וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: נשות העסקים מקבלות אות כבוד

רונית מטיאס

30.8.2020 / 12:33

וגם: החתונה בבית הפסיכיאטר המפורסם, חברות ההייטק תורמות, מה הפגיש בין דביר בנדק ודובל'ה גליקמן ומחניודה נודדת (זמנית) לתל אביב

נושאות הלפיד

יהודה משי זהב, זוהר יעקובסון, אסנת לבציון קורח, אסתר מור, נורית כוזהינוף, כרמית נעימי. רפי דלויה
יהודה משי זהב, זוהר יעקובסון, אסנת לבציון קורח, אסתר מור, נורית כוזהינוף, כרמית נעימי/רפי דלויה

ארגון "אשת לפידות" - ארגון נשים פילנתרופיות שבראשו עומדים יהודה משי זהב, מייסד ויו"ר ארגון זק"א, ואשת העסקים והנדל"ן כרמית נעימי נשיאת הארגון, ערך את טקס נבחרות אשת לפידות לשנת 2020 במתחם מגדלי בראשית בבלי תל-אביב.

מורן אטיאס, צופית גרנט, זוהר יעקובסון, נלי תגר ואניה בוקשטיין. יעקב נחומי,
מורן אטיאס, צופית גרנט, זוהר יעקובסון, נלי תגר ואניה בוקשטיין/יעקב נחומי

בין מקבלות מגן אשת לפידות: בתחום הרפואה-ד"ר אסנת לבציון-קורח, מנהלת בית החולים 'אסף הרופא', המנהלת הראשונה של בית חולים ממשלתי, על פועלה ותרומתה בטיפול בחולי קורונה מאז פרוץ המשבר בישראל; אסתר מור, נשיאת ויצ"ו העולמית על פועלה בתחום החברה והרווחה בארץ ובעולם; סוכנת הטאלנטים זוהר יעקובסון על פועלה כיזמית חברתית, במיוחד לאור העובדה שהקדישה את העשור האחרון לטובת הקמת "מרכז טל" לחולי סרטן על-שם בתה, טל יעקובסון ז"ל, ואת עמותת חלאסרטן שמטפלת בחולי סרטן צעירים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
כרמית נעימי, אירמה מיכאלי ורוי רוזנק. רונית מטיאס,
כרמית נעימי, אירמה מיכאלי ורוי רוזנק/רונית מטיאס

בתחום העסקים קיבלה את המגן נורית כוזהינוף, נשיאת חברת "מגדלי בראשית דניאל נדל"ן", הפועלת רבות למען החברה הישראלית ועוסקת בפילנתרופיה. ארגון "אשת לפידות" נולד לפני כשנתיים מתוך רעיון לחבר בין נשים פורצות דרך ומובילות בתחומן, כשותפות פעילות ומעורבות בעשייה למען החברה בארץ ובעולם, ומפעילה פרויקטים משפרי ומצילי חיים לטובת אוכלוסיית הקשישים, חיילים בודדים, אוכלוסיות מוחלשות, העצמה נשית ועוד.

משה והניה נור, עתליה שמלצר. רונית מטיאס,
משה והניה נור, עתליה שמלצר/רונית מטיאס
עמית קורח ואסנת לבציון קורח. רונית מטיאס,
עמית קורח ואסנת לבציון קורח/רונית מטיאס
רחלי קרני קבסה, רוי רוזנק, אורלית בן נס. יח"צ,
רחלי קרני קבסה, רוי רוזנק, אורלי בן נס/יח"צ
seperator

חתונה משפחתית

עמוס וחלי שפירא. רונית מטיאס,
עמוס וחלי שפירא/רונית מטיאס

רו"ח יונית רבינוביץ', ובעלה הפסיכיאטר ד"ר אילן רבינוביץ, השיאו את ביתם דנה לעידו סביון, בנם של רו"ח ניב ורו"ח מירי סביון, המשנה לראש רשות המיסים בישראל.

עידו סביון ודנה רבינוביץ. יח"צ,
עידו סביון ודנה רבינוביץ/יח"צ

בשל מגבלות הקורונה, החתונה התקיימה תוך הקפדה על נהלי משרד הבריאות בבית המשפחה, בחלוקה לקפסולות בין 5 קומות הבית ושלושת החצרות. דנה ועידו הכירו בכיתת המחוננים של ביה"ס בליך בו למדו, שניהם בוגרי האוניברסיטה העברית במחשבים, עידו עובד באמזון, ודנה ממשיכה בלימודי מסלול לדוקטורט.

יונית רבינוביץ, שלווה הסל, דנה סביון, אילן רבינוביץ, שרון ורן שטיימן, איתן וגילי אירני. רונית מטיאס,
יונית רבינוביץ, שלווה הסל, דנה סביון, אילן רבינוביץ, שרון ורן שטיימן, איתן וגילי אירני/רונית מטיאס

רבינוביץ אמר במהלך החופה כי הדבר הטוב שיצא מהקורונה הוא שהוגשם חלומה של הכלה, במקום חתונה של אלף מוזמנים, התקיימה חתונה ביתית בנוכחות יותם וקרן, אחיה האוטיסטים. דנה לבשה שתי שמלות בעיצוב ענבל דרור, ראשונה בהשראת השמלה האייקונית של גרייס קלי, והשניה במראה בלרינה, שהתאימה למסיבת האוזניות שגלשה לשעות הקטנות של הלילה. בחוגגים: תמי מוזס, חלי ועמוס שפירא, אלונה ואלי ברקת, גילי ואיתן אירני, שרון ורן שטיינמן, אירינה ורמי שלמור, שלווה הסל, אווה קסטיאל ועוד.

יונית ואילן רבינוביץ , חיים וחיה רבינוביץ , דנה ועידו, ניב ומירי סביון. יח"צ,
יונית ואילן רבינוביץ , חיים וחיה רבינוביץ , דנה ועידו, ניב ומירי סביון/יח"צ
דנה רבינוביץ ועידו סביון. יח"צ,
דנה רבינוביץ ועידו סביון/יח"צ
seperator

תורמים לחברה

ברכה זיסר, יעל פאינרו, גידי כרוך.. לקט ישראל,
ברכה זיסר, יעל פאינרו, גידי כרוך./לקט ישראל

יעל פאינרו, מנכ"לית Synamedia ישראל, העניקה את לארגוני "לקט ישראל" ו"עזר מציון", 100,000 שקל כל אחד, מה שציין את שיאו של מסע תרומות של חברת Synamedia ועובדיה בישראל, שתרמו יותר מ-400,000 שקל סה"כ ליוזמות חברתיות שונות. את התרומות לעמותות, העבירה Synamedia כחלק מיוזמה בשם 'Donate a Day , במסגרתה עובדי Synamedia ישראל תרמו יום חופש, והחברה תרמה את העלות הכספית של ימי החופשה לעמותות. ד"ר ברכה זיסר, מנהלת מאגר הלאומי לתורמי מח עצם של עמותת עזר מציון אמרה כי הכספים ישמשו לפענוח 555 דגימות מח עצם שיצורפו למאגר ויצילו חיים, גידי כרוך, מנכ"ל לקט ישראל אמר כי הכספים ישמשו למימון ארגזים של 10 ק"ג ירקות ופירות עבור 6,500 משפחות נזקקות.

פאינרו אמרה כי בסינמדיה ישראל הנתינה היא דרך חיים, במסגרת מדיניות של אחריות חברתית כל השנה, לצד התנופה שהם חווים בתקופה זו, בשל ביקוש גובר למוצרים ברחבי העולם, הרגישו שהם נדרשים להתגייס יותר מהרגיל למען הקהילה ולהגביר את הערבות ההדדית והוא גאה ברוח ההתנדבות של העובדים שהצטרפו ליוזמה והפגינו רגישות חברתית.

seperator

מחשבים לילדים

גיל בורשטיין,  אייל שביט , טל אוחנה, אודי ורד, ליאת ברוקס שלום. יח"צ,
גיל בורשטיין, אייל שביט , טל אוחנה, אודי ורד, ליאת ברוקס שלום/יח"צ

בטקס בבניין מועצת ירוחם, מסרה אלביט מערכות 30 מחשבים לעיריית ירוחם, עבור תלמידים מהיישוב, לאור העובדה כי חלקם ילמדו השנה בזום. ראש המועצה טל אוחנה, ציינה כי המחשבים שנתרמו חשובים ומהותיים לחיזוק ההכשרה הטכנולוגית של ירוחם, וייסעו להכשרת מהנדסים ומדעני העתיד מבני היישוב. אודי ורד, מנכ"ל חטיבת היבשה באלביט ציין כי בימים אלו התחילו את הקמת המפעל החדש של אלביט יבשה ברמת בקע הסמוכה, והם שואפים שמרבית העובדים יהיו מתושבי ירוחם והדרום. אלביט החליטה כי רק חברות ישראליות עם עדיפות לקבלני משנה מדרום הארץ יבנו את המפעל ברמת בקע בהשקעה של מיליארדי שקלים.

בכוונת אלביט להקים בירוחם שלוחת פיתוח ומוקד ידע לנשק מדויק, בנוסף אלביט יבשה ומכללת ירוחם ובאר-שבע, מתחילה להכשיר טכנאים, הנדסאים ועובדים מיומנים בהתאמה למפעלי החברה ברמת בקע.

seperator

חמניות או לא להיות

דביר בנדק, דינה נבות, דבל'ה גליקמן. אילן בשור,
דביר בנדק, דינה נבות, דבל'ה גליקמן/אילן בשור

בקמפיין חדש בהשקעה של 6.5 מיליון ₪ שיעלה בכל אמצעי המדיה, השיק בנק מזרחי טפחות קמפיין חדש המציע סל פתרונות עסקיים לעסקים, שיקלו עליהם בהתמודדות שלהם עם משבר הקורונה. דביר בנדק הפרזנטור זוכה לגיבוי של דבל'ה גליקמן עם דמותו המיתולוגית של "שאול בעל חנות חמניות", כעת בשם החדש "שאול ופיצוחיו".

בין הפתרונות המוצעים לעסקים: התאמת מסגרת אשראי, הלוואה בערבות מדינה ומוצרים נוספים, לצד ליווי בנקאי עסקי ואישי המלווה את הלקוח וזמין לו בכל ערוץ שיבחר. דינה נבות, סמנכ"לית השיווק של הבנק קפצה לצילומים, ובתום יום הצילומים, הבנק תרם הבנק את אלפי החמניות לחולים ובתי אבות.

seperator

מחניודה בתל אביב

עובד אלפיה אסף גרניט ורמה אורם. סיון פרג',
עובד אלפיה, אסף גרניט ורמה אורם/סיון פרג'

השף אסף גרניט, העביר לכמה שעות את מסעדת מחניודה הירושלמית למלון דן תל-אביב, וביחד עם שף המלון עובד אלפיה, בישל ארוחה מיוחדת לאורחי המלון. לובי המלון ומתחם חדר האוכל, עוצבו בסגנון מסעדת מחניודה עם מטבח פתוח, הארוחה הייתה אקורד הסיום של הפרויקט הקולינרי לקיץ של מלונות דן במסגרתו התארחו שפים מובילים בקולינריה הישראלית, בחלק ממלונות הרשת, שביחד עם השפים של בתי המלון בנו תפריטים ייחודיים במיוחד לחגיגה הקולינרית.

בטועמים: ליאורה ומיקי פדרמן, יו"ר ובעל השליטה במלונות דן רמה אורם, מנכ"לית מלון דן תל אביב.

seperator

שמש שמש

צח סימון ואילן נפתלי. גדי סיארה,
צח סימון ואילן נפתלי/גדי סיארה

במסגרת המאמץ המתמשך בתמיכה במאבק בסרטן העור והרחבת המודעות להגנה מפני השמש, וכחלק מתכנית הסולידריות הגלובלית של לוריאל בעולם, נרתם מותג LA ROCHE-POSAY לה רוש-פוזה, מבית לוריאל ישראל, ויצא בשיתוף פעולה עם העמותה הישראלית לסרטן העור. לה רוש פוזה יצאו קמפיין רחב היקף בעלות של עשרות אלפי שקלים, שיעלה ברשתות החברתיות, להעלאת המודעות בקרב ילדים והורים להגנה מפני השמש.

seperator

קפיצה למילאנו

מרטין קופר, סימון דהן ובריאן לידן. יח"צ,
מרטין קופר, סימון דהן ובריאן לידן/יח"צ

"נייל סטודיו" יבואנית מותג OPI בישראל, ערכה אירוע השקה דיגיטלי, לאוסף הסתיו-חורף של OPI ענקית הלקים שזכו לסיור לייב במילאנו, בתחנות ששימשו השראה לגוני הקולקציה. בריאן לדן, מנכ"ל ובעלים רשת "נייל סטודיו", התרגש על בחירת המותג העולמי במילאנו כהשראה לקולקציית סתיו-חורף, ואמר כי בעזרת הקולקציה הם תומכים במילאנו, מכבדים אותה בגאווה, ומחבקים את תשוקתה לאופנה סוזי ויס פישמן, מייסדת המותג והמנהלת האמנותית התרגשה. סימון דהן, מאסטרית נייל ארט ומדריכה בכירה ברשת "נייל סטודיו", סיפרה על הטרנדים , והסבירה על הגוונים וההשראות הייחודיות החבויות בהם.

seperator

קונים בישראל

עמית פרמינגר ועומרי בן נתן. קובי אמזלג,
עמית פרמינגר ועומרי בן נתן/קובי אמזלג

עמית פרמינגר, מנהל השיווק של רשת האופנה תמנון קפץ לסט הצילומים של קמפיין סתיו חורף 20/21. הרשת ממשיכה בהובלת המהלך שמוכיח כי אין צורך לטוס לחו"ל כדי לעשות שופינג, בצילומים הושקו קולקציות ייחודיות של לוני טונס, טום וג'רי, קולקציית ערב וחג, בגדי חורף ועוד. פרמינגר שמח לפגוש את עומרי בן-נתן, כוכב רשת, וחלק מנבחרת הדוגמנים שנבחרו להוביל את צילומי הקמפיין, שעסוק מאוד בימים אלה לאחר שפתח את בר הקורנפלקס הראשון בישראל.

seperator

תרבות בטיב טעם

חגי שלום. יח"צ,
חגי שלום/יח"צ

רשת טיב-טעם, נרתמת לתמוך באנשי התרבות, ותעניק מידי שבוע לכ-40 משפחות כ-10,000 אלף תווי קנייה בשווי של 250 ₪ ליחיד, לרכישת סל קניות ברשת. המהלך יתפרס על-פני מספר חודשים, חגי שלום מנכ"ל ובעלי טיב טעם אמר כי עכשיו יותר מתמיד הם מחויבים לפעול למען הקהילה, ופעילות זו למען "עובדי הצללים" בעולם התרבות, הינה חלק מפעילויות חברתיות רבות שיזמה ויוזמת הרשת, לאורך השנים ותמשיך לפעול כך כאות למחוייבותה החברתית.

seperator

מונד חותם

ירון מונד. יח"צ,
ירון מונד/יח"צ

ירון מונד מנכ"ל חברת "אייטק מערכות" המתמחה במערכות מחשב בינה מלאכותיות וסייבר לתעשיות הביטחוניות, חתם על הסכם עם אביב כהן מנכ"ל חברת אושירה, למעבר משרדי החברה לקומפלקס O-TECH בכפר סבא. החברה שכרה 3100 מ"ר בקומפלקס O-TECH ותהיה שכנה של חברות סודהסטריים, פינסטרה, ריג'ס, נובו נורדיסק ועוד. קומפלקס O-TECH בכפר סבא מוקם על-ידי אושירה בשטח של כ- 100,000 מ"ר. שווי הפרויקט כ-800 מיליון שקל.

seperator

סיבה למסיבה

אלירם אביטל ואלי גוהרי. אור גפן,
אלירם אביטל ואלי גוהרי/אור גפן

המפיק אלי גוהר תכנן לעצמו מסיבה עתירת משתתפים, נוהל קורונה אילץ אותו לחגוג לעצמו מסיבת יום הולדת מצומצמת במושב זיתן, על החלק האמנותי רגב הוד שאף הופיע.

במברכים: אלירם אביטל סמנכ"ל שיווק חברת פופקורנס שאף דאגה לפנק את האורחים עם נישנושי פופקורן בשלל טעמים, לירן לוי, חגית היימן, דניס רוסקוב והדר ברייר, ג'ובאני רוסו ומאיה פישל, הלן הוד, ועוד.

seperator

ארוחה מנצחת

נידאל בראנסי ומיכל ניסני. יח"צ,
נידאל בראנסי ומיכל ניסני/יח"צ

אם קנאתם ברותי ברודו ובחיים כהן שאכלו את המנות שהכינו השפים מיכל ניסני ונידאל בראנסי, יוצאי התכנית המטבח המנצח, אז כדאי שתדעו שהשניים מזמינים אתכם לארוחת ערב חגיגית בביתה של ניסני, שתארח את בראנסי ביום חמישי הקרוב בערב. במהלך הערב הגסטרונומי יוגשו מגוון מאכלים מתוך תפריט ייחודי שהשניים הרכיבו במיוחד לארוחה. השניים יבדרו את קהל הסעודים עם סיפורים מבית אבא וישתפו בחוויות מתכנית הריאליטי.

ההחלטה לשלב כוחות ולהפיק ארוחת ערב חגיגית לקהל הרחב, נבעה מחברות טובה שנוצרה ביניהם במהלך הצילומים, ומהרצון לבשל יחד ולהציג קולינריה עשירה המחברת בין תרבויות בישראל.

בין המנות שיוגשו בארוחת השפים: כתף טלה שעבר בישול של 12 שעות, אנטריקוט אבירים על קרם פולנטה, קרוסטוני אינטיאס עם סלסה ים תיכונית, אצבעות אסאבע זיינב עם קינמון ועוד.

seperator

מסיירים בירושלים

מורן אטיאס כוכי איבגי. ארנון בוסנאי,
מורן אטיאס כוכי איבגי/ארנון בוסנאי

השחקנית מורן אטיאס, ערכה למשפחתה יום כיף בירושלים, הם סיירו בעיר העתיקה, בכותל המערבי ובשאר אתרים וסיימו בקניון הדר, שם המתינה להם כוכי אבגי, מנהלת השיווק שעדכנה את אטיאס כי בשבוע הבא יתקיימו צילומי קמפיין חדש לרגל החג. המשפחה סיימה את המפגש על ארוחת צוהריים בקפה גרג בקניון.

seperator

בקטנה

+רשת KFC פתחה סניף שלישי במרכז הפאוור סנטר המנוהל בשותפות של SEVEN ו-BIG במתחם הבילוי הגדול BIG FASHION OUTLET ירכא, בימים אלה, לאחר 64 שנים, הרשת העולמית משהה זמנית את הסלוגן האלמותי it's finger lickin good "ללקק את האצבעות", ברשת נקלעו לסיטואציה בה הסלוגן האלמותי והאייקוני שלנו, אינו הולם את רוח התקופה, ויחד עם זאת, החשק לאוכל של הרשת עבור כל-כך הרבה אנשים בעולם ,לא השתנה.

קתרין טאן גילספי סמנכ"לית השיווק העולמית של הרשת אמרה כי בתוך כל הרצינות הזו, בזמן שאנו נהנים מרגע של כיף, הם מבטיחים להמשיך ולספק עוף טעים שפשוט ללקק את האצבעות וחווית בילוי לכולם.

+שר ההשכלה הגבוהה ח"כ זאב אלקין והנהלת מל"ג/ות"ת ביקרו בקמפוס האוניברסיטה הפתוחה ברעננה, נפגשו עם הנהלת האוניברסיטה הפתוחה, וערכו מפגש מקוון עם סטודנטים, השר ביקר באולפני השידור של האוניברסיטה שם הקליט ברכה חגיגית לסטודנטים לרגל השנה החדשה.

+מיה תעשיות מזון נרתמת לעזרת עובדי ענף המסעדנות, ויצרה מהלך חדש ברשתות החברתיות שמטרתו לתת במה לטבחים צעירים, מיה-יצרנית ומשווקת מאות מוצרי מזון וחומרי גלם לבשלנים פרטיים ומקצוענים, שמה דגש בשנים האחרונות על העצמת האנשים הפועלים במטבח, כחלק מהאסטרטגיה החליטו שבמקום לצאת בקמפיין חגים סטנדרטי, יפנו את המשאבים לקידום קהילת הטבחים שנפגעה בעקבות המשבר, ביחד עם משרד הפרסום, בחרו במספר טבחים כשלכל אחד מהם ניתנה במה בעמוד הפייסבוק של החברה, עם מתכון מקורי לכבוד חגי תשרי, תוך שימוש במוצרי מיה אותם קיבלו במארז ענקי ומפנק. טל שגיא, מנהל השיווק והמכירות אמר כי מיה קשורה קשר הדוק לחווית היצירה הקולינרית במטבחם של מאות אלפי אנשים בישראל, ומהלך התמיכה בטבחים הצעירים מאפשר להם להחזיר אהבה לקהילת המטבח הישראלי.

+יעקב אטרקצ'י, מנכ"ל ומבעלי חברת אאורה ישראל, הפתיע את 300 דיירי פרויקט 'אאורה 300' בחולון, כשעטף את הבניין בסרט מתנה מואר, לרגל מסירת הדירות כחודש לפני הזמן. חברת אאורה פנתה לספר השיאים של גינס, כדי שתבדוק את המיצג במטרה שירשם כשיא גינס,. את הסרט עיצב מעצב התאורה גיל טייכמן, והוא כולל 25 אלף נורות לד בצבעי אדום ולבן, טייכמן אמר כי זהו סרט המתנה הגדול ביותר בישראל. במהלך האירוע הדיירים קיבלו את המפתחות לביתם החדש. לאירוע הגיע ראש עיריית חולון, מוטי ששון, שאמר לאטרקצ'י שהוא מרגיש את הגיל שלו רק כשהוא חונך בניינים חדשים בעיר, וכילד שיחק שם בחולות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully