר ויו"ר מפלגת ימינה, ח"כ נפתלי בנט. במהלך הביקור פגש בנט את המנכ"ל אלי כהן, הכיר את המתנדבים ואף ענה למספר שיחות חירום. לאחר הביקור המרגש, צייץ בנט כי החליט לתרום את הכנסות ספרו החדש לארגון, על מנת לסייע למשפחות הזקוקות לעזרה.

לאחר הסיור, סיפר ח"כ בנט בהתרגשות: "אני יוצא נפעם מהביקור, פתחון לב פשוט מצילים נפשות ובני אדם בישראל. אין דבר יותר קדוש מזה ואני אוהב אתכם מאוד ומחזק אתכם על הפעילות. תמשיכו בכל הכוח - אני איתכם". למחרת הביקור, צייץ ח"כ בנט ברשתות החברתיות כי החליט לתרום לארגון "פתחון לב" את כל הכנסות ספרו העתידי - "איך לנצח מגפה".

אלי כהן, מנכ"ל הארגון, הוסיף: "ברצוני להודות לח"כ בנט על שהקדיש מזמנו והגיע אל מרכז הפעילות שלנו. התרגשנו מאוד לשמוע שלאחר הסיור, הוא החליט לפתוח את הלב ולתרום לארגון, כדי לסייע לנו לשבור יחד את מעגל העוני בישראל. אני קורא לחברי הכנסת ונציגי הציבור - בואו אלינו, הביטו לעוני בעיניים והושיטו יד למען אלו שידם אינה משגת".

  • עוד באותו נושא:
  • נפתלי בנט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully