וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שילמו במזומן: מניות הטכנולוגיה נענשו בירידות חדות בוול סטריט

3.9.2020 / 23:00

אחרי שבועות של עליות, המדדים המובילים קרסו, כשנאסדק ירד ביותר מ-5 אחוזים. צניחה לכל הגדולות, טסלה ירדה בקרוב ל-10 אחוז. ירידות חדות בתל אביב ובסוף היום גם באירופה

בווידאו: אפל, גוגל, אמזון ופייסבוק נחקרו בקונגרס האמריקני על פגיעה בתחרות/צילום: רויטרס, עריכה: ניר חן

מאז אמצע אפריל לא הפסיקו מניות הטכנולוגיה בוול סטריט לעלות. היום (חמישי) הן שילמו במזומן על העליות הללו. נאסדק קרס בקרוב ל-5 אחוזים ומדד S&P 500 ב-4 אחוזים, בעיקר בשל מימושי הרווחים ושיא אחר שיא.

מניות FANGMAN, שבע חברות הטכנולוגיה המובילות, הוכו קשות. אמזון ירדה ב-4.6 אחוזים, אפל ב-8 אחוזים, גוגל סגרה עם ירידה של 5 אחוזים, אנבידיה איבדה 9.3 אחוזים, נטפליקס השילה 4.9 אחוזים, מיקרוסופט רשמה צניחה של 6.2 אחוזים ופייסבוק נפרדה במתינות מ-3.6 אחוזים.

הלהיט של וול סטריט השנה הייתה טסלה, שלאחר פיצול המניה ביום שני עלתה ביותר מ-12 אחוז והשלימה בסך הכול עליה של 430 אחוז מתחילת השנה. היא שילמה בריבית ביומיים האחרונים, עם ירידות של 5.6 אחוזים אתמול ו-9 אחוזים היום.

תחושת אכזבה בוול סטריט בעקבות הירידות החדות בשל השפעת נגיף הקורונה 16 במרץ 2020. AP
אחרי הרבה זמן של ירוק, המסכים חזרו לאדום בוהק/AP

עוד לפני כן רשמה גם הבורסה הישראלית יום שלילי במיוחד. מצב התחלואה והאיומים בסגר עשו את שלהם, ובאחד העם נצבעו המדדים באדום - תל אביב 35 ו-125 עם ירידה של 3.36-7 אחוז, SME עם 3.69 ותל אביב נדל"ן התרסק עם 4.49 אחוז. המגמה השלילית בתל אביב נגדה את המדדים באירופה, שבמשך רוב היום היו חיוביים, אבל נכנעו גם הם לסנטימנט השלילי בפתיחה של וול סטריט וירדו באחוז וחצי בקירוב.

  • עוד באותו נושא:
  • אמזון
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully