וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טסלה גייסה את חברת הבת של אלקטרה לעבודות בברלין

שירות גלובס

3.9.2020 / 8:54

החברה הבת הפולנית Electra M&E Polska תבצע עבודות אלקטרו-מכאניות עבור חברת טסלה במפעל לייצור רכבים חשמליים שמקימה החברה בימים אלו ליד העיר ברלין

אילון מאסק. GettyImages
הקשר נרקם. אילון מאסק/GettyImages

קבוצת אלקטרה הודיעה הבוקר על חתימה באמצעות החברה הבת הפולנית Electra M&E Polska, על הסכם אסטרטגי לביצוע עבודות אלקטרו-מכאניות עבור חברת טסלה (Tesla), במפעל לייצור רכבים חשמליים שמקימה טסלה בימים אלו ליד העיר ברלין. מדובר במפעל הרביעי של טסלה בעולם, והראשון באירופה.

הפרויקט, ששטח הייצור בו משתרע על כ-300,000 מ"ר, מהווה את השלב הראשון מבין 4 שלבים המתוכננים במהלך השנים הקרובות. אלקטרה תבצע כ-70% מסך העבודות האלקטרו-מכאניות בחלק הזה של הפרויקט, הכוללות עבודות מיזוג אוויר, חימום ואוורור, עבודות חשמל, ומתח נמוך, ועבודות בקרה - בסך כולל המוערך בכ-70 מיליון אירו.

חברת-הבת הפולנית Electra M&E Polska, מתמחה בביצוע מערכות מסוג זה עבור חברות רכב מובילות באירופה. לאחרונה השלימה Electra M&E Polska, עבודות אלקטרו-מכאניות בסך כולל של כ-65 מיליון אירו עבור שורה של חברות רכב מובילות, ביניהן: חברת פולקסוואגן במפעלים בפולין ובגרמניה, חברת אאודי, במפעל שהוקם ב-Ingolstadt בגרמניה וחברת מרצדס, במפעל למנועים שהוקם במערב פולין, וזאת במקביל לחוזי שירות עבור חברת פולקסוואגן בפולין.

איתמר דויטשר, מנכ"ל אלקטרה אמר: "אנו גאים להיות שותפים להסכם אסטרטגי עם חברה פורצת דרך כמו טסלה, ורואים בו אבן דרך משמעותית במיצובה של אלקטרה כשחקן מוביל בתחום האלקטרו-מכאני באירופה. שיתוף פעולה זה מצטרף לשורה של הסכמים שחתמה אלקטרה בשנתיים האחרונות לביצוע עבודות אלקטרו-מכאניות עבור חברות רכב מובילות באירופה. הידע הטכנולוגי והניסיון רב השנים שצברה אלקטרה בניהול עבודות בתחום זה, יאפשר לנו להביא לידי ביטוי את כלל יכולות ומיומנויות הקבוצה ברמת הביצוע והאיכות הגבוהים ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully