וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כי גם לכם מגיע: ההמלצות שלנו למתנות עצמיות לחג

דוד רוזנטל והדר שוהם

3.9.2020 / 0:47

ראש השנה הוא זמן טוב לקנות מתנות לאחרים, אבל מה עם קצת פינוק עצמי? הנה רשימה של המלצות שאספנו, ממגהץ אדים נייד וסיר טיגון ללא שמן ועד קפסולת כביסה מסירת כתמים. מתכוננים לראש השנה, כתבה ראשונה

חדשות העיצוב

החגים הם זמן טוב לפנק אחרים, אבל לפעמים, מרוב שאנחנו צריכים לדאוג להם, אנחנו שוכחים את עצמנו. אספנו עבורכם כמה מוצרים שלדעתנו כדאי לפתוח איתם את השנה החדשה, מתנות גדולות כקטנות. הנה ההמלצות שלנו.

Steamery: מגהץ אדים נייד

סטימרי. יח״צ,
לשכוח מהקרש. מגהץ נייד של סטימרי/יח״צ

לפעמים משימות הופכות להיות מעיקות יותר בגלל הדברים הקטנים. למשל, גיהוץ דורש מכם להוציא את הקרש ממקום האחסון, למקם אותו ולהתחיל לעבוד. פעולה פשוטה שלוקחת שניות ספורות, אבל הרבה פעמים מוציאה את החשק להתחיל.

כמו בכל תחום, גם בגיהוץ העולם הפך להיות יותר דינמי. המגהץ האנכי-ידני סטימר מבית STEAMERY STOCKHOLM עושה את העבודה קצת אחרת ממה שהורגלנו. מדובר במגהץ קטן ונישא, ששוקל פחות מ-600 גרם, מאפשר מילוי מים נוח ומתחמם בתוך 25 שניות בלבד. חולצות, מכנסיים וכו' הם ברירת המחדל, אבל מאחר שהוא אנכי אפשר לגהץ איתו גם וילונות. מגיע במספר צבעים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
  • ההתנסות שלנו: בפעמים הראשונות בא לנו לשבור את המגהץ ולזרוק אותו דרך החלון, ההסתגלות לא הייתה קלה וצריך סבלנות. אחר כך כבר הבנו שלא נוכל לחזור לשיטת הגיהוץ הישנה. קלאסי לטיסות אפילו למדינות "אדומות", בהנחה שיום אחד יהיו כאלה.
  • יתרון: נייד, קל משקל, גיהוץ על הקולב
  • חיסרון: לוקח זמן להתרגל לגיהוץ יעיל ומהיר
  • מחיר: 590 שקל ברשת חנויות "חשמל נטו"

דלונגי: סיר טיגון דיגיטלי ללא שמן

סיר טיגון ללא שמן דלונגי. יחצ,
צ'יפס בלי שמן, הגיע הזמן לנסות. סיר של דלונגי/יחצ

סירי טיגון ללא שמן (אייר פרייר) נמצאים בחנויות כבר לא מעט זמן, אבל הסיר של דלונגי (באחריות ברימאג) פועל בטכנולוגיה חדישה של מערכת חימום היקפית. טכנולוגיה זו מאפשרת הכנת מאכלים במהירות וכמעט ללא שמן, באמצעות אוויר חם הזורם במהירות עצומה מאפשר ליצור טיגון בריא. בנוסף למודל הדיגיטלי יש גם מודל מכני, כשלשני הסירים ציפוי קרמי קל לניקוי.

מי שמבשל זמן מה בסירים מסוג זה כבר התרגל בוודאי לטעם הנקי עם השמן המופחת, שמסייע לאוכל להתעכל טוב יותר ולמנוע תחושת כבדות. לנו זה היה חידוש של ממש, ובעיקר נהנינו ממהירות ההכנה.

  • ההתנסות שלנו: מוצר מושלם להכנת כל דבר, מירקות דרך שניצלים ועד חימום פיצה שנשארה ממסיבת החברים מאמש. האוכל יוצא קריספי ובעיקר מהר, והמכשיר נועד גם לניאנדרטלים שבינינו, שלא יודעים לעשות שום דבר מלבד חביתה. החיסרון של הסיר הוא שאין בו תאורה, כך שיצא שפעם או פעמיים האוכל נשרף לנו בגלל בישול יתר. מעבר לכך, זה בהחלט פינוק אמיתי שמייתר כמעט לחלוטין את הצורך בטיגון עמוק.
  • יתרון: מכשיר מושלם לבישול, נותן גם לחסרי המושג שבינינו תקווה להיות שפים יום אחד.
  • חיסרון: אין תאורת פנים שמאפשרת לפקח על מידת המוכנות.
  • מחיר: 699 שקל לדגם המכני, 1,099 שקל לדגם הדיגיטלי ברשתות החשמל ברחבי הארץ.

סדרת הבישול של גיל חובב

סירי בישול גיל חובב. דוד רוזנטל
איטלקי אמיתי. סיר וסוטאז' של גיל חובב/דוד רוזנטל

לפני שלוש שנים נכנס לחיינו דרך חברת ביג ניוקאסל בע"מ המותג של גיל חובב - סדרת כלי בישול שמיוצרים באיטליה, וכולנו, כידוע, אוהבים דברים שמיוצרים באיטליה. בתחום הקולינרי זה חשוב במיוחד, משום שבארץ המגף מתמחים בייצור כלי בישול מחומרים איכותיים נטולי PFOA, ניקל, קדמיום ומתכות כבדות. לסירים והמחבתות ציפוי אבן ייחודי שמאפשר בישול ללא שמן ועל ידי כך מעצים את הטעם והצבע של המנות במטבח המשפחתי תוך חיסכון בקלוריות.

הפסטה יצאה מעולה, תודה ששאלתם.

  • ההתנסות שלנו: כיוון שטרנד ה"כמעט ללא שמן" פשה גם אצלנו בבית, החלטנו לנסות, ועם כמות שמן מינימלית בהחלט לא התאכזבנו. המוצר עושה רושם איכותי ביותר, אבל אתם יודעים איך זה עם עמידות של סירים - כדי לקבל חוות דעת אמיתית צריך לתת לזה זמן. כרגע אנחנו בהחלט מרוצים מהאיכות ומטעם האוכל דל השמן.
  • יתרון: עיצוב יפהפה, תקן אירופי, קל מאוד לניקוי, אוכל באיכות גבוהה ללא חשש לרעלים, מחיר הוגן ושפוי.
  • חיסרון: לא ממש מצאנו, בינתיים.
  • מחיר: מחבתות וסוטאז' 144-340 שקל, סירים 144-356 שקל. המחירים מגלמים 20% הנחה לרוכשים באמצעות אתר המכירות של עזריאלי.

קוצץ מזון Dual Trex

קוצץ מזון של פקיר. יחצ,
חיה רעה. קוצץ Dual Trex/יחצ

קיצוץ ירקות תמיד נחשב למשימה קשה, כשרוב הקוצצים בתחום לא שורדים זמן רב. Dual Trex, הקוצץ החדש של המותג הגרמני Fakir שנחת בארץ ממש לאחרונה ביבוא של "קלינטון סחור", לא רואה את המשימה כאתגר. המככשיר הקומפקטי והעוצמתי (500 וואט) מכיל להב נירוסטה כפול וחד, שיכול לקצוץ כל סוג מזון במהירות וביעילות בלחיצת כפתור אחת.

המכשיר קל לשימוש ומכיל שתי מהירויות בלבד: מהירות חלשה יותר לעיבוד מזונות רכים כמו תפוח אדמה מבושל, ומהירות גבוהה כדי לקצוץ חומרים קשים יותר, כמו שקדים ואגוזים ואפילו בשר בקר. ניתן לקצוץ איתו ירקות לסלט, גבינות, ביצים, פירות יבשים ועוד. יש גם אפשרות לקצוץ קרח בזכות הלהבים עם הזווית הכפולה, העשויים מפלדת נירוסטה.

  • ההתנסות שלנו: הדבר הזה הוא חיה רעה. לא חווינו כזו יעילות בקיצוץ ירקות.
  • יתרון: מכשיר גרמני במלוא מובן המילה, חזק ומהיר וגם כוס כיסוי מזכוכית עבה, שלא רואה ממטר את המתחרים עם כוס הפלסטיק. קלאסי וחסכוני בזמן להכנת ארוחות גדולות.
  • חיסרון: יכול להיות אגרסיבי מדי, משרת בעיקר את אלה שאוהבים את הסלט שלהם דק-דק, לפחות עד שמתרגלים ומגלים רגישות שמסייעת לחתוך ברמת הקיצוץ המתאימה.
  • מחיר: 249 שקל, יבוא "קלינטון סחר", להשיג בחנויות וברשתות החשמל המובחרות.

עכבר אלחוטי של Pasonomi

עכבר של פסונומי. יחצ,
אין להשיג בארץ. עכבר Pasonomi/יחצ

העכבר הזה קיים בשוק כבר מספר שנים, אבל רק בחודשים האחרונים הוא זמין שוב לישראלים, לאחר שאמזון חידשה את המשלוחים לארץ. מדובר בעכבר אלחוטי שטוח ומותאם באופן מושלם לכף היד. מעבר לאחיזה הנוחה והמושלמת, יש לו יתרון עצום אחד: הוא נטען דרך USB וללא סוללות. טעינה של שעות ספורות מעניקה לו חיים למשך מספר שבועות, כשאפשר להשתמש בו גם תוך כדי טעינה. בקיצור, מומלץ במיוחד.

  • ההתנסות שלנו: מוצר מנצח שפשוט לא קיים בשוק הישראלי.
  • יתרון: שלמות של עכבר מכל האספקטים.
  • חיסרון: אם יש לכם כלב ושכחתם להזיז את העכבר לפני שעזבתם את הבית צריך לעבור את תהליך ההזמנה שוב (מניסיון כואב).
  • מחיר: כ-80 שקל כולל משלוח באמזון.

פותחן יינות אלקטרוני של ג'נטלמן

פותחן חשמלי של ג'נטלמן. יחצ,
מעוצב להפליא. הפותחן של ג'נטלמן/יחצ

מה יותר מתאים לחגים מפותחן חשמלי? רשת מתנות הגברים הוותיקה מתגאה בפותחן מעוצב היטב שפותח בקבוקים בשקט וביעילות. מה לגבי שאר הפונקציות? נו, אתם יודעים, פותחן יינות.

  • ההתנסות שלנו: כאמור, זה פותחן יינות, היו כאלה לפניו ויהיו אחריו, אבל שני דברים צדו לנו את העין והאוזן: הוא שקט מאוד וחולץ בקלות. אחלה מתנה עצמית לאנשים שמתכוננים לארח בחג.
  • יתרון: שקט, יעיל ומעוצב
  • חיסרון: לא ממש קשור למוצר עצמו, אבל הטרנד של פתיחה חשמלית ליין הוא דווקא משהו שמפחית מהגבריות. הרי חליצת השעם הקלאסית היא זו שמרגישה נכונה יותר. למכשיר עצמו אין לנו טענות.
  • מחיר: 79 שקל, להשיג ברשת ג'נטלמן

מחדש עור אלקטרוני של ביוטיקייר

מחדש עור אלקטרוני של ביוטיקר. יחצ,
פשוט, יעיל וזול. המחדש של ביוטיקייר/יחצ

מחדש העור הוא מכונה המגיעה עם ארבעה ראשים שונים לקרצוף, ניקוי וחידוש התאים בעור הפנים. ניתן לשלב את הטיפול עם תכשירי ניקוי, לעשות עיסוי לעור, להזרים את הדם - כל מברשת והשימוש שלה. בביוטיקייר מוסרים כי מדובר באחד המוצרים הנמכרים ביותר ברשת הוותיקה.

יש לזכור כי מכשירים מסוג זה אינם זמינים לכל כיס. המכשיר הזה יעיל בראשי הניקוי והעור מרגיש נקי ורענן. הוא מעט פחות יעיל בעיסוי ובספוגית, בעיקר בגלל יכולת ההתנגדות הנמוכה. בשורה התחתונה, זהו מענה טוב למי שרוצה פינוק יוקרתי במחיר עממי.

  • ההתנסות שלנו: מכשיר חביב שקצת הפתיע אותנו, מאחר שבהתחלה לא חשבנו שהוא יעיל בצורה כלשהי, ואז גילינו איך להפעיל אותו נכון והוא הביא תוצאות יפות יחסית.
  • יתרון: המכשירים האלה עולים החל מכמה מאות ועד לאלפי שקלים. אז לא, המחדש הזה לא יעשה לכן את אותה עבודה, אבל בשביל המחיר הזה? אין פה שאלה.
  • חיסרון: ובכן, זה עדיין מכשיר חלש משמעותית בעוצמתו מהמובילים בתחום. ההתנגדות לא גדולה ולכן ההעברה על עור הפנים לא מושלמת.
  • מחיר: 24.90 שקל באתר ביוטיקייר.

קפסולות אריאל Allin1

אריזת חיסכון אריאל ALL IN 1. יחצ,
עומדת בהבטחה. אריזת הקפסולות של אריאל/יחצ

כמו במוצרים טכנולוגיים, כך גם בלואו-טק: יש דברים שכשמשתמשים בהם אי אפשר לחזור לאחור. קפסולות הכביסה נמנות עם המוצרים האלה - גילית אותן, לא תוכל להשתמש יותר באבקה או בנוזל.

אז מה החידוש ב-Allin1 של אריאל? הקפסולות האלה לא מתיימרות רק לעזור לבגדים להתכבס. אריאל עובדת בטכנולוגיה בלעדית חדשה הנקראת Purezyme, שעושה שימוש באנזימים מיוחדים להסרת הכתמים הקשים ביותר, גם אלו שלא נראים, ובכך מבטיחה שמירה על היגיינה וניקיון עמוק לצד שמירה על הבגד.

  • ההתנסות שלנו: ניסינו לבחון את זה על זוג מכנסיים שהוכתמו בשמן זית (זה קרה כאילו לא בכוונה, אבל המכנסיים היו ישנים ולכן התאימו לאקספרימנט) בשלושה מקומות שונים. היינו סקפטיים, אבל זה עבד. המכנסיים יצאו ללא רבב, כשגם חלק מהבגדים (לא כולם) נראו נוצצים יותר מאשר כביסה רגילה. בהחלט ג'ל איכותי שעושה את העבודה.
  • יתרון: מקיים מה שהבטיח.
  • חיסרון: מחיר יקר ומאוד לא חסכוני. לא מתאים למשפחות שמכבסות באופן תדיר.
  • מחיר: 33 שקל לאריזת 27 יחידות, 40 שקל לאריזת 35 יחידות ו-66 שקל ל"אריזת חיסכון" של 55 יחידות. כאן נשאלת השאלה: איפה החיסכון בדיוק אם על כמות כפולה משלמים בדיוק פי 2? המחיר, בכל מקרה, באחריות הקמעונאי.

מרכך כביסה לנור בייבי

מרכך לנור סנסיטיב. יחצ,
ניחוח משגע. המרכך של לנור/יחצ

מוצר חדש של לנור לתינוקות ולבעלי עור רגיש. לנור בייבי נבדקה ועברה את הבדיקה הדרמטולוגית HRIPT (human repeated insult patch test) בהצלחה ומומלצת במיוחד לתינוקות, ולבעלי עור רגיש. הנוזל מותאם לכל סוגי הכביסה, צבעונית או לבנה, ומותיר את הבגדים רכים מבלי להותיר על הבד ועל העור שאריות כימיקלים מזיקים, שיכולים להזיק לעור.

  • ההתנסות שלנו: הריח של לנור בייבי טוב ומותיר חותם, אבל פחות דומיננטי מהנוזל המתחרה שבו אנו נוהגים להשתמש. ובכל זאת, הוא בהחלט עומד בטופ של המרככים לבגדי תינוק.
  • יתרון: מפיץ ריח נעים ונקי במיוחד. ניחוח מעולה למי שרוצה לנסות דברים חדשים.
  • חיסרון: עם תכולה של 900 מ"ל לעומת ליטר של המתחרים הוא יותר יקר.
  • מחיר ברשת: 16 שקל ל- 900 מ"ל. המחיר באחריות הקמעונאי בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully