וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המגזר העסקי נרתם לטובת המגזר השלישי

3.9.2020 / 10:52

פרויקט "אור גדול" שיזמו סיסקו ישראל ומלם תים יסייע לבני נוער בסיכון. נאוה ברק, נשיאת עמותת "עלם": "הוכחה ליכולת של המגזר העסקי להושיט יד ולעשות שינוי"

בווידאו: תדרוך של פרויקטור הקורונה פרופ' גמזו/צילום: לע"מ, עריכה: איתי עמרם

בימים אלה, לקראת השנה החדשה, מגיע לשיאו פרויקט "אור גדול" שיזמו חברות סיסקו ישראל ומלם תים למען עמותת "עלם", המסייעת לבני נוער, צעירים וצעירות בסיכון. במסגרת הפרויקט נרתמו שתי חברות ההי טק, לשיפוץ 15 מרכזים של העמותה ברחבי הארץ, ואף רתמו את לקוחותיהן לסייע ביוזמה המרגשת. גם חברת "זהבי עצמון" גייסה אנשי עסקים מתעשיית העיצוב והנדל"ן, לשפץ בתים, הפעם עבור קשישים ניצולי שואה בשיתוף עמותת "עזרה לקשיש".

לדברי נאוה ברק, נשיאת עמותת עלם, שיתוף הפעולה הנפלא עם סיסקו ומלם תים יסייע לעמותה להמשיך ולספק מענה לבני הנוער, הצעירים והצעירות בסיכון. ההתגייסות הזאת היא הוכחה ליכולת של הקהילה ובעיקר המגזר העסקי להושיט יד ולעשות שינוי במציאות שהיא קשה ביותר כרגע. "משבר הקורונה הוביל להחרפת והקצנת מצוקותיהם של הנערים והנערות בסיכון - הבית הפך למקום חונק יותר מתמיד והם סבלו מאלימות פיזית ומינית, דיכאונות וחרדות, עוני, בריחה לרחובות, לסמים ואלכוהול. בעמותת עלם לא ויתרו על אף אחד.

עזרת הייטקיסטים למען נוער בסיכון. יחצ,
ערבות הדדית. מתוך המיזם/יחצ

כמו במגזר השלישי כולו, סבלנו מירידה דרמטית בתרומות ובתמיכות המגזר העסקי והמדינה. ההתגייסות של סיסקו ומלם תים, דווקא בתקופה זו, לשפץ את המרכזים שלנו, לספק את הצרכים המיידים החסרים בהם, ולהעניק תחושה של בית חם ועוטף, היא חשובה ומשמעותית ביותר. אנחנו מודים לשותפינו בסיסקו ומלם תים על ההתנדבות והנתינה מכל הלב למען הנוער בסיכון".

אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל סיפר, כי אחריות חברתית וצמצום פערים הם מערכי היסוד של סיסקו: "סיסקו תרמה מתחילת המשבר למעלה ממאתיים מיליון דולר לארגונים ועמותות ברחבי העולם.. אנחנו פועלים בכל החזיתות, כדי לסייע לאזרחי ישראל לצלוח את המשבר הזה. בין אם זה באמצעות מינוף הטכנולוגיה שלנו לסיוע לארגוני חירום בעבודה מרחוק, השקת פרויקט להכשרת מחפשי עבודה להשתלבות באקוסיסטם הישראלי, כחלק מתוכנית האצת הדיגיטציה בישראל אשר נחתמה בין סיסקו לראש הממשלה, ועד יוזמות לרתימת לקוחותינו למען רווחתם החשובה של נערות ונערי עלם. אנחנו רואים בלקוחותינו לא רק שותפים עסקיים, אלא גם שותפים ערכיים, ואני גאה בהתגייסות הגורפת שלהם למען המטרה הנעלה שהצבנו בפניהם".

אודי וינטראוב מנכ"ל מלם תים: "במסגרת מגוון הפעילויות שאנו יוזמים ומבצעים לטובת תמיכה בקהילה, שמחנו על ההזדמנות לשתף פעולה עם עמותת עלם, ליזום, להתגייס ולסייע בפרויקט "אור גדול". אנו במלם תים מייחסים חשיבות רבה לחיבור לקהילה, לצמצום פערים בחברה ולסיוע לאוכלוסיות מוחלשות. כגוף עסקי העומד בחזית הקדמה הטכנולוגית, אותה אנו מפתחים ומיישמים בשגרה לטובת לקוחותינו מעסקים קטנים, בינוניים וגדולים , אנו מחויבים בסיוע והטמעת הטכנולוגיה גם עבור בני נוער שידם אינה משגת, וכך לפתוח דלתות ואפשרויות לעתיד טוב יותר עבורם ועבורנו כחברה וקהילה. דווקא בתקופה זו כאשר עסקים רבים מצויים בפני אתגרים מגוונים, אנו במלם תים עסוקים בפתוח פתרונות המותאמים לסביבת עבודה חדשה בעלת מודל עבודה היברידי, נדרש מאתנו לסייע ולפעול, עבור יצירת בית ומחסה עבור בני נוער בסיכון".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מימין לשמאל: גלית שביט, סמנכ"לית שיווק מלם תים, דורה גיל, מתנדבת בניידת עלם, אודי וינטראוב, מנכ"ל מלם תים, ניר אברהם מנהלת ניידת עלם במרכז הארץ על רקע הניידת  של עמותת עלם. שימי בר,
מימין לשמאל: גלית שביט, סמנכ"לית שיווק מלם תים, דורה גיל, מתנדבת בניידת עלם, אודי וינטראוב, מנכ"ל מלם תים, ניר אברהם מנהלת ניידת עלם במרכז הארץ על רקע הניידת של עמותת עלם/שימי בר
נאוה ברק. יחצ,
לא ויתרו על אף אחד. נאוה ברק/יחצ

רם כהן מחברת SES, שקיבל מסיסקו ומלם תים ערכה להרכבה עצמית ולתרומה למרכזי עמותת עלם אמר: "הרעיון עצמו מקסים וחימם את הלב במיוחד בתקופה המאתגרת שבה כולנו נמצאים. האפשרות לעשות דבר ערכי, שונה ובשביל מישהו אחר ממש התאים לי. רתמתי את הילדים ומה שנקרא: הכנסתי אותם לעובי הקורה, והם לגמרי היו into it ועל הדרך הרווחנו פעילות משפחתית כיפית".

תמיר כהן מכלל ביטוח, שגויס אף הוא למען עמותת עלם, סיפר: "אני תמיד שמח לתרום לטובת מטרות טובות, ובמקרה הזה זה הרגיש עזרה קטנה ובעיקר כייף גדול. עשיתי את הפעילות יחד עם הבן שלי: הוא צבע ואני הרכבתי וזו הייתה פעילות מהנה ומגבשת והאמת שאני מודה לסיסקו ולמלם תים על כך".

  • עוד באותו נושא:
  • עמותות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully