וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד יום דרמטי בוול סטריט: אפל ניצלה בעור שיניה

4.9.2020 / 23:17

יום הפכפך שנפתח באדום בוהק הסתיים כשאפל עם עליה מתונה. ירידות לאמזון, גוגל, פייסבוק ומיקרוסופט. במניות התעופה והפיננסים נמשכת ההתאוששות

בווידאו: אפל, גוגל, אמזון ופייסבוק נחקרו בקונגרס האמריקני על פגיעה בתחרות/צילום: רויטרס, עריכה: ניר חן

ירידה של יומיים ברציפות במניות הטכנולוגיה היא מחזה נדיר בארבעת החודשים האחרונים, כשהערב (שישי) נמשכה המגמה שהחלה אתמול. המניות המובילות חוו שוב ירידות, שהיו קיצוניות תחילה והתמתנו. אמזון ירדה ביותר משני אחוזים, גוגל ביותר משלושה, פייסבוק בקרוב לשלושה וגם מיקרוסופט נצבעה באדום. אנווידיה ירדה ביותר משלושה אחוזים ונטפליקס, צלע נוספת ב-Fangman, ירדה ב-1.84 אחוזים. אפל פתחה בעליות, ירדה ונעלה את היום בעלייה מתונה של 0.73 אחוזים. גם טסלה התאוששה מהנפילות האחרונות והוסיפה 2.78 אחוזים.

מנגד, מניות התעופה והפיננסים המשיכו בהתאוששות. יונייטד הגיעה לערך של יותר מ-38 דולר למניה לאחר עלייה של כשני אחוזים, הרמה הגבוהה ביותר שלה מאז אמצע יוני. גם בדלתא ובאמריקן איירליינס נרשמו עליות מתונות. בגזרה הפיננסית, מניית בנק אוף אמריקה עלתה ב-3.4 אחוזים, וולס פארגו ביותר מאחוז, גולדמן זקס ב-1.63 אחוז ודויטשה בנק ב-3.21 אחוז.

מנכ"לי אפל, טים קוק, גוגל, סונדאר פיצ'אי, מנכ"ל אמזון, ג'ף בזוס ופייסבוק מארק צוקרברג. רויטרס
לא שעתם היפה ביותר. משמאל בכיוון השעון: ג'ף בזוס, סונדר פיצ'אי, טים קוק ומארק צוקרברג/רויטרס

דודי רזניק, אסטרטג הריביות בלאומי שוקי הון: "הירידות החדות בארה"ב שהתחילו כבר אתמול ונמשכו זה היום השני, בעיקר בסקטור הטכנולוגיה, מגיעות דווקא על רקע דו"ח תעסוקה טוב יחסית שהתפרסם היום אחה"צ, אשר הצביע על ירידה באבטלה בארה"ב. בניגוד לירידות בשוק המקומי אתמול, שהיו בעיקר על רקע העלייה בתחלואה בארץ - הירידות בוול סטריט נראות בשלב זה כמימוש רווחים אגרסיבי, לאחר הראלי המשמעותי בשווקים בחודשים האחרונים, במיוחד בסקטור הטכנולוגיה, שעלה בעשרות אחוזים. בדיוק לפני יומיים, טרם התחילו הירידות האחרונות, הנאסד"ק השלים עלייה של 50% בתוך שנה, כשמניות מסוימות עלו במאות אחוזים, למשל זום או טסלה. נראה כי חלק מהמשקיעים מנצלים את ההזדמנות לממש רווחים לקראת ההמשך".

  • עוד באותו נושא:
  • אפל
  • נאסדק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully