וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם אין טיסות ייסעו בקרוואנים: הסטארט-אפ הישראלי נכנס לפעולה

6.9.2020 / 12:51

Weelerz, הסטארט-אפ שמאתר למטיילים את הקרוואן המתאים ביותר לאופי החופשה שלהם, מצטרף למחזור הרביעי בתוכנית ה-Launchpad של מרכז החדשנות Highroad ומציע חיפוש מהיר יותר ומחירים זולים יותר

מערכת וואלה!

Weelerz, הסטארט אפ שעוזר למטיילים שמתנסים לראשונה בחופשת קרוואן למצוא את הכלי שהכי מתאים לסוג החופשה שלהם, מצטרף בימים אלה לתוכנית ה- Launchpadשל מרכז החדשנות Highroad, המתמחה בטכנולוגיה עירונית.

שוק השכרת הקרוואנים לחופשות השתנה מאוד במהלך השנים האחרונות, בשל כניסת טכנולוגיה חדשה לענף המנומנם ועלייה בפופולריות של ענפיי תיירות אשר מתכתבים עם טרנדים חמים בעולם התיירות, כגון קיימות ו-OVERTOURISM, שמהווים גורם משמעותי בהחלטה של המטייל בבחירת החופשה שלו. אם עד לפני חמש שנים הלקוח הפוטנציאלי היה כזה שמגיע מקבוצת הגיל השלישי, כיום השוק העיקרי והמרכזי מגיע דווקא מדור ה-Y. בזכותם, תוך 7 שנים בלבד, צמחו החיפושים בגוגל ב-650%. בנוסף, נכנסו למעלה מ-10 שחקניות חדשות שמנסות להיות ה"Airbnb" להשכרת קרוואנים, וגייסו יחד כ-400 מיליון דולר לשוק זה.

Weelerz הוקמה בסוף שנת 2019 על ידי איתן שופן (36) המשמש כמנכ"ל החברה, ואיתמר רובנסקי (25), המשמש כסמנכ"ל הטכנולוגיות בחברה. השניים הקימו את החברה במטרה לעזור לאותם אנשים שמעוניינים לשכור קרוואן בפעם הראשונה, למצוא את האחד שהכי מתאים לאופי החופשה שלהם במהירות (עד פי 3 מהר יותר) ותוך כדי חסכון משמעותי במחיר (עד 70 אחוז חסכון).

קרוואן. Weelerz,
ב-Weelerz טוענים שהחיסכון יכול להגיע ל-70 אחוז/Weelerz

בדומה למודל של trivago, Weelerz מציעה לאנשים פרטיים לאתר דרכה את הקרוואן המתאים ביותר וזאת ללא ידע מקדים על השוק. הטכנולוגיה של Weelerz מאפשרת למשתמש לשתף באמצעות מענה על שאלות בסיסיות את תכנית הנסיעה שלו ולקבל המלצה על הכלי שיענה על צרכיו המדויקים תוך השוואת המחירים של הרכבים מכלל הספקים הקיימים

משבר הקורונה האיץ את הביקוש בענף, שכן כיום, מרבית הציבור מעדיף לנסוע ברכב ולא לטוס אל עבר החופשה המיוחלת. Weelerz זיהו את ההזדמנות והתחברו לשלל חברות ההשכרה והמרקטפלייסים לקרוואנים בארה"ב, שם שוק השכרת הקרוואנים הוא הבולט והמוביל ביותר בעולם, ו- 12% ממשקי הבית מחזיקים ב-RV. המשבר הכלכלי שהגיע בעקבות הקורונה דחף הרבה מבעלי הקרוואנים בארה"ב להעמיד את הקרוואן שלהם להשכרה והגדיל משמעותית את המלאי. מנגד השוכרים שלא יכולים לטוס לחופשת הקיץ המתוכננת שלהם בעולם מסתערים על הקראוונים שגם זולים בעד 54% למשפחה עם שני ילדים שבוחרת בקרוואן על פני חופשה עם טיסה ומלון.

איתן שופן, מנכ"ל Weelerz: "אם תשוחחו עם חבר או בן משפחה בארה"ב ובקנדה ותשאלו אותו על RV תשמעו שזה הדבר החם של 2020, הביקוש בשיא וכולם מנסים למצוא קרוואן לחופשת הקיץ שלהם. עונת הקרוואנים נגמרת בדרך כלל בחודש ספטמבר אבל השנה הביקושים לא נפסקים ונראה שגם הסתיו הולך להיות עם תפוסה מלאה. בישראל ניתן למצוא בעיקר קרוואנים נגררים להשכרה, בעוד שבשוק הצפון האמריקאי קרוואן זו דרך חיים והיא מהווה חלק משמעותי מהתרבות האמריקאית. לא בכדי השוק הצפון האמריקאי מהווה מעל 50% מהשוק העולמי והוא קיבל רוח גבית והגיע לגבהים חדשים בעקבות הקורונה שהובילה רבים לשנות את סגנון החופשה שלהם - במקום לבלות כמה שעות בטיסה ובמלונות, כעת הם בוחרים לשכור קרוואן ולצאת לפארקים ולשמורות הטבע ביחד עם המשפחה והחברים מבלי לוותר על הנוחיות של מיטה מפנקת, מקלחת חמה ומטבח מאובזר וכל זה על שפת האגם המבודד, באמצע המדבר או יחד עם אלפי האמריקאים שפוקדים את הפארקים המוסדרים".

איל הופמן, מנכ"ל Highroad: "אנו שמחים על הצטרפותה של Weelerz למחזור הרביעי של התוכנית שלנו. הם מצויים בתחום שמתפתח בקצב שיא והפתרון שהם מספקים הוא במידה רבה פני העתיד של הדרך בה נטייל בשנים הקרובות. הטכנולוגיה, הנגישות שלה וההשפעה שלה על חיי היום-יום של אנשים, הן מבחינתנו המהות של תחום ה- Urban-Tech".

  • עוד באותו נושא:
  • קרוואן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully